Naar de sportschool!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Supervixen

Berichten: 13032
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 10:11

The lion king is zo geweldig!!

Ben benieuwd wat ze voor oefeningen voor je in petto hebben met die losse gewichten! Ik wil bij mijn volgende afspraak ook vragen naar zulke oefeningen, dan kan ik het wat afwisselen met de apparaten.

Straks de bridge to bridge loop 16km. Ben best een beetje zenuwachtig!! Ben altijd bang dat ik onderweg naar de wc moet en dan bedoel ik niet om te plassen.. maar buikkramp. Iets waar veel hardlopers last van hebben en ik ook wel eens. Echt vervelend.
Nu even flink wat koolhydraten eten.

Succes renske, sporten na ziek zijn is wel zwaar vind ik altijd.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 10:34

Succes supervixen!

Ik heb straks weer springles als de bak daar niet te nat is. Sportschool is helaas deze week dicht ivm verbouwing...

loez

Berichten: 11079
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 11:12

Even gauw spammen!

Omgeving hier is prachtig! Dus al verschillende rondes op pad geweest met mijn vriend!


Afbeelding

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 11:17

Gaaf! Veel plezier!

Dorien66

Berichten: 1665
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 12:24

Hmmm Loez, ziet er heerlijk uit. Waar zit je?

Renske_W

Berichten: 13853
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 12:34

Lekker hoor Loes! Geniet ervan!

Hier zit de bootcamp er weer op, weer lekker buiten gesport, dus zo eens even douchen, het zand zit bijna overal. :')

Bambolina

Berichten: 2097
Geregistreerd: 16-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 15:40

Klinkt heftig Renske!

Wat mooi loez, geniet er van 8-)

Hopelijk is/was de bal te doen Irkoontje, hoop dat het lekker gaat/ging

Supervixen zal ook wel bijna klaar zijn of richting finish aan het gaan. 16 km, respect!
Mijn moeder heeft dat probleem ook, maar bij haar is het juist wel voordelig omdat ze vaak juist last heeft van het tegenovergestelde :7

Hopelijk gaat het beter met je vriend Jolien, ben maar al te benend met migraine. Ik zit nu ook steeds op het randje ivm druk achterop mijn nek omdat ik op mn rug moet slapen. Wel heel leuk dat jullie weer een nieuwe uitdaging aangaan met losse gewichten! Ben benieuwd hoe het gaat bevallen!

Ik ben nu mijn dagelijkse rondje aan het wandelen. Gelukkig nog niet echt aangekomen maar ik voel me log en zwaar van al dat stil zitten ! Mooi moment om even bij te lezen. Voel me met de dag beter en alles ziet er goed uit, nog een paar dagen en dan mogen eindelijk de hechtingen er uit. Spannend moment omdat ik dan eindelijk mn tepels te zien krijg, die zitten nu nog vastgenaaid aan watten. Kan het echt niet uitstaan dat ik niet kan zien hoe het geneest!

Supervixen

Berichten: 13032
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 15:48

De 16.1km zit erop! Gelukkig mooi weer en mooie route. Wel veel buikpijn gehad, waardoor ik op 12km een stukje heb gewandeld, omdat het erg zeer deed. Even de broek wat losser gedaan en toen ging het weer. Heb er ongeveer 1 uur en 38 minuten over gedaan. Iets langzamer dan mijn verwachting.

Morgen weer naar de sportschool!

Renske ging het een beetje na je ziek zijn?

Fotootje onderweg gemaakt:


Afbeelding


Fijn dat je weer een beetje op de been bent bambolina! Kan me voorstellen dat het een spannend moment wordt morgen. Succes!

Renske_W

Berichten: 13853
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 15:56

knap hoor supervixen 16.1 km!

We moesten o.a. tijgeren door het zand heen. :))
Ik voel mij inmiddels weer helemaal top.
Ziek zijn kwam weer van de pds af. -O-

Supervixen

Berichten: 13032
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 16:56

Ik kwam mijn trainer van de fitness tegen na de finish. Man is denk ik eind 50, heeft hem in 1.17 gelopen. Wat een snelheid!
Over twee weken loop ik de posbankloop, 15km met heuvels :x.

Dat is nooit leuk renske, maar fijn dat het beter gaat!

Dorien66

Berichten: 1665
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 19:19

Pfff Supervixen, waar je zin in hebt (ik helemaal ben geen hardloper :+ Maar wel petje af hoor!!!

loez

Berichten: 11079
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 20:33

Wauw SV!!! Super knap!!

Zitten in Portugal! Moncarapacho !

Jolien87

Berichten: 17532
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-17 08:06

Ja echt wel, SV. Ik heb echt een paar momenten zitten tranen van alle indrukken, zo gaaf!
Ik ben ook heel benieuwd, ik vind het wel leuk om weer een stapje verder te gaan en meerdere spiergroepen tegelijk te trainen.
Wat jammer van de buikpijn maar je hebt het alsnog supergoed gedaan hoor! Je hebt het maar wel even mooi gedaan.
Ik vind het knap hoor, als die runs die je loopt.

