Robijntjah schreef:Dat hoop ik ook
Maarja, zoniet, ben eigenlijk nu sinds een paar weken op dat punt aangekomen, dat ik er dan ook niet echt wakker van zou liggen!
harstikke fijn dat je er nu zo tegenaan kan kijken, ik vind dat heel knap.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robijntjah schreef:Dat hoop ik ook
Maarja, zoniet, ben eigenlijk nu sinds een paar weken op dat punt aangekomen, dat ik er dan ook niet echt wakker van zou liggen!
Robijntjah schreef:Waarschijnlijk denk ik er volgende week (als ik weer in bikini moet) ook weer anders over
Henzz schreef:Ik heb eigenlijk nog nooit de operatie van een bvk op tv ofzo gezien. Jullie wel?
Henzz schreef:Die sportbh's kan ik echt niet meer aan! Nu toch alweer 2 cupmaatjes groter weer. Maar ben aan het afvallen en merkte toch wel dat mijn bh's wat ruimer gaan zitten.
flair schreef:Ik ben bijna 3 jaar na mijn operatie pas teruggegaan met mijn littekens die niet mooi zijnBij mij is alles gewoon vergoed en wordt er alles aan gedaan om het weer mooi te krijgen. Dus als iets je niet bevalt... hoeft dat echt niet vlak na de operatie vermeld te zijn.
romatjuh schreef:Ik heb het idee dat die van mij ook beginnen te krimpen. Ben niet afgevallen.. Of zou het kunnen komen doordat er nu vorm in komt?