Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadia_Mocca schreef:Waarom zou je nog toestemming vragen, als je allang zonder toestemming mag laten zetten?Ik zou dat allang gedaan hebben
Wacht maar tot ik 16 ben.
Waarom mag je er eigenlijk geen dan?
Nadia_Mocca schreef:Bedoel je deze? Of als je er nog een bij zou nemen?Ik vind deze wel mooi bij jou!
Paljassofie schreef:Nadia_Mocca schreef:Waarom zou je nog toestemming vragen, als je allang zonder toestemming mag laten zetten?Ik zou dat allang gedaan hebben
Wacht maar tot ik 16 ben.
Waarom mag je er eigenlijk geen dan?
omdat ik vind dat mijn moeder haar mening van belang is zolang ik bij haar in huis woon en zij mij onderhoudt, mijn studies betaalt en voor me zorgt...lijkt mij maar gewoon van een beetje respect getuigen
![]()
Suuskipje : hij staat echt super !
Anthea schreef:Nadia_Mocca schreef:Bedoel je deze? Of als je er nog een bij zou nemen?Ik vind deze wel mooi bij jou!
Hij is nep.
Anthea schreef:Waarom ga je rondlopen met neppe piercings als ik vragen mag? Ben er echt allergisch voor.
Suuskipje schreef:dude relax...
Nadia_Mocca schreef:Anthea schreef:Waarom ga je rondlopen met neppe piercings als ik vragen mag? Ben er echt allergisch voor.
Ben je er écht allergisch voor of meer voor mensen die dat doen?
Paljassofie schreef:hahaja kan er ook niet zo goed tegen
en al zeker niet tegen valse stretches
Red_Savage schreef:Denk je Noten? Ik ben bang dat het fout gaat, en dat ik ermee op een nerd lijk.
@nadia: HAHA dat is echt vreselijk
Nadia_Mocca schreef:Red_Savage schreef:Denk je Noten? Ik ben bang dat het fout gaat, en dat ik ermee op een nerd lijk.
@nadia: HAHA dat is echt vreselijk
En zo'n ander mens zei: ik heb een neuspiercing laten zetten. Dus zei laat het zo zien. Stiknep, maar ik doe schijnheilig mee en zeg: mooi!
Kom ik der later op de dag tegen, zeg ik: waar is je piercing nou. zegt zij: eruit gevallen. Ik zeg: dat heb je met stickertjes die je niet goed vastplakt. Kwaad dat ze was![]()
Red_Savage schreef:Ik hoop het. Nu alleen mijn moeder overtuigen.
Maar ik wil erg graag meer weten over hoe groot de kans is met uitgroeien en terug trekken vh tandvlees.
Haha en daarbij, ik vind het wel leuk dat ik de eige ben met een septum op mijn school.