Welkom Independence! Ik ga mee met de rest. Ik ben ook wel benieuwd wat je precies eet en drinkt. Zelfs als je een tijd je calorieën hebt ingevoerd blijft schatten erg moeilijk. Ik voer al jaren calorieën in en als ik het losser laat zit ik in mijn hoofd toch vaak veel lager dan in werkelijkheid. Olie kan ook veel doen, evenals bijvoorbeeld een handje noten, daar pak je toch snel veel meer van dan je denkt. De verbrandde calorieën van beweging zou ik überhaupt niet invoeren of iets mee doen, vaak klopt dit niet en het kan ervoor zorgen dat je denkt dat je meer mag eten. Fitnesshorloges ben ik ook niet zo'n fan van, heb niet het gevoel dat het super accuraat te meten is.
@Castilja: Fijn dat je je schoolopdracht hebt kunnen afronden en weer lekker kunt sporten volgende week.
Je bbq klinkt super lekker Emma! Heb je die broodjes met jackfruit eerder gemaakt? Ben daar best nieuwsgierig naar.
Vervelend linoleum, ik heb er ook veel last van.. Wel een prima lijstje vandaag. Ik moet eigenlijk ook nog even gaan wandelen vanavond.
@Marlinde: Ontbijt bevalt mij toch ook niet goed, al vind ik het heerlijk om te doen (:+), ik heb super snel weer honger en ga dan geheid over mijn calorieën heen.. Lekker lijstje heb je! Is het niets fysieks kunnen doen zonder ontbijt niet gewoon wennen? Het zou ook tussen je oren kunnen zitten. Normaal gesproken ga ik het liefst Crossfitten als ik aan het einde van mijn fast zit, dus na 14/15 uur niets te hebben gegeten. Zit het ook niet in de weg, haha. Maar ik vast al 5 jaar inmiddels. Eerder deed ik dat ook niet.
@m9ara: Ik ben wel een beetje jaloers, ik zit de laatste tijd juist makkelijk veel te hoog in mijn calorieën. Mooi lijstje, ik heb nu zin in meloen. En goede tip van linoleum, magere kwark voor volle kwark in de plaats is een hele goede. Nog veel lekkerder ook

@Kim: Ja, ik heb normaal ook niks met hardlopen. Heb super snel blessures dus ik kan het eigenlijk niet regelmatig doen. Normaal doe ik het ook alleen als het in de workout geprogrammeerd zit, maar dan zijn het vaak stukjes van 400-800 meter. Nu ging ik ook eigenlijk wandelen, maar ik had fijne schoenen aan dus ik besloot stukjes te joggen tussendoor. En uiteindelijk dus 4/5 km aan 1 stuk gerend. Volgende keer doe ik wel hardloopkleding aan, want ik had normale kleding aan en het was bloedheet en iedereen keek me heel raar aan

@Sneeuwvlok23: Je brownies klinken goed! Heb je een receptje? Schuldgevoelens tijdens/na eten zijn nooit goed en ook niet nuttig, je voelt je er alleen maar naar door, hoewel ik het wel herken.. Vandaag een goed lijstje! Tosti's kunnen best prima, als je ze inderdaad niet in roomboter bakt (doe ik ook het liefst

@Laura82: Als mijn man (als ik die had

Mijn lijstje is om te janken, ik heb gefaald

O: drie American pancakes met stroop, 200 gram Skyr met 125 gram blauwe bessen -790 kcal
T: honey pops met halfvolle melk, een rijstwafel met runderrookvlees, cup-a-soup kip en twee Snickers crisp (oeps) -790 kcal
A: maaltijdsalade Hollandse garnalen en 1,5 glas witte wijn -484 kcal
Totaal: 2064
B: 6 km wandelen