Vaccinaties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Re: Vaccinaties

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 10:52

Sterker nog ik heb gevraagd of ik hem kon krijgen maar als je seksueel actief bent doen ze dat niet meer :roll: dan heeft het geen zin meer, ofzo.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 10:53

paddraigh schreef:
Voorkomen doen we omdat er hier jaarlijks een onderzoek plaatsvind
Vaccinatie niet nodig in mijn ogen

Mijn vriendin heeft haar dochter laten enten.. Omdat ze zelf baarmoedrhalskanker heeft gehad..
Zelf zei adviseerde mij mijn dochter niet te laten enten.
Haar geënte dochter is bezig zwanger te worden wat dus niet geheel vlekkeloos gaat..

Maar een ieder staat daar vrij in natuurlijk!
Hier absoluut geen inenting daarvoor.
Maar mocht je het wel doen. Prima toch
Eén ieder heeft zijn /haar redenen ervoor hier voor te enten of niet

Suggereer je nu dat het moeilijk zwanger worden veroorzaakt wordt door de enting?
Ook voordat deze enting bestond waren er voor talloze vrouwen al problemen om zwanger te raken. Een deel daarvan juist veroorzaakt door het HPV-virus.

Mijn geënte dochter was plotseling zwanger dwars door de prikpil heen.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 11:41

Mijn zus heeft veel perziken gegeten en raakte ook moeilijk zwanger.

%)

Jouw redenatie volgend; voordat er geënt werd, raakte iedereen makkelijk zwanger.

Interessant ........
Laatst bijgewerkt door rien10 op 18-07-19 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 11:42

rien10 schreef:

%)

Sommigen hebben nooit seks en raken zwanger }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 11:50

bigone schreef:
rien10 schreef:

%)

Dan zou ik me toch flink genaaid (pun intended) voelen. :')

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 12:26

bigone schreef:
rien10 schreef:

%)

Vroeger was dat een gevalletje badwater en pa eerst in bad.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 13:09

bigone schreef:
rien10 schreef:

%)

Dus wel inenten is niet zwanger raken. Niet inenten is zwanger zonder seks. _/-\o_

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 13:16

Dan is die enting ineens nutteloos :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 13:19

Oh nice dus inenten is automatische anticonceptie? En geen kanker krijgen? Sign me the f up.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 13:47

En als je niet inent wordt je ineens Maria? Klinkt wel als een plausibele theorie waar de antivaxxers in zouden geloven :j

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 17:59

Ik snap werkelijk niet dat als iets zoals dit vaccin word aangeboden en heel veel ellende (geloof mij maar!!!) kan voorkomen mensen zulke kul verhalen verzinnen, roeptoeteren en vooral geloven.
Ik vind het een luxe en vooral een vooruitgang dat dit kan.

Stel er komt in de toekomst een vaccin tegen darmkanker of borstkanker, laten de antivaccers die dan ook aan zich voorbij gaan??? Kom op zeg!! Waar zit je verstand!?

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 18:10

Als er eentje voor darmkanker komt dan sta ik vooraan voor mij, kinderen en kleinzoon. Het zit bij mijn moeder in de familie.

Met dit soort vaccins is het wel zo dat het niet om een hoog besmettelijke ziekte gaat. Iemand die zich niet laat vaccineren is geen groot gevaar voor zijn omgeving.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 18:16

tiwi1969 schreef:
Als er eentje voor darmkanker komt dan sta ik vooraan voor mij, kinderen en kleinzoon. Het zit bij mijn moeder in de familie.

Met dit soort vaccins is het wel zo dat het niet om een hoog besmettelijke ziekte gaat. Iemand die zich niet laat vaccineren is geen groot gevaar voor zijn omgeving.

Hier ook. Darm, eierstok en baarmoeder :n

En true.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 18:20

Sja... jammer de bammer, kan gebeuren hè :)Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 18:28

Ja vooral heel bijzonder dat er heel veel niet klopt aan dat bericht. Zoals dat er helemaal nooit een ambulance op die locatie is geweest of opgeroepen.
Dat eanimeren is ook zo bijzonder. Dat doe je bij een hartstilstand. Niet bij stoppen met ademen. En zo zijn r nog heel veel dingen wat dit bericht van deze moeder bijzonder discutabel maken. Een hartstilstand op het moment dat naald er in gaat is medisch gezien ook onmogelijk volgens mij. Er zit namelijk nogal een verschil tussen een ademstop en hartstilstand.
Bij een daadwerkelijke hartstilstand had hij ook langer mogen blijven lijkt mij
Plus dat deze moeder op Facebook alleen maar berichten van ninefornews plaatst over het gevaar vanvaccineren.
Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 18-07-19 18:31, in het totaal 2 keer bewerkt

