Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SansaS schreef:Poging 6 zat het infuus eens. Weer nieuw record.
Hoop ik snel mijn arm port a cath krijg
BeFunny schreef:Balen zeg dat ze zes pogingen hebben moeten doen. Dat is gewoon niet fijn.
Weet je hoeveel chemo's je gaat krijgen en krijg je nog een scan? Om te kijken wat het doet tussendoor?
Bij mij was dus alles weg door chemo wat er zat. Natuurlijk is het dan wel verspreid maar wat weg is is wel mooi weg.
leintje_ schreef:SansaS schreef:Ik hoop het! Moet bij mij wel bij één specifieke chirurg omdat ik hem in de arm krijg en ze dat nog nooit gedaan hebben.
Ik wijk altijd af
Oh ja, dan loopt het wel wat anders, onze patiënten worden meestal gewoon gezien door de interventieradioloog
gomir schreef:leintje_ schreef:
Oh ja, dan loopt het wel wat anders, onze patiënten worden meestal gewoon gezien door de interventieradioloog
Port-a-cath gaat in veel ziekenhuizen nog via de chirurgie voor zover ik weet. Radiologie plaatst picc lijn, dat wordt tegenwoordig vrij veel gebruikt.
Edit: Zie dat dat niet overal meer zo strikt gescheiden is, radiologen lijken hun arsenaal ook wat uit te breiden
Fijn dat je behandeling door kon gaan Sansa!

heel blij mee dat mag ook wel eens gezegd worden want dat maakt het hele proces een stuk dragelijker.