Pocca_Locca schreef:[ [url=m/NcfbKQ.png]Afbeelding[/url] ]
Omdat suiker net zo gewoon en ingeburgerd is als fietsen ongeveer.
Ah oké, dankjewel. Maar jij eet dus helemaal geen suiker? Wat eet je dan op een dag?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
san4nie schreef:Pocca_Locca schreef:[ [url=m/NcfbKQ.png]Afbeelding[/url] ]
Omdat suiker net zo gewoon en ingeburgerd is als fietsen ongeveer.
Ah oké, dankjewel. Maar jij eet dus helemaal geen suiker? Wat eet je dan op een dag?
Pocca_Locca schreef:In elk geval geen suiker in thee, koffie, geen frisdrank, en dus geen dingen waar suiker(s) aan toegevoegd zijn. Tenminste niet zolang ik nog overgewicht heb.
san4nie schreef:Pocca_Locca schreef:In elk geval geen suiker in thee, koffie, geen frisdrank, en dus geen dingen waar suiker(s) aan toegevoegd zijn. Tenminste niet zolang ik nog overgewicht heb.
Maar wat dan wel? Ik ben wel benieuwd wat iemand die geen suiker eet, dan wel eet.
En eerst at je wel suiker en sinds je wil afvallen helemaal niks meer?
Edit: en als je je streefgewicht hebt bereikt ga je wel weer suiker eten?
Pocca_Locca schreef:Yonker, de links die je plaatst zijn meningen over dr Berg, of eigenlijk over het feit dat hij zijn producten graag aan de man brengt. ( is dat zo raar, de man moet ook eten?) en gelukkig mag dat gewoon. Geweldig dat je zoveel af bent gevallen ondanks het gebruik van suiker.( lukt het ook om op gewicht te blijven?) Het is alleen voor heel veel mensen onnodig lastiger om makkelijk vet te verbranden doordat ze ook suiker binnenkrijgen. Nog even over Dr. Berg. Hij is een “ hoge boom” op het internet, en zoals het gezegde, vangt hij uiteraard veel wind. Er zijn echt heel erg veel mensen die alleen door de filmpjes te bekijken en zijn voedingstips ter harte te nemen, enorm geholpen. En ik kan je verzekeren dat hij alleen adviezen geeft over voedsel en voedselcombinaties en vasten, en hij legt het erg goed en gedetailleerd uit..en nergens leurt met zijn producten.( waarvan ik het bestaan niet eens wist) en als toevoeging hierop: als je iets of iemand in een kwaad daglicht wilt zetten, dan is dat zo makkelijk, er is altijd wel iets op internet te vinden dat tégen iemand pleit, waarin minpunten worden uitvergroot.
Sannens schreef:Ik was gister niet helemaal fit, het eten ging prima, totdat ik 's avonds moest werken bij de Bioscoop. Ik merkte dat ik echt zin had in snacks en helaas zijn die daar goed te verkrijgen... Dus ik heb nachos en wat snoepjes op. Uiteindelijk paste dat prima in mijn kcal plan van gister, omdat ik doordat ik me niet fit voelde minder had gegeten, maar toch voelde het niet zo fijn. Al waren de bbq nachos wel echt hemels...
Vanavond heb ik gala, dus daar moet ik sowieso kijken wat ik ga doen met drinken. Mag ik wijntjes van mezelf, of mag ik frisdrank, of ga ik gewoon water drinken? Iemand tips hoe ik dat aan kan pakken?