[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pluche_pluus

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 18:50

ik wil al een tijd een extra gaatje in mijn linker oor, ik wou eigenlijk eerst in het kraakbeen naast je tragus (dus in dat holletje zegmaar) maar dan passsen mijn oordopjes er denk ik niet meer in, dus dan in mijn oorschelp, boven in precies in het midden, dus niet in een randje zoals je vaak genoeg ziet.

iemand ervaring met door het kraakbeen heen piercen? gaat je kraakbeen niet raar doen? snel ontstekingen? en veel na-pijn of doet juist het piercen meer pijn?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 19:41

bedoel je een conch? (dus in je oorschelp zeg maar?)

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 20:03

Piercings boven in je oor gaan ook door je kraakbeen heen Lachen Ik heb daar geen moeite mee, niet veel meer dan met de normale oorbellen zeg maar Lachen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:01

ik heb een conch, die gaat echt dwars de door oorschelp heen ( tegenover je gehoorgang)En een tragus.En ik kan nog steeds oordopjes in

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 23:52

pluche_pluus schreef:
ik wil al een tijd een extra gaatje in mijn linker oor, ik wou eigenlijk eerst in het kraakbeen naast je tragus (dus in dat holletje zegmaar) maar dan passsen mijn oordopjes er denk ik niet meer in, dus dan in mijn oorschelp, boven in precies in het midden, dus niet in een randje zoals je vaak genoeg ziet.

iemand ervaring met door het kraakbeen heen piercen? gaat je kraakbeen niet raar doen? snel ontstekingen? en veel na-pijn of doet juist het piercen meer pijn?

Als je dit bedoeld:
Afbeelding
dan passen je oordopjes en nog wel in hoor, merk je niks van..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 10:46

Anthea schreef:
Megamutsj schreef:
Ik neem aan dat je er wel gewoon 2 naast elkaar kan laten zetten. Ja

Als ik jou was zou ik langzaam beginnen met stretchen en niet van niets naar 3/4, ik denk namelijk dat je ook dan flink geirriteerd daarvan zal zijn. Ik heb er geen ervaring mee verder.

Van niks naar 3 mm is echt 'n eitje. Als je je oorgaatjes ( Huilen van het lachen ) al 'n jaar hebt is het 9 vd 10 keer geen probleem.

ik heb me eerste oorgaatje al vanaf baby, ik kan er zo alles induwen zonder greintje gevolgen *LOL*
hier in spanje is piercen gewoon 35 euro... hoezo goedkoop Bloos! maar okee steriel zal het wel niet zijn ROFL

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 10:50

Anthea schreef:
Onder of boven, hij kan toch wel uitgroeien.

hmm hmm Ja als hij wil uitgroeien doet hij het toch wel, onder of boven, schuin of zijkant. ik heb het dus ook nog nooit gehoord dat ie onder zogenaamdeerder zou uitgroeien....

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 11:21

Of bedoel zo'n soort piercing? :
Afbeelding

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 14:05

Help! Ik mag een kleiner staafje tongpiercing maar ik krijg mijn huidige niet los, heeft er iemand tips voor mij?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 14:07

Armaris schreef:
Help! Ik mag een kleiner staafje tongpiercing maar ik krijg mijn huidige niet los, heeft er iemand tips voor mij?

Naar de piercer gaan, die kan je adviseren welke maat je nodig heeft en heeft gereedschap om je balletjes eraf te halen, vooral als ze heel strak zitten. Want dat doen ze de eerste keer niet voor niets.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 14:18

Lous schreef:
Armaris schreef:

Naar de piercer gaan, die kan je adviseren welke maat je nodig heeft en heeft gereedschap om je balletjes eraf te halen, vooral als ze heel strak zitten. Want dat doen ze de eerste keer niet voor niets.

