Sterkte voor morgen weer! Dah kan je er weer een aftellen. Is het geen idee om een hotel ofzo in de buurt te zoeken voor de dinsdag ? Zodat je 's morgens niet zo belachelijk vroeg er uit moet. Maar kan me ook voorstelllen als je al zo beroerd voelt je lekker op je eigen plekje wilt zijn
mijn lieve hubby wijkt geen minuut van mijn zijde.. hotelletje is geen optie, ik heb nog wat dieren.
gisterochtend al om half 6 in de auto *gaap * zo, poortkatheter probleempje gister opgelost.er zat idd een bloedstolseltje.bij het inspuiten van de contrast vloeistof (is onder hoge druk) is ie weggevlogen.. door een foutje (zal ook weer eens niet ) met de uiterst pijnlijke behandeling, kon ik i.p.v. een uur, ANDERHALF uur creperen. fijn, en bedankt ! #threwatempertantrum #
Wat ontzettend rot dat er zoveel pijn bij gepaard gaat op het moment. Ik vind je heel dapper en sterk. Ik kan me voorstellen dat je het soms echt niet meer ziet zitten. Ik hoop dat er voor je in je omgeving toch nog wel wat lichtpuntjes zijn om het een klein beetje dragelijker te maken, zoals je dieren en je man. Ik wil je weer eens een hele dikke knuffel geven. Ontzettend veel sterkte en ik duim dat de volgende keer weer ietsje beter gaat.
Vind het zó erg voor je dat je dit allemaal moet ondergaan.Als het resultaat boekt begrijp ik het nog wel,maar is dat ook zo? ik vind je wel sterk,ik zelf zou het niet meer ondergaan als ik in jou schoenen stond. Miss. ben ik dan wel laf,maar ik vind jou supersterk.[niet dat je er wat aan hebt]. Ik hoop dat je ook nog kan genieten!
Ondanks dat ik vaak niet weet wat ik moet zeggen, toch even een berichtje om je heel veel kracht toe te wensen.
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-17 14:07
gister gelukkig geen onverwachte "verrassingen ". wel weer ruim 2 uur moeten wachten* zucht * .ze wilden stoppen met 1 chemo vanwege de bijwerkingen,maar toch gekregen. VOLGENDE WEEK DE LAATSTE CHEMO !!! 22 mrt. een CT-scan, en dezelfde middag de uitslag/ gesprek-spannend !