Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:35

k_m schreef:
Ben ik trouwens de enige die echt gewoon geen conditie heeft? Ik kan best 6 km skaten, maar mijn rondje van 2 kilometer lopen haal ik nauwlijks. Durf er niet goed terug aan te beginnen..

Zo begon ik 3 maanden geleden ook. Ik loop nu 7km!

Nessa

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:41

Hardlopen is ook wel een zware sport.
als je het beter volhoud met skaten, doe je dat toch. Op hoog tempo bouw je echt wel conditie op!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:56

Hardlopen probeer ik niet eens :o

Thee drink ik veel, moet ook veel naar de wc ervan hoor!
Maar dat heb ik er maar voor over

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 22:14

k_m schreef:
Avocado's ja nog zo iets, dat is verrekte duur, en is dat eigenlijk wel lekker? :') Ik durf me er niet aan wagen, maar zie veel mensen het gebruiken als ontbijt enzo..

Ik vind ze echt heerlijk! In het begin vond ik het nogal eng en apart. Eerste keer toen ik het at was het op brood zonder iets erop en dat was niet zo lekker := Doe er dus altijd wel wat zeezout en peper over. Ik doe er vaak ook nog een uitje op.

Wat ik ook erg lekker vind als lunch: twee volkoren wraps met 20+kaas in de tosti ijzer en dan opeten met guacamole <3

Ik drink ook veel en moet ook echt vaak naar de wc. Sowieso elk uur wel eigenlijk. Ook snachts moet ik er vaak 1 tot 2 keer uit om te plassen..

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 22:17

MightyJoe schreef:
k_m schreef:
Avocado's ja nog zo iets, dat is verrekte duur, en is dat eigenlijk wel lekker? :') Ik durf me er niet aan wagen, maar zie veel mensen het gebruiken als ontbijt enzo..

Ik vind ze echt heerlijk! In het begin vond ik het nogal eng en apart. Eerste keer toen ik het at was het op brood zonder iets erop en dat was niet zo lekker := Doe er dus altijd wel wat zeezout en peper over. Ik doe er vaak ook nog een uitje op.

Wat ik ook erg lekker vind als lunch: twee volkoren wraps met 20+kaas in de tosti ijzer en dan opeten met guacamole <3

Ik drink ook veel en moet ook echt vaak naar de wc. Sowieso elk uur wel eigenlijk. Ook snachts moet ik er vaak 1 tot 2 keer uit om te plassen..

Dit moest ik googlen :')

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 22:19

Haha! Het ziet er een beetje nasty uit maar het is echt heel lekker :))

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 22:31

Hahaha ik wou het niet zeggen, het ziet er inderdaad niet uit :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 23:06

Nou de eerste dag is al een fiasco *\o/* :))
Patat gehad als avond eten..

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 23:38

Ik denk dat ik het veel beter zou doen moest ik niet thuis wonen! Ik zou me gewoon niets in huis halen wat ik kan snoepen :')

En ik eet ook gewoon frietjes als we die gaan halen, maar soms neem ik dan eens een koude schotel erbij in plaats van frituur snacks!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-15 07:49

__Sannne schreef:

Dat geeft op zich niet, als de rest van de dagen niet ook zo is :)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 08:08

__Sannne schreef:

Vandaag gewoon weer op nieuw beginnen! En opzich is patat niet eens zo slecht, als je het maar met mate eet!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 08:21

Steef, zet inderdaad maar geen lijstje neer, komen wij alleen maar in de verleiding :P Maar hoe komt 't dat je toch nog dat soort dingen eet?

Eulogy, ik ken 't gevoel. Geen honger hebben maar gewoon willen eten.
Zelf eet ik ook altijd veel fruit hoor. Vandaag wordt het waarschijnlijk 2 appels, 1 banaan en een handje druiven.

