Al 10 dagen bloed plassen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-24 16:38

Hoe dat kan.. Geen idee. Ze ging eerst automatisch meten, dan liep hij steeds helemaal terug en gaf alleen het onderste getal aan. Tweede keer hetzelfde. Toen zei ze dat dat kwam omdat mijn hartslag onregelmatig was. Dus toen ging ze handmatig meten, maar toen zei ze "Interessant" en ging nogmaals meten. Maar dat lukte ook niet. Andere arm hetzelfde.

Hartfilmpje kon gelukkig meteen bij de huisarts gedaan worden.

Huisarts heeft me naar de spoed eisende hulp gestuurd. Ze zei dat ze zag dat het niet goed met me gaat en zich daar zorgen om maakt.
Wel heeft ze me doorgestuurd naar het Meander ipv Isala. Wel wat verder, 20 minuten denk ik, maargoed wel met frisse blik..

Dus zometeen op naar Amersfoort.

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 16:38

Jeetje dat klinkt niet goed van je bloeddruk, hopelijk nemen ze je nu serieus en stuurt de huisarts je door naar het ziekenhuis.
Tegen de misselijkheid kan munt ook helpen, maar moet je natuurlijk maar net lekker vinden. En misschien thee met honing.
Goed dat je nu naar een ander ziekenhuis gaat, hopelijk pakken ze daar goed door, sterkte.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 16:47

Goed om je naar een ander ziekenhuis te sturen, weer een frisse blik. En fijn dat ze bezorgd is. Want dat zijn hier een aantal mensen al een hele tijd :=

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 16:48

Yes doorverwijzing naar ander zkh. Ik duim verder dat er iets zinnigs uitkomt ts.

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 16:50

Daphne__ schreef:
Hoe dat kan.. Geen idee. Ze ging eerst automatisch meten, dan liep hij steeds helemaal terug en gaf alleen het onderste getal aan. Tweede keer hetzelfde. Toen zei ze dat dat kwam omdat mijn hartslag onregelmatig was. Dus toen ging ze handmatig meten, maar toen zei ze "Interessant" en ging nogmaals meten. Maar dat lukte ook niet. Andere arm hetzelfde.

Hartfilmpje kon gelukkig meteen bij de huisarts gedaan worden.

Huisarts heeft me naar de spoed eisende hulp gestuurd. Ze zei dat ze zag dat het niet goed met me gaat en zich daar zorgen om maakt.
Wel heeft ze me doorgestuurd naar het Meander ipv Isala. Wel wat verder, 20 minuten denk ik, maargoed wel met frisse blik..

Dus zometeen op naar Amersfoort.

Hey Daphne, dat klinkt idd niet goed. Maar wat fijn dat ze het serieus nemen en eigenlijk ook dat je doorgestuurd bent naar een ander ziekenhuis. Ik hoop zo dat ze iets kunnen doen waardoor jij je beter gaat voelen, meid. Ik denk weer aan je.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 16:51

Goed plan om je naar een ander ziekenhuis te sturen. Jammer dat het nu vrijdag is maar daar ben je in elk geval in goede handen.

Nogmaals sterkte :(:)

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 16:51

Heel veel sterkte in amersfoort. Hoop dat ze daar vinden waar de problemen vandaan komen.
Wij komen ook altijd in Amersfoort en zijn er altijd heel tevreden over

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 16:53

Goddank doorgestuurd en eindelijk serieus genomen worden. :(:) en een ander ziekenhuis met een frisse nieuwe blik. Dat kan een voor en nadeel zijn kwa onderzoeken. Maar er gebeurd iets. Al klinkt het niet echt heel fijn wat er gezegd :(:) sterkte en hopelijk kunnen zs je iets beter laten voelen snel.

AnnemiekvM

Re: Al 10 dagen bloed plassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 16:54

Heel veel sterkte.
Ik woon best in de buurt van Amersfoort, dus als ik iets voor je kan doen mag je het altijd laten weten.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 16:56

Enerzijds vervelend om niet thuis te zijn, maar je bent weer in goede handen.
Ik vind het dapper hoe positief je altijd klinkt...Wat wel een valkuil kan zijn t.o.v. artsen. Vertel je echte verhaal en hoe je je voelt.
Veel sterkte. Ik duim voor je.

Jintexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 16:58

Ik lees al vanaf het begin stil mee, maar wat ben ik blij om nu te lezen dat je eindelijk is serieus genomen word door je eigen huisarts en ze je ook nog eens naar een ander ziekenhuis stuurt om daar blanco binnen te gaan.

Ik hoop echt dat er snel duidelijkheid komt voor jou/jullie waarom je zo ziek bent en dat er eindelijk een goed plan komt dat je weer snel de oude mag zijn.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 17:03

Meander heeft een heel goed team voor bijzondere gevallen!
Succes daar.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 17:16

De duimen draaien.
Nieuwe artsen, daar dus ik hoop dat je goed kunt vertellen wat er met je is gebeurd en wat je symptomen zijn. Rustig vertellen en laat je daar niet in opjagen.
Desnoods laat je ze maar wat pagina's hier meelezen :+ .
Heel veel succes!!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 17:23

Gelukkig, fijn dat je bent doorgestuurd naar een ander ziekenhuis.
Succes meid. Ik hoop dat je nu serieus genomen wordt.
Logisch dat ze zag dat je je niet goed voelde.. dat voel je je ook niet.

Sterkte van deze kant ik hoop dat ze je helemaal binnenstebuiten keren nu. Laat je niet weg wegsturen hoor.

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 17:32

Wat fijn dat je huisarts heeft doorgepakt én naar een ander ziekenhuis. Opgelucht te lezen dat er andere artsen voor je gaan zorgen en meedenken.
Heel veel sterkte lieve Daphne!

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 17:35

Wel frappant dat ze dan zeggen "interessant" _O-

Nee even zonder grappen, hopelijk wordt je nu goed geholpen Daphne. Want het is niet gek dat je bloeddruk niet normaal is in deze gezondheidstoestand. Daarnaast is een frisse blik wel eens goed. Mijn duimen draaien voor je! Het is alleen wel rot zo voor/in het weekend, want dan schuiven ze een hoop tot na het weekend. :=

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 17:36

Vervelend dat je weer opgenomen gaat worden, maar fijn dat er opnieuw kritisch naar je gekeken gaat worden een ander ziekenhuis kan dan wel prettig zijn. Heel veel succes!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 17:52

Jeetje TS, wat verschrikkelijk waar je allemaal doorheen gaat. Dat je gezondheid je zo in de steek kan laten en niemand weet wat er is. -O-

Heel veel sterkte in het ziekenhuis. Ik hoop dat ze kunnen achterhalen wat er aan de hand is en je goed kunnen helpen. :(:)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 17:56

Wat fijn TS. Hopelijk gaan ze je nu helpen.
Is er nog gesproken over vorige week? Aangezien ze zo bezorgd was?

Love_myhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 17:58

Wat fijn ts! Klinkt als of je ha je serieus neemt en je niet heeft afscheept.
Een nieuw zkh is alleen maar fijn een nieuwe frisse blik ipv een tunnel visie.

Sterkte en ik hoop dat je wijzer wordt

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 17:58

Heel veel sterkte, ik duim dat de frisse blik in een ander ziekenhuis gaat helpen en je van die ellendige misselijkheid afkomt :(:)

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 17:59

Was TS haar eigen huisarts geen man? Ze heeft het nu over een vrouw dus wellicht heeft ze nu (gelukkig misschien ook wel..) een andere huisarts getroffen. Maar misschien heb ik het mis hoor.

Hoe dan ook, fijn dat er nu verder gekeken wordt!

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 18:14

Hopelijk kunnen ze bij het Meander meer voor je betekenen! Als jouw intake al een tijd zo minimaal is, kan dat inderdaad ook gevolgen hebben voor het hart. Sterkte!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 18:30

Fijn dat je nu verder geholpen wordt, alleen zo jammer dat het eerst zo ver moet komen..

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 18:53

Ik vind je echt een bikkel TS :j

Fijn dat je nu naar een ander ziekenhuis gaat. Ik hoop dat je daar iemand treft die de uitdaging aan gaat om de onderste steen boven te krijgen +:)+