Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moiryn schreef:Ik heb ook de clip in extensions van de kruidvat, dat is Thermofirbe, en niet synthetisch.
Liins schreef:Wie weet er hier of je weaves (socap) kan ontkleuren bij de kapper.......
Me eigen haarkleur is gewoon super super blond, en het het nu heel donkerbruin, nou ik moet nu elke week mij eigenhaar verven anders is de bovenkant lichtbruin en de onderkant (weave) heel donkerbruin!!!
Wie weet of dit kan?! en hoe duur dit zou zijn?!
Meetje22 schreef:Liins schreef:Wie weet er hier of je weaves (socap) kan ontkleuren bij de kapper.......
Me eigen haarkleur is gewoon super super blond, en het het nu heel donkerbruin, nou ik moet nu elke week mij eigenhaar verven anders is de bovenkant lichtbruin en de onderkant (weave) heel donkerbruin!!!
Wie weet of dit kan?! en hoe duur dit zou zijn?!
Ik raad het je persoonlijk af.
Er zit nogal een groot verschil tussen verven of ontkleuren.
De een haalt het pigment uit de haren ( ontkleuren) en de ander voegt toe( verven)
Daarnaast is ontkleuren behoorlijk agressief en ik vermoed dat de extensions en zeker de waxjes er niet beter van worden.
Dan kun je beter even blijven verven en zodra je extensions aan vervanging toe zijn pas je haar ontkleuren.
Dus deze eruit,ontkleuren en dan pas weer nieuwe erin.
Daarnaast denk ik niet dat een kapper het risico neemt om met een ontkleuring jouw extensions te verknallen en vervolgens hiervoor verantwoordelijk te worden gehouden.