Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pluche_pluus schreef:ik wil al een tijd een extra gaatje in mijn linker oor, ik wou eigenlijk eerst in het kraakbeen naast je tragus (dus in dat holletje zegmaar) maar dan passsen mijn oordopjes er denk ik niet meer in, dus dan in mijn oorschelp, boven in precies in het midden, dus niet in een randje zoals je vaak genoeg ziet.
iemand ervaring met door het kraakbeen heen piercen? gaat je kraakbeen niet raar doen? snel ontstekingen? en veel na-pijn of doet juist het piercen meer pijn?
Anthea schreef:Megamutsj schreef:Ik neem aan dat je er wel gewoon 2 naast elkaar kan laten zetten.![]()
Als ik jou was zou ik langzaam beginnen met stretchen en niet van niets naar 3/4, ik denk namelijk dat je ook dan flink geirriteerd daarvan zal zijn. Ik heb er geen ervaring mee verder.
Van niks naar 3 mm is echt 'n eitje. Als je je oorgaatjes () al 'n jaar hebt is het 9 vd 10 keer geen probleem.
Anthea schreef:Onder of boven, hij kan toch wel uitgroeien.
Armaris schreef:Help! Ik mag een kleiner staafje tongpiercing maar ik krijg mijn huidige niet los, heeft er iemand tips voor mij?
Lous schreef:Armaris schreef:Help! Ik mag een kleiner staafje tongpiercing maar ik krijg mijn huidige niet los, heeft er iemand tips voor mij?
Naar de piercer gaan, die kan je adviseren welke maat je nodig heeft en heeft gereedschap om je balletjes eraf te halen, vooral als ze heel strak zitten. Want dat doen ze de eerste keer niet voor niets.
Lous schreef:Tongpiercing is een eitje om erin te krijgen, die glijd er zo in. Denk omdat die recht is vergeleken met bijvoorbeeld een navelpiercing.
Armaris schreef:Lous schreef:Tongpiercing is een eitje om erin te krijgen, die glijd er zo in. Denk omdat die recht is vergeleken met bijvoorbeeld een navelpiercing.
Het is een eitje ook, bij mij lukte dat prima, alleen nu niet om die los te krijgen helaas.
Anita_ schreef:pluche_pluus schreef:ik wil al een tijd een extra gaatje in mijn linker oor, ik wou eigenlijk eerst in het kraakbeen naast je tragus (dus in dat holletje zegmaar) maar dan passsen mijn oordopjes er denk ik niet meer in, dus dan in mijn oorschelp, boven in precies in het midden, dus niet in een randje zoals je vaak genoeg ziet.
iemand ervaring met door het kraakbeen heen piercen? gaat je kraakbeen niet raar doen? snel ontstekingen? en veel na-pijn of doet juist het piercen meer pijn?
Als je dit bedoeld:
http://pic60.picturetrail.com/VOL1686/11149232/19781083/331230285.jpg
dan passen je oordopjes en nog wel in hoor, merk je niks van..
pluche_pluus schreef:ja klopt die bedoel ik, die paarse ronde in het midden.
eigenlijk wou ik hem dus dus 4 cm. naar beneden (in die schelp) die heb jij niet, maar dan pas ik mijn oordopjes denk ik niet meer... maar daar bovenin vind ik erg mooi!
met slapen geen last?
edit: heet het een conch? alleen dan iets meer in het midden, dus geen ringetje kan alleen knopje
marlies85 schreef:Bedoel je een wit randje op je tong zelf?(waat het staafje door je tong zit)
Dat heb ik ook maar is niks...kan ook geen kwaad