Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eilinora schreef:Ik had dat bij de eerste ook heel erg, verstopte melkklieren en kanalen.
Wij zijn melkveehouder, ik heb toen uiermint zalf van de koeien op mijn borsten gesmeerd.
Dat gebruiken wij als we denken dat een koe tegen een uier ontsteking aan zit.
Werkt altijd en waarom zou het bij ons anders werken.
Dus gebruikt en dat werkte echt heel goed
Eilinora schreef:Mocht welkoop het niet meer hebben dan gewoon even bij een boer aankloppen hoor.
Als je het kort uitlegt willen ze vast wel een potje vullen.
Tara_13 schreef:Hebben jullie tips voor een fijne voedingsbh?
Ik moet er wat bh's bij...
Tara_13 schreef:Hebben jullie tips voor een fijne voedingsbh?
Ik moet er wat bh's bij...
Nelleke, hopelijk is het snel over.
Ik had laatst ook een verstopt melkkanaal en een harde plek. Ik kolfde ook weinig uit die borst, gelukkig nu 2 weken later is het weer helemaal in orde!
Die stress of je wel genoeg kolft voor een voeding is niet zo fijn..
Jade schreef:Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met bv en kv mengen en verstopping en zo ja, is er iets wat heeft geholpen? Baby is nu 9 weken, ik kolf fulltime omdat hij door iets verkort tong en lipriempje niet goed vacuüm zuigt en enorm krampjes kreeg. Heb helaas niet altijd voldoende bv, maar hij heeft nu dus luiers met dunne bv poep en klontjes kv. Heeft de afgelopen 2 weken ook maar 2x gepoept, ik vermoed dat er nog een klont voor de uitgang zitben eerder deze week geswitcht van gewone kv naar nutrilon omneo in de hoop dat dat gaat helpen
Nelleke, masseer je ook tijdens het voeden? Ik masseer borst een uur voor het voeden, en daaarna ook tijdens het kolven om zo’n klont weg te krijgen, als ik dat niet doe krijg ik m ook niet weg. Heb er soms wel drie sessies voor nodig, maargoed, beter dan een borstontsteking denk ik dan maar
WillemYntJee schreef:Iemand hier nog een idee over groene poep? Dochter heeft al ruim 2 weken alleen nog maar groene poep, geen gele bv poep meer. Ze is wel verkouden dus ik vraag me af of t alleen daar aan kan liggen? Ze lijkt er verder geen last van te hebben al poept ze wel vaker dan voor dit begon. Overdag drinkt ze 1 borst voor t slapen gaan in de avond 2.