[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suuskipje

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:10

staat een lippiercing me?

Afbeelding

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:12

Nadia_Mocca schreef:
Waarom zou je nog toestemming vragen, als je allang zonder toestemming mag laten zetten? Huilen van het lachen Ik zou dat allang gedaan hebben *LOL* Wacht maar tot ik 16 ben. Haha! Waarom mag je er eigenlijk geen dan?

omdat ik vind dat mijn moeder haar mening van belang is zolang ik bij haar in huis woon en zij mij onderhoudt, mijn studies betaalt en voor me zorgt... Knipoog lijkt mij maar gewoon van een beetje respect getuigen Bloos

Suuskipje : hij staat echt super !

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:12

Zo, zijn normale foto's out, ofzo? Hoe kunnen we dat nou zien? Maak een gewone foto. Huilen van het lachen

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:13

hahaha maar hij is nep Scheve mond omdat ik zit te twijfelen of ik het wel of niet moet doen.. xD

SofieBeau

oja, en ik mag er geen omdat zij alles van piercings en tattoos heel gemeen vindt

Magnummm

Bedoel je deze? Of als je er nog een bij zou nemen? Bloos Ik vind deze wel mooi bij jou! Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:14

Nadia_Mocca schreef:
Bedoel je deze? Of als je er nog een bij zou nemen? Bloos Ik vind deze wel mooi bij jou! Ja

Hij is nep. Huilen van het lachen

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:15

dude relax...

op deze sta ik echt walgelijk maar goed
Afbeelding

ja deze is nep xD

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:15

Paljassofie schreef:
Nadia_Mocca schreef:
Waarom zou je nog toestemming vragen, als je allang zonder toestemming mag laten zetten? Huilen van het lachen Ik zou dat allang gedaan hebben *LOL* Wacht maar tot ik 16 ben. Haha! Waarom mag je er eigenlijk geen dan?

omdat ik vind dat mijn moeder haar mening van belang is zolang ik bij haar in huis woon en zij mij onderhoudt, mijn studies betaalt en voor me zorgt... Knipoog lijkt mij maar gewoon van een beetje respect getuigen Bloos

Suuskipje : hij staat echt super !

Ik snap je punt wel, gelijk heb je hoor. Maar bij mijn ma zou het zijn (als ik hem dan eenmaal zou hebben): "Voortaan niet meer doen, maar staat wel leuk". Ofzo iets. Maar over die tragus hoef ik niet te zeuren want die heb ik al. Maarja, dan zul je idd andere slijmtechnieken moeten proberen Tong uitsteken

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:16

Anthea schreef:
Nadia_Mocca schreef:

Hij is nep. Huilen van het lachen

Ja, ik zag het later pas Huilen van het lachen

Suuskipje

1 van me beste vriendinnetjes en ik hadden ze allebei gekocht en liepen we daar hoor met onze nepperds xD
komen we d'r moeder tegen O.o helemaal flippen hahahaha omg zo hard gelachen

Anoniem

Waarom ga je rondlopen met neppe piercings als ik vragen mag? Ben er echt allergisch voor. Clown

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:17

Anthea schreef:
Waarom ga je rondlopen met neppe piercings als ik vragen mag? Ben er echt allergisch voor. Clown

Ben je er écht allergisch voor of meer voor mensen die dat doen? Clown

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:18

Suuskipje schreef:
dude relax...

Zit je me nou serieus in de maling te nemen? Huilen van het lachen

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:19

haha Tong uitsteken ja kan er ook niet zo goed tegen Tong uitsteken en al zeker niet tegen valse stretches Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:20

Nadia_Mocca schreef:
Anthea schreef:

Ben je er écht allergisch voor of meer voor mensen die dat doen? Clown

Voor mensen die dat doen. Clown Kan er niet tegen, laat dan gelijk een piercing zetten.
Ik heb er eigenlijk nooit bij nagedacht of het me wel of niet stond. Toen Dramaqueen zei dat het me niet stond had ik ook zoiets van... Boeiend. Huilen van het lachen

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:20

Oke. Ik weet niet wat ik nou moet doen. Ik wil dus heel graag een smiley piercing, maar.
- het uitgroeien
- het terug trekken vh tandvlees
- en past het wel bij me...

