Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Imre schreef:En dat is precies wat je doorbreekt met IF. Maar dat zal je wel iets langer de tijd moeten geven.
Hoe doen jullie dat dan met honger?
anne_bento schreef:Bij mij heeft het wel 6 - 8 weken geduurd voor ik gewend was. Daarvoor bleef ik ook regelmatig echt honger houden. Als je het echt wilt, moet je het even de tijd geven. Het is ook een stuk gedragsverandering hé, en ook dat gaat niet in een paar dagen of weken, dat kost echt meer tijd. Let er daarnaast ook op dat je wel genoeg eet.
Ik ben er afgelopen maanden mee gestopt omdat ik te weinig at en het niet voor elkaar kreeg in 8 uur voldoende te eten (ik eet plantaardig). Nu vertelde mijn orthomoleculair therapeut dat het toch echt wel aan te raden is weer te gaan proberen, maar dan niet iedere dag, maar een paar dagen per week. Bij het volgende consult zal ik eens goed navragen hoe dit zit.. het lijkt mij namelijk makkelijker het elke dag te doen dan soms wel en soms niet haha.
Maris schreef:Is er ook een minimale periode aan uren dat je hoort te vasten ? Ik eet 14 uur achter elkaar niets, is dat lang genoeg om IF te noemen ?
Maris schreef:Dank jullie wel !
Doen jullie allemaal aan IF om af te vallen ? Met die 14/10 val ik in ieder geval niet af, ligt er waarschijnlijk ook wel aan wat je dan allemaal eet in die 10 uur