Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SayaJones schreef:Deze was ook op een minder prettige plek
Ophoping van zenuwen weggehaald, alleen hebben ze dat iets te goed gedaan want nu heb ik geen gevoel meer in m'n vinger
[ [url=m/4Kzfa9.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een paar dagen later, hij begon iets open te staan maar best aardig geheeld. Een typische snee + hechtingen litteken als ik m'n middelvinger opsteek
[ [url=m/5xW2Cy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gTQD5v.jpg]Afbeelding[/url] ]
kiki1976 schreef:Wond bij mijn dochter gaat nu echt rap qua dichtgroeien. Nog 2 plekjes waar nog een korstje op zit.
Wel kan ze nog steeds niks verdragen erop. Sokken, schoenen etc doet echt nog zeer.
Vrees wel dat het een lelijk litteken blijft.
[ [url=m/ZMMm7J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog steeds heeft ze er iedere nacht vaseline, vetgaas en verband omheen. Is niet meer zo dat de troep er door heen komt. Maar komt nog wel steeds een klein beetje troep uit.
Als ze uit bed komt uitwassen en verder de dag laten drogen.
Bij een lange dag dat het droog is, en bewegen gaat die toch nog wat lekken. Maar ook lang niet zo erg meer.
(sorry voor de haartjes nabij de wond, ze durf niet dichterbij te scheren nog)
Suliko schreef:kiki1976 schreef:Wond bij mijn dochter gaat nu echt rap qua dichtgroeien. Nog 2 plekjes waar nog een korstje op zit.
Wel kan ze nog steeds niks verdragen erop. Sokken, schoenen etc doet echt nog zeer.
Vrees wel dat het een lelijk litteken blijft.
[ [url=m/ZMMm7J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog steeds heeft ze er iedere nacht vaseline, vetgaas en verband omheen. Is niet meer zo dat de troep er door heen komt. Maar komt nog wel steeds een klein beetje troep uit.
Als ze uit bed komt uitwassen en verder de dag laten drogen.
Bij een lange dag dat het droog is, en bewegen gaat die toch nog wat lekken. Maar ook lang niet zo erg meer.
(sorry voor de haartjes nabij de wond, ze durf niet dichterbij te scheren nog)
Calendula zalf vind ik zelf ook erg prettig bij zulke wonden en ook voor littekens!
En ik snap niet zo goed waarom je zou excuseren voor beenhaar