één van mijn exen dacht er ook zo over, die is nu wel vader, mijn andere ex zei altijd nooit kinderen te willen en het laatste wat ik er van hoorde is dat wel aan het bijdraaien.
Nu zijn dat maar een paar voorbeelden natuurlijk maar in mijn ervaring zijn mannen idd wat flexibeler. Al weet ik ook (al heb ik ze nog nooit ontmoet, van "horen zeggen"
Klinkt net als een mystiek wezen zo.
) dat er ook mannen zijn die een heel intense kinderwens hebben...Maar zoals ik al zei, ik heb alleen nog maar het type ontmoet waarbij het weinig uit maakt.
Mijn man is trouwens wel heel goed met kinderen.
Veel beter dan ik. Ik denk dat hij met een andere vrouw wel degelijk een hele goede vader zou zijn geweest.
De indruk die ik alleen krijg is dat veel mannen zoiets hebben van "Nou laat maar" en als ze al denken "Zo'n kleintje is vast wel leuk" dan zit dat ook weer niet zó diep dat ze een vriendin zouden laten gaan vanwege een niet-wederzijdse kinderwens. Maar goed, ik omgeef me dan ook met studenten
(Of misschien denken ze dat inderdaad elke vrouw op haar 30e verandert in een melk spuitende klomp hormonen
. In de winkel zeggen dat iemand op moet donderen als diegene bewust in de weg loopt
. Laatst nog een woordenwisseling om gehad. Mevrouw liet haar kinderen midden in het gangpad met verpakkingen spelen. Daar heb ik wat van gezegd, grote bek terug dat ze best mogen spelen. Dus ook maar met een grote bek gezegd dat daar speeltuinen voor zijn uitgevonden en dat supermarkten er zijn om boodschappen te doen.