Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En dat van je neus is wel rot, ik heb helemaal geen problemen gehad met ademhaling na mijn operaties. Mijn kin en onderlip zijn ook wel tijdje verdoofd geweest, maar na mijn tweede operatie heb ik flink veel pijn in mijn mond gehad. Ben ook na 3 dagen overgegaan op zware pijnstillers (Tramadol). Daar ben ik flink ziek van geweest.
 En dat van je neus is wel rot, ik heb helemaal geen problemen gehad met ademhaling na mijn operaties. Mijn kin en onderlip zijn ook wel tijdje verdoofd geweest, maar na mijn tweede operatie heb ik flink veel pijn in mijn mond gehad. Ben ook na 3 dagen overgegaan op zware pijnstillers (Tramadol). Daar ben ik flink ziek van geweest. 

Moest gisteren eigenlijk naar de tandarts en die had mij nog niet gezien na de operatie maar ik moest  afzeggen omdat het hier zo glad was *sip* ik wilde zo graag heen....
 Moest gisteren eigenlijk naar de tandarts en die had mij nog niet gezien na de operatie maar ik moest  afzeggen omdat het hier zo glad was *sip* ik wilde zo graag heen.... Dat hoor je niet veel mensen zeggen
 Dat hoor je niet veel mensen zeggen  

De leukste reactie was van een collega, die zei dat het een heel verschil was omdat ik 'eerst zo'n teruggevallen bekkie had'.
 De leukste reactie was van een collega, die zei dat het een heel verschil was omdat ik 'eerst zo'n teruggevallen bekkie had'.