Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BrittKitt schreef:Oh wat een goede tip! Helemaal niet aan gedacht, superbedankt
Moet eigenlijk ook nog van die kauwparacetamol hebben oid ja, heb nooit zo heel veel nodig aan pijnstillers, dus dat scheelt.
De pil had ik ook moeite mee, terwijl die nog gewoon glad is aan de buitenkant
_Nann_ schreef:IK moet ze al bekant een jaar laten weghalen, en heb nog steeds geen lef gehad om te bellen naar de tandarts voor een afspraak.
Vorige weer stierf ik van de pijn in m'n kaken door die kiezen, denk dat ze verder aan het doorkomen waren.
Nu is het weer weggetrokken die pijn , ik blij natuurlijk.
BrittKitt schreef:Jongens, ik ben weer lekker bezig geweest
Dat is dan inc veel bloed, 112, spoedoperatie, nachtje ziekenhuis, de vraag of alles goed komt en gips tot boven mn elleboog...
Vrijdagavond wilde ik de poes van de buren wegjagen en mn kapotte aqua stond nog op het baalkon. Poes was weg en ik zet een stap achteruit en ga in het aqua zitten en vang me op met mn rechterarm. De glasplaat ging daar dwars doorheen dus ik gillen en Rob ook, hij heeft me er uit getild, pannen uit gezet en een theedoek gepakt en daarna direct 112 gebeld. tourniquet aangebracht door mn schoonmoeder die binnen 2 min aanwezig nadat Rob had gebeld. Ambulance was er gelukkig ook heel snel en die hebben we meegenomen naar het ziekenhuis waar de plastisch chirurg is opgeroepen en waar ik flinke pijnstillers heb gehad, foto's zijn gemaakt en toen de chirurg er was ben ik vrij snel onder zeil gebracht om te opereren. Einstand; spieren zijn tot op het bot door, een zenuw is door, maar gelukkig hebben ze alles netjes kunnen hechten! Half 1 kwam ik op de zaal en hebben ze nog heel vaak mn bloeddruk gemeten omdat die regelmatig erg laag was (hoop bloed verloren) en heb ik nog veel vocht en ook plasma gekregen om t omhoog te krijgen. 's middags mocht ik naar huis toen alle bloedwaarden weer goed waren. Nu zit ik dus met loeizwaar gips (op de OK hebben ze geen licht gips?) van 3! kilo, maandag moet ik er weer heen en krijg ik nieuw gips en wondcontrole. Nu moet ik 3x daags ijzertabletten en antibiotica en paracetamolwaar nodig.
Het gaat erg lang duren, hoe de functies zich herstellen is afwachten maar ik kan nog gewoon paardrijden als het goed is. Uitmesten wordt moeilijker in het beginMaar er zal een hoop fysiotherapie bij komen kijken iig en wie weet wat nog meer.
Ik heb eigenlijk bijna geen pijn, maar vooral last van dat enorme ding aan mn arm
Ik kan me ook weinig pijn herinneren van gisteren, alleen als het verband er af was. Het meeste zeer deden de kleine oppervlakkige schaafwondjes![]()
Ik mag nu iig níks doen, kleinste overbelasting kan foute boel betekenen..
Waar ik me nu nog het meest aan irriteer zijn de hechtingen van mn verstandskiezen die aan het loslaten zijn
Nou ja, jullie zijn ook weer op de hoogte iig, ik ga weer verder met alles voor school etc regelen en afzeggen
Millenium schreef:Ik heb ze alle 4 in 1x laten trekken. Bij mij moest dit onder narcose gebeuren omdat ik zo ontiegelijk bang ben voor de tandarts. Nu ik ze eenmaal kwijt ben en dus geen last meer ben ik toch wat minder bang voor de tandarts. Gewoon even doorbijten en je bent er vanaf