Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
brittje88 schreef:operen is bij mensen die continu blozen. Zitten mensen in me klas die dat hebben.
Maar in de puberteit zijn het ook echt je hormonen die je rood laten worden, niet alleen de temperatuur. Daar doe je gewoon echt helemaal niks aan.
Ukkiee schreef:Het zijn je hormonen die je hart sneller laten kloppen waardoor ook de temperatuur in je lichaam stijgt en de bloedvaatjes uitzetten. Van hormonen zelf krijg je echt geen rode kleur, hoor.
Ik heb al mijn hele leven last dat ik snel bloos, ook als er absoluut geen reden voor is. En als ik bloos en ik doe bijvoorbeeld mijn jas losser of ga even naar buiten, dan gaat het vaak een stuk sneller weer weg.
Riss schreef:En waarom?
Riss schreef:haha oke
ik heb trouwens andrelon glad en stijl shampoo en conditioner
edit; sorry . steil
efaa schreef:heeft er toevallig nog iemand een mega goed antiklit middel? tis echt hopeloos op het moment. (en ja kapper is de beste oplossing denk ik)
efaa schreef:heeft er toevallig nog iemand een mega goed antiklit middel? tis echt hopeloos op het moment. (en ja kapper is de beste oplossing denk ik)
joyy schreef:Heeft of kent iemand iets tegen wratjes?
Ik heb ze bij mn vingertopjes, bij je nagelrand zeg maar.
Ik heb ze al verschillende keren aangestipt bij de huisarts en thuis, en er homeopatische dingetjes opgesmeerd.
Maar echt niks helpt.
Iemand een tip?