[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 21:53

Afbeelding
Mijn nieuwe wenkbrauwen. Is qua vorm niet heel veel aan veranderd.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 21:53

Oh joh je kan gewoon met iDEAL geld storten en dam betalen :D

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 21:55

_Friemel schreef:
Oh joh je kan gewoon met iDEAL geld storten en dam betalen :D

Serieus? Dat wist ik ook niet. Maar waar heb je je paypal dan aangekoppeld?

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 21:56

is volgens mij nieuw van paypal toch, zag ik. ik heb paypal gekoppelt aan mijn gewone rekening, zorg gewoon dat er altijd genoeg op staat als ik iets bestel.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 21:57

Bij mij ook aan mn rekening idd gekoppeld. Ideaal.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 21:58

Ik aan m'n bank, m'n creditcard en ik stort er geld op :D geld storten via iDEAL kan denk ik al zon 2 jaar ;)

Oké... Ik ben nog steeds filmpjes aan t kijken van de mascara van CT _O-

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:00

Hm. Ik wil eigenlijk paypal niet koppelen aan een bestaande rekening.. Misschien dat ik een extra rekening open en vandaar uit geld stort op paypal :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:01

Oh Jolien ik ben echt jaloers op je kaaklijn!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:01

_Friemel schreef:
Snapchat :D

Hij komt daar wel heel anders over, vind hem op snapchat minder leuk dan in de video's, hij kraakt op snapchat heel vaak mensen af en is mij veel te uitsloverig. Weet niet of andere dat is opgevallen? Terwijl hij in z'n YT video's zo leuk is :D

Lijkt zo mies, ze zijn nu niet getekend, het is avond namelijk :D komt vd week wel weer een fullface foto :j

Hij is een paar dagen geleden echt lelijk tekeer gegaan tegen een meisje. Heb ook quotes van hem gelezen (wel van een paar jaar geleden) waar hij echt overkomt als een seksist en een racist.

http://ohnotheydidnt.livejournal.com/101705853.html

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:02

Leverage schreef:
Hm. Ik wil eigenlijk paypal niet koppelen aan een bestaande rekening.. Misschien dat ik een extra rekening open en vandaar uit geld stort op paypal :=

Je hoeft niet geld op PayPal te storten, maar gewoon op je bankrekening. Als ze gekoppeld zijn gaat t gewoon van je rekening af.

Haha dat duurt dus niet lang voor ie in huis is friem?

Ik ben momenteel wel erg blij met mijn huidige mascara's.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:13

Staat een stuk beter Jolien! Was geen fan van je volle vorige wenkbrauwen, dit staat je verzorgder en mooier!

Haha twijfel geval he die mascara..
Ik ga niet voor de highlighters van Jeffree, zijn mooi maar maak die dingen nooit op en vind het dan zonde van de prijs.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:14

Zo, oke ik gok het er maar op, besteld! Mocht nog 2 samples mee bestellen, ben benieuwd!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:19

Leverage schreef:

Met ideal hoeft dat niet, kan je gewoon ideal betaling doen en dan staat t op je paypal :D

@Nini, op snapchat is hij ook vreselijk, aantal dagen terug had ie het dus over een broke rat en liep hij zijn kast in om al zijn tassen te laten zien en louboutins en wat hij wel had en zij niet. Ik hou daar niet zo van maar goed, daar komen updates binnen van zn producten.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:25

_Friemel schreef:
Verwilderd, net gedaan (check hoe paars ik ben :') )en net, dus niet meer vol bijgetekend. De vorm moest er echt weer goed ingebracht worden maar ben weer happy :D

[ [url=m/fYNgxk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind het zo zonde, viel me op andere foto's ook al op je hebt zo'n knap koppie en dan die dunne wenkbrauwen... nu ben ik gewoon geen fan van dunne wenkbrauwen maar ik zou gewoon lekker laten groeien :P Maar goed het zijn niet de mijne :))

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:27

Ja lijkt me best een misselijk ventje eigenlijk. Hij is 30, maar gedraagt zich er niet naar. :=

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:28

Ik heb dikke wenkbrauwen van mezelf, het is veel te... massief voor mijn gezicht. Helemaal met tekenen, het is echt 1 en al wenkbrauw :r niets aan :D

Ja beetje wel Nin, sinds ik hem op snapchat heb vind ik het ook echt geen leuk figuur meer. Maar hij maakt wel fantastische producten. De beautywereld is sowieso een kattenkoppen wereld vind ik.
Laatst bijgewerkt door _Friemel op 20-05-16 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:30

Superdik lijkt me ook niet mooi bij jou nee, maar vind wat je nu steeds hebt erg dun. Maar goed da's smaak :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:37

Ik krijg ze ook niet strak als ze zo vol zijn, ik heb een aantal gaten maar als ik ze bij teken lijk ik net shinchan.

Afbeelding

Heb wel een hele duidelijke foto's hoe mijn eigen wenkbrauwen zijn:
Afbeelding
Ik vind het echt enorm onverzorgd staan..

Grappig, want ik heb dikke wenkbrauwen maar wil ze eeuwig smal en strak en de ander wil een enorme bos en heeft niets :')

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:41

Je kan het allebei prima hebben Friem. :j

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:42

Ja jolien is knap he!
Was vandaag erg druk, dus ff heel gauw bijgelezen.

Nice friemel, je wenkies. Jij hebt zo'n aparte ogen he. Je iris lijkt zo groot ofzo. Beetje alien maar dan niet eng alien, maar mooi alien. Alien zo van: ik wil ook. Lekkere alien :+ <3

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:43

<<)

Ik hoor wel vaker dat ik poppenogen heb, Alien was nog niet voorbij gekomen _O-

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:43

Iets voller staat je ook mooi friem :j

Lekker wijf zo Jo! En zonder dons :D

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:44

Ik vind ze juist helemaal niet dun, echter bij veel van jullie vind ik het beginpunt van de wenkbrauw vaak te dik!
Zo zie je maar dat het smaak is haha

Maar jeetje de fame is een beetje naar het hoofd geslagen al zal hij altijd een trutje geweest zijn (denk ik) :brr:

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:47

Dons is stom! Ik zou best mn hele gezicht donsvrij willen hebben maar ben veel te bang dat het dikke en zwart terugkomt, ze zeggen van niet maar ik hars al een tijdje mn snor (voorheen helemaal blond) en ik een tijd terug keek ik in de spiegel en zaten er ineens 2 enorm lange zwarte haren ;( Wist niet hoe snel ik een pincet moest pakken _O-

Furrow, wenkbrauwen is heel erg een kwestie van smaak idd. ik vind bij sommige voller wel mooi maar ben meer voorstander van strak en slanker, vooral aan het begin idd!

edit: Tati heeft me overgehaald btw:

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:50

_Friemel schreef:
Ik krijg ze ook niet strak als ze zo vol zijn, ik heb een aantal gaten maar als ik ze bij teken lijk ik net shinchan.

[ Afbeelding ]

Heb wel een hele duidelijke foto's hoe mijn eigen wenkbrauwen zijn:
[ [url=m/D6EhyA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind het echt enorm onverzorgd staan..

Grappig, want ik heb dikke wenkbrauwen maar wil ze eeuwig smal en strak en de ander wil een enorme bos en heeft niets :')

Het is minder strak hier maar vind de dikte persoonlijk wel veel mooier. Zou dan eerder voor de middenweg gaan, vind dunne wenkbrauwen al snel wegvallen in iemands gezicht.
Ik laat die van mij juist weer wat bijgroeien, gelukkig gaat het nu inmiddels wel weer eerst had ik ook een beetje gaten :P