Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Ik ging vandaag met een enorme boodschappenlijst de AH in, vanaf morgen begin ik dan eindelijk met PG! Boeken liggen er al wel even, maar er speelde zoveel dat ik even geen ruimte in mijn hoofd er voor had.
Ik begin met week 1 van het zomerboek. Vanavond nog even laatste dingen uit de koelkast weg werken en dan morgen aan de andijviestamppot
Smallheal schreef:Berdien schreef:Ik ging vandaag met een enorme boodschappenlijst de AH in, vanaf morgen begin ik dan eindelijk met PG! Boeken liggen er al wel even, maar er speelde zoveel dat ik even geen ruimte in mijn hoofd er voor had.
Ik begin met week 1 van het zomerboek. Vanavond nog even laatste dingen uit de koelkast weg werken en dan morgen aan de andijviestamppot
Die andijvie stamppot is echt lekker! Zoveel lekkerder dan met gewone aardappelen. Ben wel benieuwd wij vonden de aardappel/andijvie verhouding niet helemaal kloppen.
ingedebruijn schreef:Welkom! Wij hadden vrijdag de burritos met guaccemole van PG. Ga nu de pitten proberen te laten wortelen en zo zelf een plantje laten groeien.
Symke schreef:Ziet er heerlijk uit silby!
Maar de noedels erin zijn dan wel wit toch?
Ik.meende dat je alles volkoren moest nemen maar die kan ik niet volkoren vinden
Smallheal schreef:[ [url=m/9esmpu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dISpMO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier vandaag pastasalade van het zomerboek week 3
ingedebruijn schreef:Smallheal schreef:[ [url=m/9esmpu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dISpMO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier vandaag pastasalade van het zomerboek week 3
Ziet er goed uit!! Vind de salades er wel altijd klein uit zien. Had je er voldoende aan?
Hier vanavond de chili concarne proberen van de site. Ik had vanmorgen voor het eerst in jaren een 5 aan het begin van de weegschaal