Ik ben niet meer mee hoor
Beste wensen iedereen!!!
Ik liep dit jaar al 33 km en ben best trots op mezelf haha!
Zaterdag rustig rondje 10 km met m'n beste vriendin, gisterenochtend moest ik er 12 volgens schema en vandaag 11. Dus dat geschiedde.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Supervixen schreef:Jaaaa die heb ik gezien ja! Jullie hebben ons aangemoedigd.
Dat weet ik nog. Was echt een mooie oppepper.
We moesten toch iets doen terwijl we op onze eigen loper aan het wachten waren, dus waarom niet iedereen aanmoedigen
We hebben 120km afgelegd binnen 12 uur, dus we waren sowieso lekker bezig
)
En wat een afstanden komen er voorbij! Ik heb dat voorlopig nog niet bereikt, denk ik.
Hoop dat dat morgen weer weg is getrokken, want dan wil ik voor ronde 2. Puera schreef:Ik kom net bij de fysio vandaan. Die heeft me behandeld met dry needling. Het voelt aardig beurs.

Soepblik schreef:Jongens, volgens mijn schema zou ik morgen weer een sessie moeten doen (m'n tweede), maar ik heb nog best veel spierpijn van de eerste van maandag. Moet ik wel gaan rennen met spierpijn, of beter nog een dagje wachten?
Maar ik moet me er toch wat verder in verdiepen denk ik..
Ik ben toen 10k gaan lopen maar denk te snel opgestart; het was erg koud namelijk en ik had rustiger moeten opbouwen.
Een week stilzitten/alleen wandelen heeft niet geholpen..
Fearn schreef:Lieke schreef:Even langs de fysiotherapeut?
Wordt helaas vanuit mijn verzekering niet vergoed.. maar als het aanhoudt zal ik toch maar eens kijken.
ik heb een hele goede en die kost 35 euro per behandeling. Ik zou toch echt even gaan als ik jou was - je hebt maar één lijf.