Als mensen me kunnen helpen, graag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:21

Paljassofie schreef:
haha Tong uitsteken ja kan er ook niet zo goed tegen Tong uitsteken en al zeker niet tegen valse stretches Rolleyes

Oooh, die zijn zo über. Zie je van die mega grote plugs, zijn het gewoon oorbellen zegmaar. Bah. Clown

En Karel, je moet die smiley echt nemen. Mocht het mis gaan, kun je hem er nog altijd uithalen. *LOL*

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:22

Dat welke je niet stonden Linda? Je snakebites of alledrie?
Op school hebben wij ook twee van die mutsen rondlopen die één glittertje boven en ééntje onder der wenkbrauw plakken; een nep wbpiercing dus. Echt serieus; toen ze mij voorbij zagen kwamen met mijn echte wbpiercing stonden ze echt zo: Wow! Stelletje mutsen. Dat lijkt nou absoluut niet echt. Ik bedoel; een piercing heeft ronde bolletjes en dit zijn twee platte plakkertjes Huilen van het lachen

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:23

Denk je Noten? Ik ben bang dat het fout gaat, en dat ik ermee op een nerd lijk. Huilen van het lachen

@nadia: HAHA dat is echt vreselijk Huilen van het lachen

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:24

Gewoon nemen Kaily. Denk dat het je wel mooi staat Ja En zoals Linda zegt; staat het niet: eruit ermee! Haha!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:25

Ik hoop het. Nu alleen mijn moeder overtuigen.
Maar ik wil erg graag meer weten over hoe groot de kans is met uitgroeien en terug trekken vh tandvlees.

Haha en daarbij, ik vind het wel leuk dat ik de eige ben met een septum op mijn school. Clown

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:25

Red_Savage schreef:
Denk je Noten? Ik ben bang dat het fout gaat, en dat ik ermee op een nerd lijk. Huilen van het lachen

En zo'n ander mens zei: ik heb een neuspiercing laten zetten. Dus zei laat het zo zien. Stiknep, maar ik doe schijnheilig mee en zeg: mooi!
Kom ik der later op de dag tegen, zeg ik: waar is je piercing nou. zegt zij: eruit gevallen. Ik zeg: dat heb je met stickertjes die je niet goed vastplakt. Kwaad dat ze was Huilen van het lachen ROFL

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:26

Nadia_Mocca schreef:
Red_Savage schreef:

En zo'n ander mens zei: ik heb een neuspiercing laten zetten. Dus zei laat het zo zien. Stiknep, maar ik doe schijnheilig mee en zeg: mooi!
Kom ik der later op de dag tegen, zeg ik: waar is je piercing nou. zegt zij: eruit gevallen. Ik zeg: dat heb je met stickertjes die je niet goed vastplakt. Kwaad dat ze was Huilen van het lachen ROFL

Jéétje, hoezo laf. Nagelbijten / Gniffelen
Doe het dan tenmniste echt. Ja
Heerlijk om zo de enigste te zijn. (ookal krijg ik 1000 x per dag "moeeeeee" te horen. Hoezo origineel? Huilen van het lachen )

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:27

Red_Savage schreef:
Ik hoop het. Nu alleen mijn moeder overtuigen.
Maar ik wil erg graag meer weten over hoe groot de kans is met uitgroeien en terug trekken vh tandvlees.

Haha en daarbij, ik vind het wel leuk dat ik de eige ben met een septum op mijn school. Clown

Ik ben op mijn school ook het enige meisje met een wbpiercing. Dacht ik... Scheve mond
Uhm, ik neem aan dat je dan gewoon een ringetje in je smiley doet? Ik zou echt niet weten hoe dat met dat terugtrekken zit.. Denk dat het minder is als bij Labret bijvoorbeeld omdat deze meer op je tanden rust en niet op je tandvlees. (Zoals ik hier schat vanuit mijn stoel) Tong uitsteken