[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 09:45

Ik heb mijn tragus ontstoken gehad en toen was het staafje waarmee hij gezet was (ook een lang staafje dus) ook te kort. Naar de shop geweest voor een nog langer staafje en met nog 2 dagen zeezouten was het over, omdat de druk eraf was. Ik zou dus echt even langs de piercer gaan voor advies :j Wat doe je er nu aan qua verzorging ?

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 11:41

Mensen ik twijfel..

Ik wil heeeel graag een Helix maar ons mam vindt het niet mooi bij mij staan maar alle andere mensen om mij heen wel..

Ook lees ik altijd alleen maar slechte verhalen over ontstekingen etc.
Is dit echt altijd zoon gedoe?
Ik heb al een navelpiercing die doet het opzich prima op pus en 1 keer bloed (gestoten) na.

Wat zouden jullie doen? En hoe groot is de kans nou echt op een bloemkool oor?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 11:48

Lisanne, vind jij het mooi? Dan moet je het gewoon doen. Je doet het toch voor jezelf en niet voor andere!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 11:50

Gewoon doen. Ik heb mijn septum ook niet goor mijn moeder laten zetten hoor. Sterker nog ze vond hem eng en een beetje aso. Nu vind ze m wel weer mooier hoor.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 12:30

LisannePruts schreef:
Mensen ik twijfel..

Ik wil heeeel graag een Helix maar ons mam vindt het niet mooi bij mij staan maar alle andere mensen om mij heen wel..

Ook lees ik altijd alleen maar slechte verhalen over ontstekingen etc.
Is dit echt altijd zoon gedoe?
Ik heb al een navelpiercing die doet het opzich prima op pus en 1 keer bloed (gestoten) na.

Wat zouden jullie doen? En hoe groot is de kans nou echt op een bloemkool oor?

Zelfde twijfel hier, maar ik ben zo goed als over mijn twijfel heen :)

Dames klein probleempje hier, werd vanochtend met bijzonder veel pijn bij mijn tong. Ik had er een kort staafje in 14 mm (titanium) inzitten die ik nu heb verwisseld voor een 16 mm bioplast staafje (tong lijkt wat gezwollen). Is er nog iets wat ik eventueel zou kunnen proberen? Anders neem ik gewoon een paracetamol en hoop ik dat ik morgen weer gewoon mijn normale staafje in kan :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 13:34

Hoe lang heb je die kortere er al in zitten? Kan ook goed zijn dat je tong in je slaap in de knel heeft gezeten en wat opgezet raakte waardoor je staafje die zwelling net niet lekker op kon vangen. Zou het idd eventjes de tijd geven en de kortere pas weer in doen als je zeker bent dat de zwelling helemaal weg is.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 14:00

Uhm zo goed als vanaf het begin :') dus 1/2 maanden, heb 2 weken 18 mm gehad daarna 1 week met 16 mm gelopen maar dat vind ik ook te lang. Maar ik laat nu wel even de 16 mm erin en ik kijk het nog wel even aan :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 21:51

Ik wil nieuwe sieraden voor septum en smiley. Weten jullie iets leuks? (En ja, met die smiley nog steeds een haat-liefde verhouding. Maar hij zit er nog in, strong as ever!)
Laatst bijgewerkt door Berdien op 19-04-18 08:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto op verzoek verwijderd.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 22:13

Oeeh wauw! Ik vind ze prachtig!!
Ik wil stiekem ook een smiley, maar ze zeggen dat t zo slecht is voor je tanden.. Maar ik vind de combi septum en smiley zo gaaf <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 22:16

Ik ben nu 2 keer bij de tandarts geweest en nog geen schade van de smiley. Ik heb hem nu ruim een jaar.

Het wennen eraan duurde wel erg lang en nog steeds slis ik soms en appels afhappen is beroerd.

Iemand hier ervaring met septumsieraden die je moet draaien? Ik vind die, hoe noem je dat, Indiase ringetjes zo mooi maar dat draaien en indoen lukt niet. Ik vind clickers ideaal maar op mijn huidige ben ik nu uitgekeken.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 22:24

Ah oke, dan kan ik het nog eens overwegen.
Hoe bedoel je moet draaien?
Ik heb wel een septum in een horseshoe versie. Meer ivm werk. Zou graag zoiets als dat van jou willen. Vind ik retegaaf

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 22:27

https://www.alloverpiercings.nl/artikel ... oCmrzw_wcB

Zoiets. Ik heb er eentje die er op lijkt maar dat hele draaisysteem vind ik verschrikkelijk. Ik ga liever niet tot mijn 3 vingerkootje in mijn neus, want dat past niet.

