Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 12:49

Primavera schreef:
Balen Lau :knuffel: stress kan er trouwens ook wel voor zorgen dat je menstruatie laat is of uit blijft. Probeer het op je af te laten komen, hoe moeilijk ook :knuffel:

Ik heb t hier op standje rustig staan. Zitten nu in de vijfde maand en voor t eerst dat ik niks plan. Geen testen niet tellen, gewoon seks wanneer we zin hebben en we zien wel. Geen idee ook wanneer ik ongesteld moet worden (zal ergens eind oktober zijn) ik weiger mijn app op te starten om te kijken :+

Ben het ffkes helemaal beu, mis mijn zoontje des te meer en baal goed van onze situatie.
Als t komt komt t en indien niet niet, ook goed.

Nu ga ik weer onder de meeleessteen :)

Knuffel!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 12:53

Primavera schreef:
Balen Lau :knuffel: stress kan er trouwens ook wel voor zorgen dat je menstruatie laat is of uit blijft. Probeer het op je af te laten komen, hoe moeilijk ook :knuffel:

Ik heb t hier op standje rustig staan. Zitten nu in de vijfde maand en voor t eerst dat ik niks plan. Geen testen niet tellen, gewoon seks wanneer we zin hebben en we zien wel. Geen idee ook wanneer ik ongesteld moet worden (zal ergens eind oktober zijn) ik weiger mijn app op te starten om te kijken :+

Ben het ffkes helemaal beu, mis mijn zoontje des te meer en baal goed van onze situatie.

Knuffel :knuffel:

Nou dan zou ik nooit meer ongesteld zijn als stress dat doet :') . Ik ga terug naar mijn het zal wel. Misschien is testen nog te vroeg mijn hormonen doen wel vaker rare dingen. De gynaecoloog zie ik 13 oktober weer dan horen we het plan over hoe we verder moeten.

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 15:21

Lau schreef:
Primavera schreef:

Knuffel :knuffel:

Nou dan zou ik nooit meer ongesteld zijn als stress dat doet :') . Ik ga terug naar mijn het zal wel. Misschien is testen nog te vroeg mijn hormonen doen wel vaker rare dingen. De gynaecoloog zie ik 13 oktober weer dan horen we het plan over hoe we verder moeten.

Spannend he, toch zie je vaak dat als je er teveel mee bezig bent je menstruatie zich uit stelt, zelf ook gehad de eerste keer.
Maar wie weet ben je toch zwanger en heb je gewoon nog niet genoeg hcg aangemaakt.

Taartje

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 15:23

Hier eindelijk af van het bruinverlies, heerlijk was maandverband dragen zo zat! Netjes 2 weken na de curretage.
Nu kijken wanneer ik weer ga menstrueren.
Ook weer begonnen met werk, wel nog enorm vermoeiend met mn bloedarmoede maar verder vind ik t heerlijk.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 16:18

We gaan het zien ik hou nog hoop morgen testen met ochtend urine. Dus we houden hoop. Is hij morgen negatief dan mag die menstruatie wel komen :')

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 16:46

Primavera schreef:

Knuffel voor jou! :knuffel:

Ik herken je gevoel zo goed. Het gemis van onze zoon en het zwanger zijn mis ik steeds meer en meer.
Ik had verwacht en gehoopt dat het gevoel minder zou worden, maar dat is niet zo.

Ooit mag het ons (weer) gegund zijn!

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 17:22

Lau schreef:
We gaan het zien ik hou nog hoop morgen testen met ochtend urine. Dus we houden hoop. Is hij morgen negatief dan mag die menstruatie wel komen :')

Herken het wel een beetje, ondanks dat ik niks verwacht omdat mn spiraal er pas net uit is zit ik rond dezelfde tijd qua dagen als jij. Ik zou morgen eigenlijk ook weer ongesteld moeten worden maar nog geen tekenen. Heb stiekem dus gister een testje gedaan, ook negatief hoor. Dus had inderdaad ook zoiets van joeee kom maar met die ongesteldheid dan. Ik wacht het weekend nu gewoon af en hoop dat anders mn ongesteldheid in ieder geval komt dan weet ik wat qua cyclus :+

Hoop voor je dat het stiekem dan toch nog gebeurd morgen!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 17:26

Naja het kan voor jou ook gewoon in een keer raak zijn! Als we beiden nou gewoon een beetje hoop houden :o

Toffeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 23:15

Wat balen dat je test negatief was Lau! Maar misschien zegt het nog niet zo veel als het zo vroeg is en geen ochtendurine?

Een grote knuffel voor Primavera en Jannickee :knuffel:

Ik ben helaas aan het einde van de dag ongesteld geworden. Stiekem ga je toch wel een beetje hopen wanneer het langer duurt, maar ja het was toch niet raak. We proberen het nu alweer een jaar.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 07:15

Toffeltje schreef:
Wat balen dat je test negatief was Lau! Maar misschien zegt het nog niet zo veel als het zo vroeg is en geen ochtendurine?

Een grote knuffel voor Primavera en Jannickee :knuffel:

Ik ben helaas aan het einde van de dag ongesteld geworden. Stiekem ga je toch wel een beetje hopen wanneer het langer duurt, maar ja het was toch niet raak. We proberen het nu alweer een jaar.

Knuffel wat jammer -O-

In de ochtend ook negatief helaas… maar dan kan ik zondag met mijn verjaardag iig een paar wijntjes drinken :+

Toffeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 07:58

Hè, wat jammer Lau! Ik troost mijzelf ook maar met dat ik nu tenminste wel mee kan doen met de whisky proeverij die ik binnenkort met vrienden heb.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 09:11

Jeetje Lau, wat ontzettend jammer zeg :(:) wel lekker om zondag wat wijntjes te kunnen drinken!

