Mijn nieuwe wenkbrauwen. Is qua vorm niet heel veel aan veranderd.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Friemel schreef:Snapchat
Hij komt daar wel heel anders over, vind hem op snapchat minder leuk dan in de video's, hij kraakt op snapchat heel vaak mensen af en is mij veel te uitsloverig. Weet niet of andere dat is opgevallen? Terwijl hij in z'n YT video's zo leuk is
Lijkt zo mies, ze zijn nu niet getekend, het is avond namelijkkomt vd week wel weer een fullface foto
Leverage schreef:Hm. Ik wil eigenlijk paypal niet koppelen aan een bestaande rekening.. Misschien dat ik een extra rekening open en vandaar uit geld stort op paypal
Leverage schreef:Hm. Ik wil eigenlijk paypal niet koppelen aan een bestaande rekening.. Misschien dat ik een extra rekening open en vandaar uit geld stort op paypal
_Friemel schreef:Verwilderd, net gedaan (check hoe paars ik ben)en net, dus niet meer vol bijgetekend. De vorm moest er echt weer goed ingebracht worden maar ben weer happy
[ [url=m/fYNgxk.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:Ik krijg ze ook niet strak als ze zo vol zijn, ik heb een aantal gaten maar als ik ze bij teken lijk ik net shinchan.
[ Afbeelding ]
Heb wel een hele duidelijke foto's hoe mijn eigen wenkbrauwen zijn:
[ [url=m/D6EhyA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind het echt enorm onverzorgd staan..
Grappig, want ik heb dikke wenkbrauwen maar wil ze eeuwig smal en strak en de ander wil een enorme bos en heeft niets