Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polivy schreef:Een vriendin van me heeft twee tepelpiercings laten zetten. Nu vroeg ik me af: Dan kun je toch geen borstvoeding meer geven later?
Ketaki schreef:Polivy schreef:Een vriendin van me heeft twee tepelpiercings laten zetten. Nu vroeg ik me af: Dan kun je toch geen borstvoeding meer geven later?
ja hoor, dat kan wel gewoon.
wordt ook gewoon gezegd dat hetwel kan
Bienotje schreef:Op het andere oor slapen is inderdaad de beste oplossing, en als je je stiekem snachts omdraait wordt je daar snel genoeg weer aaan herinnerdHad ik in ieder geval wel.
Maar waar halen jullie nu eigenlijk online je piercings vandaan? Mijn favoriet heeft een minimale bestelorder van € 25,- en voor zoveel hoef ik nu ook weer niet.
P.s. Tinkerloos, voor het mooie je laatste gaatje ook weer vullen met een oorbel, die is nu zo ´kaal´
Bienotje schreef:Op het andere oor slapen is inderdaad de beste oplossing, en als je je stiekem snachts omdraait wordt je daar snel genoeg weer aaan herinnerdHad ik in ieder geval wel.
Maar waar halen jullie nu eigenlijk online je piercings vandaan? Mijn favoriet heeft een minimale bestelorder van € 25,- en voor zoveel hoef ik nu ook weer niet.
P.s. Tinkerloos, voor het mooie je laatste gaatje ook weer vullen met een oorbel, die is nu zo ´kaal´
silby schreef:Mijn piercing plannen zijn veranderd![]()
Ik ga toch geen wenkbrauw piercing nemen
omdat ik bang ben dat hij snel gaat onsteken ivm mijn werk
en eigenlijk viondmijn vriend het ook niet zo mooi
Zelf ben ik ook bang dat hij te aanwezig is in mijn gezicht.
heb besloten om mijn neuspiercing opnieuw te laten piercen
nils schreef:Bienotje schreef:Op het andere oor slapen is inderdaad de beste oplossing, en als je je stiekem snachts omdraait wordt je daar snel genoeg weer aaan herinnerdHad ik in ieder geval wel.
mischien heb je hier wat aan....
viewtopic.php?f=69&t=842093
Tinkerloos schreef:Lijkt me zeer pijnlijk om te laten zetten..
(maar ik ben dan ook een watje)
Hoe doen ze dat eigenlijk met die oorlel piercings op jou foto?
Heb je daar dan steeds een iets grotere bel (knop/bol/hoe het ook heet) in?
Rek je dat gat als het ware steeds iets op,en doet het zeer?
Tinkerloos schreef:Heb je een foto (voorbeeld) van zo'n stretcher?
Ik kan dat dus ook doen met mijn gewone oorbel gaatje?
Zera schreef:jeej en de afspraak staatdonderdag om kwart voor 2