Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
benangelique schreef:Mijn standaard duurtempo hartslag was 164..
Unique, wat heb/ had je? Heftig hoor!
benangelique schreef:Net terug vd fysio. Niet goed. Hernia achtige klachten. Hij heeft wat ruimte in de rug proberen te maken maar durft verder niets te doen. Heeft brief naar sportarts geschreven en wil een MRI. Ook de slijmbeursontsteking zit er nog, dus hij wil ook dat daar dinsdag weer een spuit in gaat.
Wachttijd mri is ongeveer 2 weken dus valt nog mee. Dat afwachten en tot die tijd weer niks doen qua sport en ook niet qua behandeling
Supervixen schreef:Ann99 het begin is er!
Ik heb vanmorgen heerlijk door het bos gelopen. Bijna 11km. Ben benieuwd hoe mijn heup gaat voelen de rest van de dag.
Heb voor mijn verjaardag een supermooie medaillehanger gekregen. Vandaag al mijn medailles eraan gehangen. Heel blij mee!
[ [url=m/5zO5E0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Femke_Nikita schreef:Hallo hardlopende bokkers,
Een tijdje geleden was ik relatief actief in dit topic maar door terugkomende shinsplints even uitgeschakeld. Maar nu heb ik de motivatie verviervoudigd. Ondanks licht drukkend gevoel op mijn schenen besloten mijn eerste 10 km loop te doen. Het was niet makkelijk met flinke hoogteverschillen maar met een tijd van 52.51 min en een 16e plek van de ruim 120 dames ben ik echt superblij!
Nu wil ik me graag inschrijven voor een 2e loop. Hebben jullie aanraders voor toegankelijke 10km (of minder) lopen in noord-Nederland?
En tips voor het aanmeten van goede schoenen mbt shinsplints? Ik heb namelijk het idee dat ik daar ook wel wat verbetering uit kan halen. Nu loop ik op nike running schoenen (geen idee welk type) die ik ooit in de aanbieding heb gevonden...