Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bullebeest schreef:Earth schreef:Ja ik gebruik m veel. Gisteren was het wel wat warm, maar het was nog wel te doen. Ik raak in het algeheel overprikkeld als ik niet oppas, dus idd ook aanraking en beweging. Maar het begint bij mij met geluid.
Ik heb de sony XM3, dat is wel een van de betere merken.
Wat ik mij afvraag. Als je de noice cancelling regelmatig gebruikt, komt de prikkel dat niet steeds sneller?
Bullebeest schreef:Wat ik mij afvraag. Als je de noice cancelling regelmatig gebruikt, komt de prikkel dat niet steeds sneller?
Ibbel schreef:Bullebeest schreef:Wat ik mij afvraag. Als je de noice cancelling regelmatig gebruikt, komt de prikkel dat niet steeds sneller?
Als je bij fel zonlicht een zonnebril nodig hebt, worden je ogen dat zo gevoelig dat je die zonnebril op een gegeven moment 's nachts nog draagt?
Ik geloof er geen *piep* van dat je je zintuigen ongevoelig maakt door dit soort hulpmiddelen.
Ik heb lang contactlenzen gedragen en had daarbij altijd een zonnebril nodig bij fel licht. En zeker in de auto.
Nu ben ik weer terug naar een bril (je ogen worden droger als je ouder wordt, dus exit lenzen) heb een meekleurende bril-op-sterkte, maar ik gebruik hem echt nóóit. Ben niet meer overgevoelig voor licht, wat ik was toen ik lenzen droeg, en kan nu dus gewoon echt zonder zonnebril. Ook bij echt felle zon in de auto bijvoorbeeld.
Ibbel schreef:Little_Gift schreef:soms zitten ze zelf gewoon zodanig met eenzelfde issue innerlijk in de knoop dat ze kopje onder gaan en bijna verdrinken en dan giftig uit de hoek komen als iemand anders (in hun ogen) wel "een reddingsboei" vindt...
Kan best, en dan had een normale reactie geweest: "hé, ik kan me óók ziekmelden"
Percy schreef:Ik waardeer het heel erg dat je behulpzaam wil zijn en meedenkt. Jij kan niet weten dat we die dingen al gebruikt hebben.
Ik word echt heen en weer geslingerd, hij lijkt het naar zijn zin te hebben maar honden zoals hij laten geen zwakte zien.
Het is niet alleen het gebrek aan de controle van zijn blaas maar het gebrek aan de controle van zijn achterhand en soms gaat dat opeens weer wel maar die momenten worden wel minder.
Het wanneer is het klaar en hoe mogen wij daarover beslissen is verrekte moeilijk.