[Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissJ

Re: [Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-07 15:26

Robijntjah schreef:
Dat hoop ik ook Knipoog
Maarja, zoniet, ben eigenlijk nu sinds een paar weken op dat punt aangekomen, dat ik er dan ook niet echt wakker van zou liggen!

harstikke fijn dat je er nu zo tegenaan kan kijken, ik vind dat heel knap. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 15:28

Waarschijnlijk denk ik er volgende week (als ik weer in bikini moet) ook weer anders over Nagelbijten / Gniffelen

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-07 15:32

Robijntjah schreef:
Waarschijnlijk denk ik er volgende week (als ik weer in bikini moet) ook weer anders over Nagelbijten / Gniffelen

Ach gut

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 16:36

Bij mij is de operatie toen gedaan door een 'leerling chirurg' én de pc zelf!

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 16:36

Ik heb eigenlijk nog nooit de operatie van een bvk op tv ofzo gezien. Jullie wel?

wendjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 19:40

heey bokkers!
ik zit er ook over na te denken om een bvk te doen, naar lang denken heb ik toch maar een afspraak gemaakt bij de dokter voor volgende week woensdag, ben nu al heel zenuwachtig, en bang voor de operatie, maar ik heb er egt veel last van, dus zal blij zijn als het gebeurd is, hoe het allemaal gaat weet ik niet, dus mensen die me info kunnen geven of mischien fotos van voor en na de operatie zou leuk zijn maar hoeft natuurlijk niet is tog prive! Knipoog

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 20:03

Ik ben bijna 3 jaar na mijn operatie pas teruggegaan met mijn littekens die niet mooi zijn Knipoog Bij mij is alles gewoon vergoed en wordt er alles aan gedaan om het weer mooi te krijgen. Dus als iets je niet bevalt... hoeft dat echt niet vlak na de operatie vermeld te zijn.

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 21:16

Henzz schreef:
Ik heb eigenlijk nog nooit de operatie van een bvk op tv ofzo gezien. Jullie wel?

Een paar weken geleden was het op tv, was jammer genoeg net te laat, ze waren al klaar. Ben best wel nieuwsgierig hoe het gedaan word/werd eigenlijk.!

wendjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 21:23

ja ikke ook wel eigenlijk, dan heb je beetje een idee wat er gaat gebeuren, en mischien als ik het gezien heb op tv durf ik al helemaal niet meer haha

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 21:26

Je hebt pm Wendjuh

wendjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 21:27

oke, ik zal is kijken

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 21:42

wanneer hebben jullie eigenlijk nieuwe bh's gekocht? in de juiste maat? ik zit nu aan 5 weken, maar weet niet precies wanneer handig is om nieuwe te kopen.

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 09:27

Ik heb na 6/7 weken een nieuwe bh gekocht.. Wilde eigenlijk gewoon in mn sport-bh blijven lopen, maar moest van mn mams een echte bh gaan kopen haha. Vond ze wel mooi in een sport-bh, vooral heerlijk klein Clown

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 10:29

Ik weet niet, ik denk na een week of 5/6 ja. Denk dat dat wel goed kan hoor.
Lieve mini-avatar heb je trouwens, tientjeh Haha!

Ik denk niet dat ik ooit een bvk op tv had willen zien vóór ik geopereerd zou worden! Nu zou ik het wel willen zien...

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 10:34

haha ik heb dan wel geen borstverkleining, maar correctie/vergroting gehad.

Avond voor mijn operatie was er een documentaire over plastische chirurgie die fout was gegaan, en natuurlijk kon ik die weer niet afzetten.. stom stom stom, wat had ik een angst

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 11:12

Ja, dat bedoel ik, ik had dat echt niet willen zien voor m'n operatie!