__Sanne, na 3 maanden niet hardlopen gewoon weer rustig aan beginnen toch :) Niks overhaasten/overbelasten. Heb je niks aan. En 2x hardlopen in de week is al meer dan 0x hardlopen in de week toch!

k_m, ah joh, kan jou 't schelen hoe hard/langzaam je gaat, je gaat iig!
Ik vind avocado's absoluut geen aanrader :') In guacamole dan nog wel maar verder brrrr. Bah.
Als je gaat beginnen met hardlopen, kan ik je aanraden een schema te volgen. Dan begin je met 1 minuut hardlopen, 4 wandelen en dat dan 5 keer bv. Dat bouw je dan rustig op.

Yasmine, beter dat er kwa cm's wat af is!
Ooo zonde!! Ik had heel graag naar Houten gewild volgend weekend maar ik ga waarschijnlijk die dag naar m'n ouders :( Die wonen in ZuidLimburg.

Sharon, niet de beste dag kwa eten voor jou zo te zien gister := Maar gelukkig ben je jezelf ervan bewust.

Nanno, oooo dat is mooi klote!! Ik ken 't, je schenen :( Volgende keer echt zo gauw je iets voelt gaan wandelen!! En ik zou je inderdaad wel echt aanraden om rust te nemen... Soms zijn een paar dagen al genoeg. Luister goed naar je lichaam want een echte scheenbeenblessure is geen pretje :n

MightyJoe, welkom!

Anne_bor, succes met studeren voor je tentamens! Ben blij dat ik daar van af ben :=

Lis_Ol, goed dat je nee hebt kunnen zeggen!

Nicole_floor, je hoeft jezelf niet alles te ontzeggen. Maar gewoon 1 handje ergens van ipv 1 hele schaal :P

Ladybird, daar mag je zeker trots op zijn! Top!

Ik wil ook een vriend die mee gaat sporten! Nou ja. Kan mezelf gelukkig ook goed motiveren.

En ik ben ook wel een beetje trots :D Zondag woog ik 63,6 kg en nu 62,7 kg! Ik heb wel best veel bewogen deze week en natuurlijk de A. Vogel lentekuur gevolgd. Maar daarnaast heb ik ook dinsdag bij de mac gegeten en gister in de bios wat chocola en een ice tea green. Dus nou ja goed. Ik ben iig blij en gemotiveerd om dit zo vol te houden :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-15 09:13

Goed bezig Tara!

M'n vriend is vandaag jarig, dus ik weet niet hoe m'n dag eruit zal zien.. :=

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 09:16

Gefeliciteerd! Dan maar even wat minder opletten vandaag toch. Bij mij is er vrijdagavond ook standaard drank :P

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-15 09:32

Dankjewel!

Achja, moet kunnen :)

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 09:34

_sharonnn schreef:
Goed bezig Tara!

M'n vriend is vandaag jarig, dus ik weet niet hoe m'n dag eruit zal zien.. :=

Gefeliciteerd!!

Fijn Tara dat je toch nog afgevallen bent ondanks mac en bios! :D

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 09:34

Ik drink gewoon altijd zoveel dat ik de dag erna misselijk ben en heel de dag geen honger heb :')

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 09:41

Ik wil me ook graag aansluiten!

Dankzij dit topic aan myfitness app gekomen en nu houd ik al twee weken 1500 calorieën per dag aan met 1 chipsdag als uitzondering. Al 2.5 kilo kwijt en ik wil naar de 10 toe.
Moet zeggen dat mn paardlief erg motiveert, hij sleept voor niks dat extra gewicht ook mee.

So far so good dus!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-15 09:44

troi schreef:
Ik wil me ook graag aansluiten!

Dankzij dit topic aan myfitness app gekomen en nu houd ik al twee weken 1500 calorieën per dag aan met 1 chipsdag als uitzondering. Al 2.5 kilo kwijt en ik wil naar de 10 toe.
Moet zeggen dat mn paardlief erg motiveert, hij sleept voor niks dat extra gewicht ook mee.

So far so good dus!

2,5 kg in 2 week?
Das erg veel, denk je goed om jezelf? :)

Bedankt MightyJoe!

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 09:48

@Sharonn is vaak zo in het begin, vlakt vanzelf wel af :-)

Maar 1kg per week vind ik wel prima moet ook zeggen dat ik best veel eet, flinke maaltijden en veel tomaatjes tussendoor en cupasoupjes.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 09:49

Welkom troi! Hou idd in de gaten dat je niet te veel afvalt. Wat eet je zoal op een dag?

