Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nils schreef:hoe word deze piercing gezet?
waar wil je die MD dan hebben?
stephanie09 schreef:haha ja oke maar ik vind het er opzich wel eng uitzien zo een lange staaf door je neus ook al is het snel een ringetje. deed het bij jou geen pijn?
Saskiaatje schreef:Ik had even een vraagje. M'n labret voelt behoorlijk geïrriteerd en doet ook best pijn. Je ziet er alleen helemaal niets aan. Maakt dit dan uit?
Kan je teveel schoonmaken?
Saskiaatje schreef:Ik had even een vraagje. M'n labret voelt behoorlijk geïrriteerd en doet ook best pijn. Je ziet er alleen helemaal niets aan. Maakt dit dan uit?
Red_Savage schreef:Saskiaatje schreef:Ik had even een vraagje. M'n labret voelt behoorlijk geïrriteerd en doet ook best pijn. Je ziet er alleen helemaal niets aan. Maakt dit dan uit?
Ja je kan teveel schoonmaken.
Je hoeft er niets aan te zien, maar dan kan het nog mis zijn. Dus gewoon laten rusten, en schoonmaken zoveel het nodig is. Niet overdrrijven dus.
Red_Savage schreef:Dán lijkt het me goed.Maar ik zou er geen gewoonte vanmaken om je piercing zoveel keer per dag schoon te maken.
1 keer per dag lijkt me voldoende (uitzonderingen zijn natuurlijk altijd mogelijk)
natasja1991 schreef:ik heb nog steeds niemand die me mischien kan helpen in mijn beslissing.(waarom wel of waarom niet, voordelen en nadelen)
heb heel internet al afgespeurd dus:
labretpiercing, met bioflexpiercing
of
tongpiercing
natasja1991 schreef:ik heb nog steeds niemand die me mischien kan helpen in mijn beslissing.(waarom wel of waarom niet, voordelen en nadelen)
heb heel internet al afgespeurd dus: (ff stemmen)
labretpiercing, met bioflexpiercing
of
tongpiercing
Pradaatje schreef:Idd
Tongpiercing, doet dat nou pijn?
Pradaatje schreef:Bedankt voor je uitleg Red
Even aan me moeder voorstellen.. Kijken wat zeivind. Vanmiddag zei ik het voorzichtig, en het viel me mee hoe ze reageerde !
Hoe duur is het ongeveer?