Dat is eens wat anders, een correctie/vergroting. Lachen

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 11:18

Tientjuh, ik loop nog steeds met de sportbh's van na de operatie rond. Bloos Clown Vind die dingen gewoon super lekker zitten. Mijn borsten zijn in het eerste jaar ook nog erg van vorm en omvang veranderd, dus ik vond het sowieso zonde om toen al wat anders te kopen. Ik moet er niet aan denken om zo'n operatie op tv te zien, brrrr.

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 11:27

Die sportbh's kan ik echt niet meer aan! Nu toch alweer 2 cupmaatjes groter weer. Maar ben aan het afvallen en merkte toch wel dat mijn bh's wat ruimer gaan zitten. Go jij! Go jij!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 11:33

Henzz schreef:
Die sportbh's kan ik echt niet meer aan! Nu toch alweer 2 cupmaatjes groter weer. Maar ben aan het afvallen en merkte toch wel dat mijn bh's wat ruimer gaan zitten. Go jij! Go jij!

Die van de operatie zitten ook wat strak. Bloos Maar het kan nog wel. Had 2 zwarte C cups, heb er vorig jaar een witte D bij gekocht. En bij de H&M heb ik een wit kanten bhtje gekocht, die ik af en toe aan heb. Doe ik iemand anders een plezier mee. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 13:29

flair schreef:
Ik ben bijna 3 jaar na mijn operatie pas teruggegaan met mijn littekens die niet mooi zijn Knipoog Bij mij is alles gewoon vergoed en wordt er alles aan gedaan om het weer mooi te krijgen. Dus als iets je niet bevalt... hoeft dat echt niet vlak na de operatie vermeld te zijn.

Ik heb er ook 4 jaar over gedaan Knipoog
Was allemaal aan het twijfelen of ik wel weer geopereerd wilde worden enzo, en alles er wel weer voor over had..
Maargoed, het is toch de fout van de artsen, dus mogen zij het ook rechtzetten Ja

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:40

Ik heb het idee dat die van mij ook beginnen te krimpen. Ben niet afgevallen.. Of zou het kunnen komen doordat er nu vorm in komt?

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 17:32

romatjuh schreef:
Ik heb het idee dat die van mij ook beginnen te krimpen. Ben niet afgevallen.. Of zou het kunnen komen doordat er nu vorm in komt?

Dat schijnt normaal te zijn. Ja Alleen werden die van mij dus groter. Tong uitsteken

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 23:56

Ik heb om medische redenen ook een bv laten doen dat is nu ong. 8 jaar geleden, ik ben er zeer tevreden over, okay ik heb zichtbare littekens en die zijn nu nog wel eens gevoelig en pijnlijk, maar daarin tegen heb ik al die jaren geen last meer gehad van mijn rug en nek en kan ik nu gewone bh's aan en zelf zonder bh voelt het prettig aan..ik ben nu 32 wkn zwanger en hoop straks ook gewoon borstvoeding te kunnen geven, daar hebben ze toen der tijd wel rekening mee gehouden dus ben benieuwd..
Voor iedereen die er mee bezig is, veel succes en voor vragen mag je mij ook altijd pben..

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 10:57

Bij mij zijn ze ook na de operatie nog gekrompen van een D naar een C. Die C heb ik nu nog steeds, heerlijk maatje.

Robijn, moet jij ook echt weer opnieuw geopereerd om de littekens te herstellen? Bij mij is het trouwens niet de fout van de artsen... het ligt gewoon aan mijn huid dus opnieuw een operatie geeft dezelfde littekens, vandaar dat ik andere behandelingen krijg.

Even een rare vraag misschien maar heeft iemand misschien een foto voor mij van de littekens na de BVK zoals ze horen te zijn na volledig herstel (dus min. 1 jaar na de operatie)? Ik heb tot nu toe alleen nog foto's kunnen vinden van vlak na een BVK...

Ik wil graag even geconfronteerd worden met hoe lelijk die van mij zijn zodat ik tenminste weer een schop krijg om er wat aan te laten doen Knipoog

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 14:17

Ik heb wel zulke foto's Flair, pb je emailadres maar even. Lachen