Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
alice0cullen schreef:Ik zou je leave in en krul crème in doen op zeiknat haar. Dan wat gek Erin kneden, scrunchen met een t shirt dan nogmaals gel. Die cast die iedereen wil vermijden is juist wat je wil, die scrunch je er pas uit als je haar helemaal droog is. Dan merk je niet meer dat je gel erin hebt. En zakt het ook niet meer uit.
petra8 schreef:Omdat ik er zelf niet helemaal uitkom, ga ik toch eens een afspraak maken bij de krullenkapper.
Weet iemand een goede in Noord-Brabant of provincie Antwerpen? Ik woon vlak over de Belgische grens en kan richting Tilburg, Breda en Eindhoven rijden.
C_arola schreef:alice0cullen schreef:Ik zou je leave in en krul crème in doen op zeiknat haar. Dan wat gek Erin kneden, scrunchen met een t shirt dan nogmaals gel. Die cast die iedereen wil vermijden is juist wat je wil, die scrunch je er pas uit als je haar helemaal droog is. Dan merk je niet meer dat je gel erin hebt. En zakt het ook niet meer uit.
Wel leave in? Het maakt mijn haar erg vettig. Ik gebruik sowieso na de shampoo een haarmasker en conditioner.
De crème die ik heb is dus geen Krul activator?
En is de snot die ik liet zien een gel die ik daarvoor kan gebruiken?
Steeph schreef:petra8 schreef:Omdat ik er zelf niet helemaal uitkom, ga ik toch eens een afspraak maken bij de krullenkapper.
Weet iemand een goede in Noord-Brabant of provincie Antwerpen? Ik woon vlak over de Belgische grens en kan richting Tilburg, Breda en Eindhoven rijden.
Ik vind PureLou (Tilburg, Breda en Den Bosch) erg goed. Ze proberen je wel eco producten aan te smeren maar als je daar goed tegen kan is dat zeker een optie. En daarnaast zit in Breda ook nog Hier en Dhaar, die zijn ook erg goed.
alice0cullen schreef:C_arola schreef:alice0cullen schreef:Ik zou je leave in en krul crème in doen op zeiknat haar. Dan wat gek Erin kneden, scrunchen met een t shirt dan nogmaals gel. Die cast die iedereen wil vermijden is juist wat je wil, die scrunch je er pas uit als je haar helemaal droog is. Dan merk je niet meer dat je gel erin hebt. En zakt het ook niet meer uit.
Wel leave in? Het maakt mijn haar erg vettig. Ik gebruik sowieso na de shampoo een haarmasker en conditioner.
De crème die ik heb is dus geen Krul activator?
En is de snot die ik liet zien een gel die ik daarvoor kan gebruiken?
Hoe nat is je haar wanneer je het styled? En hoeveel product gebruik je?
Het is best een zoektocht vond ik naar juiste producten die soms ook weer veranderen met het weer en wat ik doe met mijn haar.
Mijn advies is wel weg te blijven bij de echt goedkope merken zoals andrelon, Cantu en kruidvat eigen merk.
Ironisch gezien heb ik de beste resultaten met fixeese styling gel iron men van de action. Aunt jackie's is ook fijn spul.
Maar welke je misschien ook nog wel eens uit kan proberen is yari green heeft een gel met curl activator erbij in. Dan doe ik er nog wel krul crème onder op zeiknat haar.
Gel die jij hebt heb ik nog geen ervaring mee.
Kinke schreef:aunt jackie kan te zwaar zijn voor waves