Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myka schreef:Zelfs als ik op tijd loop (bv 60 minuten) en ik zou dan op 11.5 ziten ofzo, dan loop ik hem uit@Leonie87 ja dat van die afstand had ik eerst ook.Maar nu loop ik op tijdsdoel en probeer ik om iedere keer op hetzelfde punt te eindigen, dus nu is mijn doel telkens om de juiste straten en afslagen te nemen om met het gewenst aantal minuten op het goede punt te eindigen.
![]()
Mooi loopje heb je gedaan! Die kermisrun klinkt echt heel leuk, nog nooit eerder van gehoord maar daar zou ik ook wel voor te porren zijn!
leonie87 schreef:Myka, voel je dan niet onwijs de behoefte hem even af te ronden naar 10km?9.6 trek ik slecht hahaha.
Puera schreef:Germie, de trails van RFR zijn echt een aanrader. Zij organiseren veel trails in het noorden, de organisatie is altijd tiptop in orde en de routes zijn prachtig. Je doet jezelf te kort als je die niet een keer loopt. Ik weet alleen zo even niet hoe zij qua tijdslimiet zitten.
Ik geef niet zoveel om een medaille, ik ga (zeker met trails) voor de beleving en dat is bij RFR altijd dik voor elkaar.
Mooie afstand weer vandaag!