Bambolina, hij heeft daar zo nu en dan last van. Heel vervelend want hij kan dan ook echt helemaal niks meer, heel heftig. De dagen daarna heeft hij er altijd zo'n nasleep van maar gelukkig is hij weer opgeknapt.
Fijn dat je weer op de been bent, dan komt je conditie vanzelf weer op peil.
Spannend moment zeg! Wanneer heb je de afspraak staan?

loez, wat een prachtige plek, dat is het spammen wel waard hoor. ;) Is het weer daar de hele tijd zo lekker? Geniet er maar van!

Renske, lekker vies geworden dus. :P Ik kan me voorstellen dat, als je schoon uit een bootcamp komt, dat je het niet goed genoeg hebt gedaan. ;)

Mijn gisteren was gisteren een dag langsgekomen na haar vakantie naar Marokko dus we hadden flink wat bij te kletsen. Uiteindelijk besloten we 's avonds naar de bios te gaan dus vooraf zijn we uit eten geweest. Dus voor de 2e avond op rij gecheat. :o Nu dus weer eventjes streng wezen voor mezelf en vanavond maar een les Xcore in plaats van krachttraining om de hamburger er weer af te werken. :=

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 08:36

Loez, fijne vakantie!

Hoe was je festival Needje?

SV, wauw goed bezig zeg! Ik doe het je niet na!

Jolien lekker genoten van het weekend dus!

Hier een rustig weekendje, zaterdag vrijgezellenfeest gehad en toch sportief gedaan, waren gaan suppen.

Zondag een aantal km met de hond gewandeld. En vanaf vandaag 4 dagen achter elkaar knallen in de sportschool :)

loez

Berichten: 11079
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 10:05

Suppen? Wat is dat? :)

Hier is het heerlijk idd! Standaard 25 tot 29 graden :D

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 10:40

Afbeelding


Dit is suppen :)

En wat een heerlijke temperaturen zeg! :D

Supervixen

Berichten: 13032
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 10:40

Op een soort van surfplank staan peddelen.

x_Jeanine_x

Berichten: 9107
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 10:54

Suppen is gaaf!!
Zo zelf ook wel een plank willen hebben, of een opblaasbare, maar zijn vrij prijzig :o

Ik denk dat ik voldoende opgekapt ben :) Hele week lopen kwakkelen en wel de opnames gehad voor Gelderland Sport. Af en toe nog wat hoesten en snotterig, maar ben al anderhalve week bezig :+

Dus kleren zijn aan, nu ff mn drinken opdrinken en gaan!


Ohja hier heb ik de opname van gehad :) En mijn uitzending komt nog :) Nu woensdagavond of volgende week.
http://www.omroepgelderland.nl/gelderlandsport

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 12:22

Ja wij hadden een opblaasbare, zaten er inderdaad ook aan te denken een paar van die dingen aan te schaffen en dan voor verhuur. Prijzen heb ik eerlijk gezegd nog niet naar gekeken :P

Succes! Fijn dat je weer opgeknapt bent.
Leuk, heb even de site bekeken.. :)

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37455
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 12:25

O dat is het dus. Hoor de term al een tijdje. Dat wat ik met surfplank met zeil zonder zeil al jaren en jaren geleden al deed. :+

Maar vandaag spijbelen. Weekend was gezellig maar ik merk dat ik niet lekker fit ben en schouder is nog te pijnlijk. Morgen komt er ook niks van spelletjes middag is leuker. idem woensdag dus op zijn vroegst donderdag of vrijdag pas weer. Lijf heeft domweg rust nodig.

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 12:38

Ja het is echt heel leuk en je beweegt heel je lichaam :')

Lekker rust pakken, is ook wel weer om lekker op de bank te kruipen.. :)

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37455
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 12:44

Geen bank hier :+ die is tijd geleden afgeschreven ivm overgevende hond. twee stoelen alleen waarvan een van mij afkomstig omdat die niet lekker zat voor kleine mensjes. _O- Keukentafel hangen dus maar. :') vanmiddag pannekoeken eten en vanavond thuis denk ik languit in bad gaan dobberen en bankhangen :P . Heb vannacht bijna 13 uur geslapen :oo zegt genoeg over hoe ik me voel denk ik. Volgende week al vakantie gaat hard dus beter even heel goed pas op de plaats doen. Hooikoorts ook flink nu omdat er twee struriken bloeien waar ik slecht tegen kan.

Needje

Berichten: 19216
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 12:54

Suppen wil ik ook nog wel eens proberen.

Renske_W

Berichten: 13853
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 18:09

Ik ben me mentaal aan het voorbereiden voor de les van vanavond. :))
Dat wordt weer 1 uur afzien. :')
Ben benieuwd hoe druk het vanavond zal zijn.

Cabelona

Berichten: 1705
Geregistreerd: 29-10-08
Woonplaats: Vroomshoop

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 18:47

Welke les ga je volgen renske? Morgen staat de sportschool hier ook weer in de planning.