Ik wil dus zoiets maar dan in een clicksysteem. Alloverpiercings heeft niet wat ik bedoel.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 08:29

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 08:40

Lieveli, waar koop jij je smiley piercings?
Ik heb nog steeds de basic van de shop erin maar zou wel eens wat anders erin willen hangen..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 09:59

Die clickers op etsy heb ik gisteren op ebay gezien (en gekocht) voor een fractie van de prijs. Maar zoiets bedoelde ik dus.

Smiley nooit gewisseld. Wel geprobeerd maar in een mond lijkt alles zo huge.

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 19:29

Ik heb twee maanden geleden gaatjes laten schieten. vandaag 2e keer oorbellen uitgehaald, in de tussentijd nog 1x dus gewisseld. he achterop iniminibultjes en er kwam een klein korstje uitvallen toen ik mn oorbellen uitdeed. Is dit normaal? Begon laatst wel te bloeden toen ik oorbellen wisselde.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 19:37

Ze zijn dus duidelijk nog niet genezen. Belangrijk is dan om niet te wisselen en de eerste oorbellen er in te houden, of andere oorbellen van goede kwaliteit. Ik doel dan op titanium.

Ik heb gisteren een rook laten piercen bij mijn vaste piercer Tom van Oudenaarden in Utrecht en heb er een sieraad met inwendig schroefdraad in laten zetten. Dit is enorm goede kwaliteit en hoef ik niet schoon te maken van de piercer. Alleen afspoelen onder de douche en droog maken. Niet heen en weer, geen zeep. Daar hou ik van. :D Nu heb ik alleen het geluk dat het onderste balletje er uit is gevallen, die ben ik nu dus kwijt. Woensdag maar even terug en hopen dat ie tot die tijd blijft zitten. :')
Ook mijn navelpiercing laten verwisselen naar een wat korter staafje, de andere was veel te lang. Ook deze piercing is van dezelfde top kwaliteit als mijn rook en hij is ook direct gestopt met pussen (kwam af en toe nog wat rotzooi uit). Andere staafje was titanium, dit is ook titanium, maar dan nog wat beter met inwendig schroefdraad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 19:42

Mwah.. De gaatjes in mijn oren hebben ook nog jarenlang wat korstjes gehad, terwijl ze verder gewoon prima genezen waren.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 19:43

Als er nog (vocht)bultjes zitten en hij bloed met wisselen vind ik 'm niet genezen hoor.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 19:49

Mijn oorbellen zijn na 4 jaar ook nog niet volledig genezen, ik heb er geen pijn aan en kan er aan draaien en doen, maar heb nog wel vaak spul wat eruit loopt. Soms met een druppeltje bloed.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 23:18

Oh god, ik zit er over na te denken om 2de gaatje te herprikken..

Al ben ik nu aan het stretchen.. Inmiddels 6 links en 8 rechts <3
Afbeelding

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 23:39

Meiden, ik heb een vraagje. Ik wil graag een dubbele lage helix (als je het snapt?) maar ik doe aan hot yoga zo'n 3/4x week. Kan dit kwaad?

(de vraag is hier al veel gesteld ivm sporten, maar dit is nog anders denk ik?)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 07:38

Silkaay schreef:
Meiden, ik heb een vraagje. Ik wil graag een dubbele lage helix (als je het snapt?) maar ik doe aan hot yoga zo'n 3/4x week. Kan dit kwaad?

(de vraag is hier al veel gesteld ivm sporten, maar dit is nog anders denk ik?)

Als je je niet dubbelvouwt over je oor heen of er op gaat liggen, gaat het best :j Of bedoel je qua zweet? Mijns inziens kan zweet geen kwaad, is immers een lichaamseigen stof :) Daarna lekker afspoelen onder de douche en klaar is klara

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 07:39

Ik weet niet precies wat Hot Yoga inhoud.. maar zolang je niet met je oren sport (:')) en ze niet continue moet aanraken kan dat geen kwaad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 11:59

Hey dames! Zijn er hier meiden vet goed in specifieke piercings zoeken op het internet? Ik ben op zoek naar een tepelpiercing die een botje is, dus gewoon een dun staafje met aan allebei de uiteinden een stukje van een botje zeg maar. Aangezien het niet voor mij is zo goedkoop mogelijk :D