Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paddraigh schreef:Voorkomen doen we omdat er hier jaarlijks een onderzoek plaatsvind
Vaccinatie niet nodig in mijn ogen
Mijn vriendin heeft haar dochter laten enten.. Omdat ze zelf baarmoedrhalskanker heeft gehad..
Zelf zei adviseerde mij mijn dochter niet te laten enten.
Haar geënte dochter is bezig zwanger te worden wat dus niet geheel vlekkeloos gaat..
Maar een ieder staat daar vrij in natuurlijk!
Hier absoluut geen inenting daarvoor.
Maar mocht je het wel doen. Prima toch
Eén ieder heeft zijn /haar redenen ervoor hier voor te enten of niet
tiwi1969 schreef:Als er eentje voor darmkanker komt dan sta ik vooraan voor mij, kinderen en kleinzoon. Het zit bij mijn moeder in de familie.
Met dit soort vaccins is het wel zo dat het niet om een hoog besmettelijke ziekte gaat. Iemand die zich niet laat vaccineren is geen groot gevaar voor zijn omgeving.
_lautje_ schreef:Ja vooral heel bijzonder dat er heel veel niet klopt aan dat bericht. Zoals dat er helemaal nooit een ambulance op die locatie is geweest of opgeroepen.
Dat eanimeren is ook zo bijzonder. Dat doe je bij een hartstilstand. Niet bij stoppen met ademen. En zo zijn r nog heel veel dingen wat dit bericht van deze moeder bijzonder discutabel maken. Een hartstilstand op het moment dat naald er in gaat is medisch gezien ook onmogelijk volgens mij. Er zit namelijk nogal een verschil tussen een ademstop en hartstilstand.
Bij een daadwerkelijke hartstilstand had hij ook langer mogen blijven lijkt mij
Plus dat deze moeder op Facebook alleen maar berichten van ninefornews plaatst over het gevaar vanvaccineren.
_lautje_ schreef:Ja vooral heel bijzonder dat er heel veel niet klopt aan dat bericht. Zoals dat er helemaal nooit een ambulance op die locatie is geweest of opgeroepen.
Dat eanimeren is ook zo bijzonder. Dat doe je bij een hartstilstand. Niet bij stoppen met ademen. En zo zijn r nog heel veel dingen wat dit bericht van deze moeder bijzonder discutabel maken. Een hartstilstand op het moment dat naald er in gaat is medisch gezien ook onmogelijk volgens mij. Er zit namelijk nogal een verschil tussen een ademstop en hartstilstand.
Bij een daadwerkelijke hartstilstand had hij ook langer mogen blijven lijkt mij
Plus dat deze moeder op Facebook alleen maar berichten van ninefornews plaatst over het gevaar vanvaccineren.
_lautje_ schreef:Aanvulling op het eerdere bericht van Quellian
Bevestigd opnieuw dat ook ouders zeer veelvuldig nepnieuws de rondte inspuiten aangaande vaccinatieschade.
Wat dan ook weer klakkeloos wordt aangenomen en gekopieerd....
Ik kan daar dus echt heel boos om worden[ [url=m/9jUjVe.png]Afbeelding[/url] ]
Magrathea schreef:Wat is BHS dan precies? (Ik hoor hem al aankomen namelijk, "kwam dat ook niet door het vaccin dan!!")