Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 09:49

IsabelleN schreef:
Ik was bij Faceland Groningen. Hier in de BRD rust er nog een groot taboe op...je komt moeilijk aan echte ervaringen dus als ik in NL ga ik hier :)

Na een heel moeilijk jaar waren het verdriet en de stress gewoon in mijn gezicht gaan zitten leek het wel. Zo akelig, nu ziet het er echt fijner uit waardoor ik me ook sterker voel.

Er is maar een klein nadeeltje aan FL Groningen: die arts komt altijd te laat binnenrennen, gaat dan nog met collega’s kletsen en alles loopt dus uit... op het eind kijkt ze steeds op de klok en gaat steeds sneller prikjes zetten, haha!

Wie was jouw arts en hoe is Faceland geprijst ? Ik had hetzelfde als jij, verdriet dat je gezicht tekent. Ben bij iemand in Friesland, maar voelde bultjes, dat is nu pas een beetje weg. De arts hiervoor was goed maar loog dat hij mij korting gaf en ik houd niet van leugenaars. Kwam ik achter toen ik een van mijn vriendinnen sprak die ook wel bij hem komt.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 13:45

Ik heb een afspraak staan bij Faceland Eindhoven voor de lippen, spannend. :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 14:09

Shaggy09 schreef:
Ik heb een afspraak staan bij Faceland Eindhoven voor de lippen, spannend. :D

Leuk! Wanneer ga je?

Shaggy09

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 16:29

1 juni staat ie nu. Heb het aan niemand verteld, ben benieuwd of ze verschil zien. Wil maar 0,5 of 0,6.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 17:07

mensen zeggen toch vaak niks als ze wel wat zien aan je.
Heb je erg dunne lippen?
Ik heb vrij stevige lippen van mezelf en heb er incl lip rand voor de rokerslijntjes en vullen van de lippen zelf er toch nog 2 ml in zitten.
Krijg geen commentaar van mensen. Pas als ik zeg dat ik wat gedaan heb vinden ze het erg mooi.
Mijn bovenlip was van nature aan de ene kant wat hoger. Die is nu meer gelijk. Meer symmetrie.

Toen de zwelling voorbij was dacht ik hmm, wil nog wel wat er bij maar niet laten doen. Volgende keer eens kijken.
Dan vind ik 0,5 wel erg weinig om eerlijk te zijn. Maar wellicht het bij jou wel genoeg is

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 18:09

Ik laat ook weer bijwerken. Puur om de vorm en de symmetrie mooi te houden. Er zal niet meer zoveel ingaan als vorige keer. Is puur bijwerken.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 18:23

Bij mij ging er ook maar 0,5 in en dat zag je best wel eigenlijk :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 18:35

Een vriendin van mij vertelde dat van botox je een fijn lijntje krijgt wat ongeveer gelijk loopt met de bovenkant van je wenkbrauwen, zeg een klein stukje er boven. Ik heb dat inderdaad ook, maar mijn voorhoofd is maar één keer ingespoten en dat is nog van voor corona. Dus of het daar van is?
Hebben degene met botox in hun voorhoofd dit lijntje inderdaad ook?

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 19:01

Popstra schreef:
mensen zeggen toch vaak niks als ze wel wat zien aan je.
Heb je erg dunne lippen?
Ik heb vrij stevige lippen van mezelf en heb er incl lip rand voor de rokerslijntjes en vullen van de lippen zelf er toch nog 2 ml in zitten.
Krijg geen commentaar van mensen. Pas als ik zeg dat ik wat gedaan heb vinden ze het erg mooi.
Mijn bovenlip was van nature aan de ene kant wat hoger. Die is nu meer gelijk. Meer symmetrie.

Toen de zwelling voorbij was dacht ik hmm, wil nog wel wat er bij maar niet laten doen. Volgende keer eens kijken.
Dan vind ik 0,5 wel erg weinig om eerlijk te zijn. Maar wellicht het bij jou wel genoeg is

Dit zijn mijn lippen.
Ik vind mijn lippen niet per se dun maar wel een beetje uit verhouding. Ik wil ook alleen de bovenlip laten doen voor wat meer verhouding en symmetrie. Echt veel extra volume hoeft van mij niet. Ik denk dat ik daarom met 0,5 wel tevreden ga zijn, maar we gaan het zien. :D

Edit: Ik heb hier wel een gloss op en ontspan niet volledig

Afbeelding

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 19:11

Ik vind ze al hartstikke mooi hoor. Maar misschien worden ze wel nog mooier. Je hebt vast niet heel veel nodig. Ik vind ze niet echt uit verhouding. Onder hoort altijd groter te zijn dan boven anders word je een duck.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 19:17

Bij mij spookt de gedachte om lipfillers te zetten ook al een tijdje rond.

