Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Trui schreef:Interressant! Ven zelf erg ongesteld en heb heeelll veel afscheiding en dat vind ik een tampon eng ivm TSS en ook niet bij elke outfit past een dikkere string waar ene inlegkruisje inpast. En is ook niet altijd fijn. Ik moet gewoon 24/7 een inlegkruisje in. Maar zit te twijfelen omdat ik pas 14 ben. Nu gebruik ik wel al de extra super tampons omdat ik het anders geen anderhalf uur volhou. Maar zo een cup...?
Hoevaak zou je dan nog moeten verschonen? Want ik kijk juist op tegen het vlak voor en na het rijden, heel de tijd op school verschonen...
Trui schreef:Ik heb al besproken met de HA en zegt dat dat voor mijn leeftijd wel gewoon kan. Ben 14. Ik slik nu pil 0.2 want bij 0.3 wa sik vaak erg misselijk. Alleen hoor ik tot zondag te slikken maar bloed ik nu zo erg dat ik nu Mn stopweek maar inlas. Ik heb tussen deze strip en vorige strip geen stopweek gehad maar dat hoort te kunnen. Jammer, want heb dit weekend een feest. Maarja dat word dus weer terug maar de HA voor toch weer die zwaardere
Fennadev schreef:Ik heb advies gekregen en het wordt of de Organicup A(maar die gaat waarschijnlijk te groot zijn) of de lunette(mij persoonlijk nog te duur om even uit te proberen) of de meLuna classic S, maar die is verkrijgbaar met knopje, steeltje of zonder, wat zit eigenlijk het beste?
J0anieke schreef:Fennadev schreef:Ik heb advies gekregen en het wordt of de Organicup A(maar die gaat waarschijnlijk te groot zijn) of de lunette(mij persoonlijk nog te duur om even uit te proberen) of de meLuna classic S, maar die is verkrijgbaar met knopje, steeltje of zonder, wat zit eigenlijk het beste?
Ik heb met een knopje, zonder zou ik sowieso niet doen, ik vind het knopje wel fijn gezien ik hem soms nog iets naar beneden moet trekken.. Steeltje niet gedaan omdat ik bang was dat deze teveel zou gaan uitsteken en ik dan weer ga twijfelen hoe veel ik eraf moest knippen..Uiteindelijk maakt dat niet zoveel uit denk ik..
tengeltje11 schreef:voor wie wil proberen en niet weet of het haar ding wordt,kijk eens op aliexpress.
daar vind je hopen cups in alle maten,vormen,kleuren,.... voor 1-2 us dollar,gratis verstuurd.
als het bevalt en je vertrouwd die cup niet,kan je daarna nog steeds zoeken achter eentje die bv even groot,breed,lang,.... is.
maar dat valt van niet hoog(al ben ik eigenlijk zo goed als zeker dat alle 'bekende' cups,ook gewoon in china ed gemaakt worden,alleen een merknaampje erop en de prijs x10)
https://www.aliexpress.com/wholesale?ca ... strual+cup