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 09:51

Nanno_123 schreef:
Lis_Ol schreef:
Welkom nieuwelingen!
En ik zie een hoop goede resultaten voorbij komen!

Ik ben even trots, me collega wou me trakteren op een broodje kroket en ik heb nee gezegd! Erna lekker genoten van me desem boterhammen met geitenkaas :j
Nu bij me ouders eten, gezonde wraps met kip en heeeeel veel groente en zonder saus :j

Bij wraps is guacemole zo lekker en gezond (of hou jij niet van avocado's?)
ik ga zo ook even m'n wraps opwarmen, we hadden nog over van gisteren <3

Heb nog nooit guacemole op! Maar adcocado's lust ik wel :j misschien idee voor de volgende keer.

Hardlopen is idd erg zwaar! Ik moet zeggen dat mijn conditie niet tegen viel, maar heb t heel langzaam opgebouwd. Verder is mijn conditie qua zwemmen weer een drama :') schijnt ook zo goed voor je te zijn haha.

Verder lees ik over Veel thee drinken, doe ik ook en veel water: conclusie elke nacht me bed uit voor t toilet, dat had ik nooooit _O-

Sanne: nieuwe dag nieuwe kansen! En het is echt niet erg om een x wat te snoepen hoor!

En ik zie weer mooie resultaten voorbij komen, ga zo door meiden +:)+

Sharon: gefeliciteerd met je vriend!
Laatst bijgewerkt door Lis_Ol op 27-03-15 10:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 09:52

2,5 kilo is veel *\o/*

Hier geen weegschaal dus doe het op aanzicht.

Vriendlief is vandaag vrij, dus vanochtend al een workout gehad <<) .
Heeft mijn basicfit pasje gejat om te sporten, kon hij ook maar mijn kcal eraf sporten :)* :o

Over hardlopen, maakt niet uit hoe je gaat, zolang je maar gaat !

Zelf guacemole maken is zo lekker! tomaatje en uitje en advocado <3

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 09:54

_Tara_ schreef:
Steef, zet inderdaad maar geen lijstje neer, komen wij alleen maar in de verleiding :P Maar hoe komt 't dat je toch nog dat soort dingen eet?

Ik eet al jaaaaaren zo ongezond en soms heb ik even uitschieters waar ik t even niet meer hou _O- Na een week denk ik dan wel jeetje nu weer even opletten :') Dus ik hoop dat dat besef binnenkort weer komt :+

Edit: Het is het mij ook gewoon niet waard om "vies" te gaan eten. Zo heb ik bijv een paar keer magere kwark op met eat natural, maar dat was gewoon net kots _O-. Zulke dingen ga ik echt niet eten, alleen omdat het gezond is :+

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 10:06

_Tara_ schreef:
Welkom troi! Hou idd in de gaten dat je niet te veel afvalt. Wat eet je zoal op een dag?

Door de weeks
Ochtend:150ml yoghurt met honing en twee weetabix
Tussendoor cup a soup
Lunch 4knackebrod met kaas of gerookte zalm
Tussendoor 100 gr snoeptomaat
Avondeten wisselt rijst met groenten en kip of spaghetti met tartaar of aardappels groente met tartaar/kip.
En dan in avond vaak handje amandelen.

Ik eet in elk geval geen ander vlees dan kip of tartaar, dat levert echt veel calorieën op.
In weekend brunchen we vaak met 2 bolletjes met zalm of blauwe kaas. Das veel calorieën maar wel heel lekker *\o/* En ik heb dus 1dag waarop een hele zak chips naar binnen gaat, het hoogtepunt van d week hahaha. Ik drink vooral thee zonder suiker of zwarte koffie.

Ik lees trouwens dat veel mensen hard sporten, dat vind ik echt super knap! Mijn complimenten! Ik rijd natuurlijk paard en daarna draag ik sinds kort een stappenteller en kom vaak uit rond de 9000 stappen. Meer sport ik niet, ik haat het echt -O-