Nu twijfel ik zelf tussen Faceland en House of Bratz. Bij die laatste schrok ik wel regelmatig van de instagram posts. Behoorlijk hoog temptation island gehalte haha.

Ik las dat je in het begin beter een wat hogere dosis kan laten inspuiten omdat het anders na een paar maanden al niet meer zichtbaar is. Klopt dit? Ik heb zelf in mijn hoofd om 0,5 ml te doen, maar ik zie dat niet vaak voorbij komen.

En hoe vaak moeten jullie terug om te laten vullen?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 19:29

Peuk schreef:
Bij mij spookt de gedachte om lipfillers te zetten ook al een tijdje rond.

Nu twijfel ik zelf tussen Faceland en House of Bratz. Bij die laatste schrok ik wel regelmatig van de instagram posts. Behoorlijk hoog temptation island gehalte haha.

Ik las dat je in het begin beter een wat hogere dosis kan laten inspuiten omdat het anders na een paar maanden al niet meer zichtbaar is. Klopt dit? Ik heb zelf in mijn hoofd om 0,5 ml te doen, maar ik zie dat niet vaak voorbij komen.

En hoe vaak moeten jullie terug om te laten vullen?

Ik ga naar House of Bratz maar je kan zelf aangeven wat je wilt. Je loopt niet tegen je zin in met een Temptation look naar buiten.
En ja, er moet eerst een laagje worden gelegd als het ware, ze werken graag in fases. Je bouwt het op. Je kan niet in 1 X heel veel er in doen maar je bouwt elke keer iets op. De eerste milliliter verdwijnt vaak in het weefsel en daarna kan je gaan opbouwen. Maar dat verschilt per persoon, per weefsel en vorm etc. Ik heb hele losse elastische lippen. Daar zou je giga veel in kunnen doen als je dat zou willen. Dat wil ik niet maar goed. Ik ken iemand die wel heel graag grotere lippen wil maar die staan zo strak dat er niks bij kan. Die heeft gewoon geen ruimte daarvoor.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 20:54

Ik ga bij Gaaf injectables... de PC daar zet geen "duckface" fillers, als je dat wil verwijst hij je naar een ander :+

Bij mij zit het er nu een maand of 10 in denk ik en ben nog steeds tevreden.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 22:49

Suzanne F. schreef:
Ik vind ze al hartstikke mooi hoor. Maar misschien worden ze wel nog mooier. Je hebt vast niet heel veel nodig. Ik vind ze niet echt uit verhouding. Onder hoort altijd groter te zijn dan boven anders word je een duck.

Dankje! :* Ik vind niets zo vreselijk als duck lippen, dan liever dunne lippen.
Maar die russian methode waar ze op veel plekken mee werken zorgt ook voor een duckface als ik het goed heb begrepen toch? Of in ieder geval meer dan een 'gewone' werkwijze.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 23:03

Shaggy09 schreef:
Suzanne F. schreef:

Dankje! :* Ik vind niets zo vreselijk als duck lippen, dan liever dunne lippen.
Maar die russian methode waar ze op veel plekken mee werken zorgt ook voor een duckface als ik het goed heb begrepen toch? Of in ieder geval meer dan een 'gewone' werkwijze.

Ik vind die van jou ook al super mooi! Niets meer aan doen :)
Maar als jij er toch iets aan wilt laten doen, wie zijn wij dan om daar over te oordelen. We kunnen je alleen maar advies geven.

Ik ga ook bij Gaaf en heb echt minimaal, dacht 0,6
Hij kijkt ook echt naar je vorm en luistert naar je wens .
Ik ben er heel tevreden over.

