Nanno_123 schreef:maar ik denk uiteindelijk dat we precies hetzelfde willen..
Alleen mijn angst was dat als er andere mensen die misschien minder verstand hebben in wat wel en niet goed voor hun is of mensen die het eten minder serieus nemen dan anderen door de bomen het bos niet meer zien en daardoor niet gemotiveerd raken of zelfs afhaken.
En als laatste.. als je niet op je eten wilt letten maar wel wilt sporten moet je OOK gemotiveerd worden, beetje een rare reactie. Alsof op je eten letten niet vanzelf gaat maar sporten wel?
slecht eten is namelijk voor iedereen wat anders, dat is voor de ene gelderse worst eten en voor de ander is dat uberhaubt vlees eten en voor weer iemand anders is dat pas bij een zakchips of een patatje. Tsja..
Dat ben ik met je eens, maar wat me vooral tegenstaat is de reactie op goed bedoelde kritiek. Voor mij is een broodje Gelderse worst/salami ook niet gezond (nogmaals, dit is gewoon een voorbeeld), hoe veel je ook sport. Zo veel zout en vet zou ik persoonlijk nooit op een broodje gooien. Dat betekent niet dat anderen het niet mogen eten, maar we zijn hier met zo veel verschillende meningen dat je er dan wel tegen moet kunnen als je er commentaar op krijgt. Als je elke dag een lijstje post met dingen die voor veel mensen niet gezond zijn en je wordt boos als mensen dan zeggen 'zou je die salami niet veranderen voor gezonder broodbeleg?', waarom post je dan in hemelsnaam lijstjes? Wat is dan de toegevoegde waarde zowel voor jezelf als voor anderen? Ik post persoonlijk alleen lijstjes als ik weet dat anderen er iets aan hebben of als ik er zelf niet helemaal zeker over ben.