Echt zo bijzonder wat er op die sites allemaal verkondigd wordt.... Ik ben ook eens nieuwsgierig gaan Googlen op 'hersenhuilen'.
Daar kom ik onder andere teksten tegen die gaan over de 'nog niet volledig gesloten bloed-brein barriere' waardoor er o.a. hersenhuilen als klacht ontstaat. Zo lees ik een ouder die niet vaccineert want: "mn dochter heeft nog geen gesloten bloed- hersen barriere, van aluminium (adjuvaat) is bekend dat het lichaam dit opslaat in vet (de hersenen)."
Als we het dan hebben over
meegaan met de nieuwe ontwikkelingen en ontdekkingen waar pmarena zo mee zwaait..... Sinds 2010 blijkt uit onderzoek dat de bloed-brein-barriere al volledig ontwikkeld is
foetaal, dus nog
voor de geboorte. Dus hup, dat kan meteen geschrapt worden als oorzaak én als argumentatie....
Deze vind ik ook geweldig...
Ouders over waarom zij niet vaccineren (laat meteen zien waarom je ouders hier helemaal niet over moet laten beslissen. Gevalletje klok en klepel).
* Tetanus: welke mafketel van een ouder rolt zn pasgeboren baby door de roestige spijkers of prikt erin met een hooivork vol stront? Iemand? Moet ik hier überhaupt over beginnen?
Tetanus is een anaerobe bacterie, als je geen man bent van 60+ en geen schaap of koe als huisdier houdt loop je geen risico als je een wond gewoom goed laat bloeden en schoon spoelt.
* Polio: komt alleen nog voor in afghanistan en pakistan, de WHO verwacht dat het in 2018 is uitgeroeid. Polio verspreid zich via besmette ontlasting. Hoe groot is de kans dan mn baby in contact komt met een besmette Pakistaanse drol? Weljuist!
Bron:
https://www.vaccinvrij.nl/opgroeien-zonder-vaccins/