Primavera dikke knuffel voor jou!

Taartje spannend hoor! Fijn dat het bruinverlies gestopt is. Lijkt me erg confronterend…

Yltje nog even afwachten dus! Hopelijk heb je na dit weekend duidelijkheid :)

Toffeltje wat rot zeg… ik kan me voorstellen dat het frustrerend is als je al een tijdje bezig bent :(

Vandaag 8 of 9 dpo en ik ben opgestaan met een soort menstruatiekrampen… we wachten maar weer af. Ik wil woensdag gaan testen als ik dan niet ongesteld ben dan ben ik 13 of 14 dpo. M’n vriend wil samen testen en dat had ik niet verwacht. Ik weet niet of ik dat hier verteld had, maar mijn vriend ziet deze ronde als onze eerste ronde. Voor hem waren de eerste ronden die we geprobeerd hebben niet helemaal echt en moest ie vooral wennen aan het idee. Ik heb die ronden dus ook alleen getest met het idee dat hij er niet bij wilde zijn, maar dat wil ie dus kennelijk wel. Dus hij moet er vroeg uit woensdag :+

Hebben jullie nog goede afleiding tips? Het gaan een laaaaang weekend worden haha

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 12:43

Lastig he Bhodi, ik had juist de keer dat het raak was ineens zoiets van o ja ik zal is testen, keren ervoor was ik ook zo aan t wachten.
Lekker veel leuke dingen gaan doen dit weekend dus maar
Wel heel lief dat je vriend samen wil testen!
Ik vond het toen ik eenmaal zwanger was en dan het elke keer wachten op de echos nog veel lastiger, maar op een gegeven moment kun je dat ook loslaten, al vrees ik dat dit bij mij de volgende keer nog veel moeilijker zal zijn.
Ik duim iig voor je.

Dat het bloed en later het bruinverlies eindelijk stopte heb ik eigenlijk juist gevierd.
Betekend dat ik eindelijk weer mag zwemmen en met mn man klussen en heb daar toch wel weer behoefte aan.
Nu even afwachten tot mn menstruatie opstart en dan kan ik weer met jullie meedoen!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 21:20

Nou ik ben ongeduldig, maar ook weer totaal niet, klinkt dat logisch? :+

Ik snap ook wel dat je dat viert. Vind het nog steeds heel heftig voor je :(

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 07:56

Jammer Lau, ik heb vanochtend getest maar ook niks. Ook nog niet bloeden dus hoop eigenlijk dat dat wel vlot komt dan.

Bhodi; succes met nog even volhouden en afleiding zoeken haha! Dat gevoel van ongeduld en toch ook weer niet snap ik wel, merk ik ook wel bij mezelf. Je wil je niet te gek maken maar ondertussen wil je het wel weten/cq dat het zo is :Y)

Taartje; lijkt me enorm heftig wat er is gebeurd (niet alles gelezen maar heb zo een vermoeden) en kan me voorstellen dat je het moment van niet meer bloeden/bruinverlies heb gevierd. Ondanks dat je nooit zal vergeten wat er is gebeurd kan je wel weer vooruit kijken en weer aan de klus!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 08:15

Balen Lau... ik zou als je menstruatie uitblijft tot zondag dan nog een early test doen voor je aan de wijn gaat...

Die van de kruitvat vond ik fijn in gebruik en op die manier weet je zeker dat je hormoon levels niet nog net onder de meetbare grens waren vrijdag

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 08:30

ynskek schreef:
Balen Lau... ik zou als je menstruatie uitblijft tot zondag dan nog een early test doen voor je aan de wijn gaat...

Die van de kruitvat vond ik fijn in gebruik en op die manier weet je zeker dat je hormoon levels niet nog net onder de meetbare grens waren vrijdag

Dit is misschien wel een goede al heb ik gister al wijn gehad :') . Heb nog een early van de Etos liggen want jullie raden het nooit ik ben nog steeds niet ongesteld en geen tekenen. Mijn cyclus is mij aan het fiets :')

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 08:58

Lau schreef:
ynskek schreef:

Dit is misschien wel een goede al heb ik gister al wijn gehad :') . Heb nog een early van de Etos liggen want jullie raden het nooit ik ben nog steeds niet ongesteld en geen tekenen. Mijn cyclus is mij aan het fiets :')

Wat een frustratie he..
Lichaam is een vreemd iets...

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 09:03

Hier gister ineens pijn links in mn onderbuik, he dat zal toch niet?
Ik voel altijd mn eisprong dus dit moest wel een eisprong zijn.
Ovulatietesten zijn niet heel betrouwbaar nu, maar toch een paar keer eentje gedaan en hoewel hij niet knalde was hij toch wel een stuk duidelijker dan de anderen.
Mn lichaam pakt de draad dus kennelijk toch vrij snel op.
Deze maand besloten zonder condoom te vrijen maar puur als we zin hebben en niet rekening te houden met mn cyclus.
Wel gezellig gemaakt deze week maar ik verwacht daar niet teveel van.
Iig weet ik nu wel wanneer mn menstruatie ongeveer moet komen, altijd handig.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 09:09

Lau schreef:
ynskek schreef:

Bij mij duurde t ook wel tot 2 dagen na m'n verwachte menstruatie dat de testen positief werden :x

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 09:12

:') we gaan het zien

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 11:14

Ik ben heel erg benieuwd Lau! Vervelend dat je lichaam je voor de gek houdt…

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 15:20

Zelf verwacht ik er niet veel van :n

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 16:09

Even afwachten dus… vervelend is het zeg :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 16:50

Helaas, net ongesteld geworden. Door naar de volgende ronde..