ik ga vanmiddag naar de kapper. maar geen idee wat ik er mee wil.
ik wil iig iets anders, een lok ofzo, wie weet iets leuks?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eenitraM schreef:Na aanleiding van dit topic : [LZP] Hip model voor lange haren?
Ik ben gister geknipt. Eerst om 7 uur maar werd opgebeld dat ik pas 8 uur aanwezig moest zijn. Daar aangekomen zat er al iemand in de stoel met allemaal kappers om haar heen. Zijn werd geknipt door iemand die verstand heeft van de laatste trends. Zij is in Engeland geweest en heeft daar shows bezocht en zo dus de knipmanier hierheen gehaald.
TOen ze klaar was, waren wij aan de beurt. Ik werd geknipt door de eigenaresse van de kapsallon zelf (25 jaar knipervaring en eng dat ik he vond!!). Eerst overleg gehad met de begeleider hoe er geknipt moest worden. En toen om half 10 werd na het wassen, met heerlijke shampoo, de schaar erin gezet. Laagjes is het geworden, waar ik onmundig lang voor het moeten zitten. Mijn pony is bijgeknipt en ik heb mijn haren nu net iets over mijn schouder. (Alle dode punten eraf en hoef pas over 4 maanden terug te komen) Het haar valt nu super en is helemaal niet zwaar meer.
Komt die kappersbegeleider achter me staan: Wow dit is de x-factor, super, je bent prachtig, geweldig, GREAT![]()
Ik ook helemaal trots. Alleen mijn vriend toen die mij ophaalde "ik zie helemaal niets"