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 18:30

Dat kan in zeer zeldzame gevallen idd gebeuren. Met alle vaccinaties. Daarom mag bij ons op t werk (verpleeghuis) bv ook de griepprik alleen gegeven worden als er een arts in huis is.
De verpleegkundige en arts op cb kunnen zeker wel reanimeren en adequaat handelen in zo’n geval. Volgens mij is daar normaliter ook adrenaline voorradig zodat ze snel kunnen handelen.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 18:43

_lautje_ schreef:
Ja vooral heel bijzonder dat er heel veel niet klopt aan dat bericht. Zoals dat er helemaal nooit een ambulance op die locatie is geweest of opgeroepen.
Dat eanimeren is ook zo bijzonder. Dat doe je bij een hartstilstand. Niet bij stoppen met ademen. En zo zijn r nog heel veel dingen wat dit bericht van deze moeder bijzonder discutabel maken. Een hartstilstand op het moment dat naald er in gaat is medisch gezien ook onmogelijk volgens mij. Er zit namelijk nogal een verschil tussen een ademstop en hartstilstand.
Plus dat deze moeder op Facebook alleen maar berichten van ninefornews plaatst over het gevaar vanvaccineren.

Dit ja. Komt op mij over alsof het een trolaccount is wat onwaarheden verspreidt. En als het waar is.. tja, het gebeurt, dat ontkent niemand. Het is inderdaad ‘pech hebben’ als je net tot die (ontzettend) kleine groep behoort die allergisch is voor een stofje in een vaccin. Maakt nog niet dat vaccins niet veilig zijn: de jongen in kwestie had dit net zo goed mee kunnen maken bij het eten van schaaldier of pinda.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 19:44

_lautje_ schreef:

Bij een ademstilstand moet je wel degelijk reanimeren dus dat klopt wel. De rest weet ik niet, maar wij leerde bij kinderEHBO ook te starten met reanimatie. Sterker nog, bij babies begin je met mond op mond beademing omdat er vaker een ademstilstand is dan een hartprobleem.

Edit: deel verwijdert, post slecht gelezen. Ik heb er zo’n schurfthekel aan als mensen berichten gaan kopieren en plakken ipv delen, dat komt je betrouwbaarheid totaal niet ten goede.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 09:37

Aanvulling op het eerdere bericht van Quellian
Bevestigd opnieuw dat ook ouders zeer veelvuldig nepnieuws de rondte inspuiten aangaande vaccinatieschade.
Wat dan ook weer klakkeloos wordt aangenomen en gekopieerd....

Ik kan daar dus echt heel boos om wordenAfbeelding

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 09:43

_lautje_ schreef:
Aanvulling op het eerdere bericht van Quellian
Bevestigd opnieuw dat ook ouders zeer veelvuldig nepnieuws de rondte inspuiten aangaande vaccinatieschade.
Wat dan ook weer klakkeloos wordt aangenomen en gekopieerd....

Ik kan daar dus echt heel boos om worden[ [url=m/9jUjVe.png]Afbeelding[/url] ]

"ja maar al die ouders hebben toch geen ongelijk!"

Jawel dus, echt angstzaaierij. Dank voor het plaatsen en ook ik word er heel kwaad en verdrietig van.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 09:50

Wat is BHS dan precies? (Ik hoor hem al aankomen namelijk, "kwam dat ook niet door het vaccin dan!!")

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 09:50

Vanwege dat bhs doen ze prematuur geboren kinderen 24 uur aan de monitor in het zkh bij de eerste vaccinaties. Die hebben daar grotere kans op.
Ik ben toen bij mijn yogaclubje ook bang gemaakt want ‘als dat nodig is, is dat toch al een bewijs dat vaccineren niet veilig is?’ :roll:
Nja, mijn premature kind kon de ziekte zeker weten niet handelen, dus niet vaccineren lijkt me ook niet bepaald veilig...

@Margarathea: een ademstop is dat.

Edit: oh nee, even gegoogled en het is iets anders. Iets gedragsmatigs blijkbaar: https://www.opvoeden.nl/breath-holding-spells-5698/
Maar iig helemaal onschuldig.

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 10:18

Magrathea schreef:
Wat is BHS dan precies? (Ik hoor hem al aankomen namelijk, "kwam dat ook niet door het vaccin dan!!")

Vaccinatieschade :')

Nee even gegeoogled, lijkt inderdaad iets van gedrag te zijn, reactie op frustratie of boosheid.
https://mijnkinderarts.nl/ziekten/neuro ... ng-spells/

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 10:20

Ik zal je eens iets sterks vertellen.
IEDEREEN die gevaccineerd is gaat dood. Erg hé?.

(Iedereen die niet gevaccineerd is, gaat trouwens ook dood).

Mijn opmerking is niet bedoeld naar aanleiding van de laatste reacties hoor, maar ik word zo moe van al die "zal wel door de vaccinaties komen" opmerkingen. Denk aan de opmerking over wel of niet makkelijk zwanger worden.
Laatst bijgewerkt door rien10 op 19-07-19 10:21, in het totaal 1 keer bewerkt

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 10:20

Wat dus niet raar is om te krijgen na geprikt te zijn geweest.