Ik vind deze arts zelf ook mooi werk leveren en dan met name de heart shape lips.
https://instagram.com/dokter_marie?igshid=12rtpn9vk5og1

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 23:18

Heel mooi die dokter marie. Mooi natuurlijk resultaat.
Op de foto die ik poste zie je het niet echt, maar mijn bovenlip is niet symmetrisch en heeft een vage contourlijn. Dat is voornamelijk wat ik 'gefixt' wil hebben, ik vind het wel spannend ben zo snel bang dat het wordt verpest. Al denk ik dat met 0,5 ml er nooit echt schokkend resultaat uit kan komen.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 23:19

IsabelleN schreef:
Vanmorgen naar Faceland geweest. Ik ben zestig he, dus wat meer laten doen :+ Neus/lippenplooi, marionetlijnen en rokerslijntjes met filler, Profhilo in het gezicht.
Ik gang altijd naar Dermaclinic, maar dit is echt veel fijner! Verdovende crème, en het zit ook nog eens mooier dan bij Dermaclinic waar ik toch behandeld werd door de ‘bazin’ herself. En als ik over twee weken op controle kom en ik zou in een plooi nog iets willen: dan spuiten ze alsnog de paar milliliters die over zijn erin als ik dat wil.
Ik had bij Dermaclinic altijd giga blauwe plekken, nu amper! Dus: heel blij mee.
Eerlijk is eerlijk: de prikjes van Profhilo zijn echt geniepig maar duren maar kort. Ben benieuwd naar het resultaat als alles wat minder rood is. Ben nu in elk geval al blij!

Ik ben benieuwd naar het resultaat van de Profhilo
Ik gebruik de crème daarvan en merk al verschil

Deze https://www.instagram.com/p/CL32mJqDr-N ... 6f0nbwjh9n

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 23:24

Shaggy09 schreef:
Heel mooi die dokter marie. Mooi natuurlijk resultaat.
Op de foto die ik poste zie je het niet echt, maar mijn bovenlip is niet symmetrisch en heeft een vage contourlijn. Dat is voornamelijk wat ik 'gefixt' wil hebben, ik vind het wel spannend ben zo snel bang dat het wordt verpest. Al denk ik dat met 0,5 ml er nooit echt schokkend resultaat uit kan komen.

Het kan best ‘fout ‘ gaan hoor , ook met minimale ml’s . Ligt echt aan de techniek en arts https://www.instagram.com/p/BhyeK2_nIP1 ... gs9734ik4s

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 07:24

Russian zorgt niet voor een duck hoor. Russian is een techniek waarbij ze hele kleine beetjes in de rand spuiten. Is erg mooi. Een duck komt door een te grote bovenlip tov de onderlip. En te grote lippen in het algemeen, maar daar houd ik sowieso niet van.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 07:54

klopt, als je voor rokerslijntjes gaat spuiten ze ook altijd wat met de Russian techniek, zo gaan die plooitjes weg. Dat heb ik toen laten doen, en een litteken onder laten opvullen waardoor ik een deel lip mistte :')

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 08:28

Jullie zijn lekker jong nog. Ik word vijftig en je lippen verliezen echt wat volume als je ouder word. Ze worden smaller en gerimpeld. Ik heb nu de lippen die ik vroeger had weer terug en mss een beetje meer. Het voelt gewoon heerlijk die volume en het is prachtig met gloss e.d.
Het lijntje om mijn lippen heen glimt nu ook weer.

Bij de Russische methode ging het er dacht ik om dat het juist naar boven toe gevuld werd ipv naar voren. Dus om juist een duckface te voorkomen.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 08:31

Mwah... begin tegen de 40 te lopen... en alle stress en verdriet de laatste jaren zijn wel in het gezicht gaan zitten :+
Zag er altijd veel jonger uit dan ik was, dat is nu even wat anders :P

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 08:32

Dit is hoe het bij mij was, boven was net na het vullen.
Ik kreeg zo een zuur uiterlijk met die rimpels

Afbeelding

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 08:35

c_alsemgeest schreef:
Mwah... begin tegen de 40 te lopen... en alle stress en verdriet de laatste jaren zijn wel in het gezicht gaan zitten :+
Zag er altijd veel jonger uit dan ik was, dat is nu even wat anders :P

Gelukkig dat we er nu wat aan kunnen laten doen. Ik ben echt super blij met de resultaten van wat ik het afgelopen half jaar allemaal heb laten doen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 08:59

Oh das mooi geworden Popstra :j
Ik zit daar ook over te twijfelen, maar ik heb dus 1x lipfillers gehad tegen rokerslijntjes en dat deed zo verrot veel pijn (en de lijntjes verdwenen dus niet) dat ik dat echt niet meer durf.. -O- Plus dat het ongelijk is ....