Dan ga ik volgende week eens langs Lachen Het zit echt vast dus denk dat het wel de beste oplossing is.
Mijn nieuwe piercing heb ik al,alleen nu nog erin krijgen Nagelbijten / Gniffelen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 14:19

Tongpiercing is een eitje om erin te krijgen, die glijd er zo in. Denk omdat die recht is vergeleken met bijvoorbeeld een navelpiercing.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 14:20

Lous schreef:
Tongpiercing is een eitje om erin te krijgen, die glijd er zo in. Denk omdat die recht is vergeleken met bijvoorbeeld een navelpiercing.

Het is een eitje ook, bij mij lukte dat prima, alleen nu niet om die los te krijgen helaas.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 14:22

Armaris schreef:
Lous schreef:

Het is een eitje ook, bij mij lukte dat prima, alleen nu niet om die los te krijgen helaas.

Okee op die manier. Ja de eerste keer hadden ze het bij mij zo strak gedaan dat toen ik voor een korter staafje kwam ze zei:

X heeft hem zeker gezet
Ik: ja dat klopt wel denk ik
Zij: ja die doet die balletjes altijd zo strak

Gelukkig kreeg ze hem na veel gesjor al snel los.

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:54

Anita_ schreef:
pluche_pluus schreef:

Als je dit bedoeld:
http://pic60.picturetrail.com/VOL1686/11149232/19781083/331230285.jpg
dan passen je oordopjes en nog wel in hoor, merk je niks van..

ja klopt die bedoel ik, die paarse ronde in het midden.
eigenlijk wou ik hem dus dus 4 cm. naar beneden (in die schelp) die heb jij niet, maar dan pas ik mijn oordopjes denk ik niet meer... maar daar bovenin vind ik erg mooi!
met slapen geen last?

edit: heet het een conch? alleen dan iets meer in het midden, dus geen ringetje kan alleen knopje

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 20:14

Ik heb mijn wenkbrauwpiercing Haha! Ben er echt super blij mee, vind het ook echt heeeeel erg mooi!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 22:55

en...viel het zetten mee of tegen?

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 09:46

Viel me echt reuze mee, dacht dat het veul meer pijn zou doen. Tang heeft ze niet gebruikt, wilde ze eerst wel maar daar zag ze vanaf. Toen purkte ze die naald tegen mn vel aan, toen dacht ik oh, dit gaat best wel zeer doen. Toen voelde ik dat ding door mn vel gaan en toen dacht ik oh, is dat alles? Voor ik het wist was ik met een big smile weer op weg naar huis Clown

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 09:58

Sommige piercings hebben heel wat meer zeer gedaan bij mij.De wenkbrauw was een eitje zeg maar

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:32

pluche_pluus schreef:
ja klopt die bedoel ik, die paarse ronde in het midden.
eigenlijk wou ik hem dus dus 4 cm. naar beneden (in die schelp) die heb jij niet, maar dan pas ik mijn oordopjes denk ik niet meer... maar daar bovenin vind ik erg mooi!
met slapen geen last?

edit: heet het een conch? alleen dan iets meer in het midden, dus geen ringetje kan alleen knopje

Dat lelijke zwarte knopje die k er op die foto in heb bedoel je denk ik. Is gewoon een helix hoor. En een helix kan in het begin met slapen nogal irritant zijn, maar dat moet je er maar voor over hebben.
En een conch zit inderdaad meer naar t midden. Misschien moet je de begin post ook even lezen, staat een hoop in..

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 03:26

Yes!! eindelijk mag ik een tongpiercing!!!! woehoe

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 12:34

Ik heb een vraagje ivm mijn tongpiercing. Bloos
Als ik de onderkant van mijn tong bekijk,waar de piercing zit zie ik een witte rand rond, ik kan hem er niet afhalen. Is dat normaal?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 12:36

Bedoel je een wit randje op je tong zelf?(waat het staafje door je tong zit)
Dat heb ik ook maar is niks...kan ook geen kwaad

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 12:41

marlies85 schreef:
Bedoel je een wit randje op je tong zelf?(waat het staafje door je tong zit)
Dat heb ik ook maar is niks...kan ook geen kwaad

Ja idd dat heb ik. Waarom is dat dan eigenlijk?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 13:23

Geen idee.Maar ik heb er geen last van, en ik heb m'n tongpiercing als zo'n 5,5 jaar