Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vonneke schreef:Al blijf ik hammam niks vinden... Ik heb iig nog een klein tubetje bodycreme en 2 tubes douchecreme.
Zullen ze door de brievenbus gaan? Dan mag iemand ze zo hebben.
Jolien87 schreef:Stamper schreef:Uit welke lijn komt de Magic Touch bodycream nou eigenlijk?
Het is een aparte pot, maar zie 'm ook weer terug in de Sakura lijn.
Rice milk & Cherryblossom, ofzo
Sakura.Alleen het uiterlijk van deze lijn is onlangs veranderd dus de producten in de sale zien er anders uit dan degene in de winkel.
kimberlyve schreef:Mijn collectie.. het ergste is dat ik 3 weken geleden mijn eerste rituals heb gekocht.......... [ [url=m/nIo9YG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dP05tQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sakura789 schreef:kimberlyve schreef:Mijn collectie.. het ergste is dat ik 3 weken geleden mijn eerste rituals heb gekocht.......... [ [url=m/nIo9YG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dP05tQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aaaah ik zie drie halbdbalsems/lotions liggen, hoe bevallen die? Ruiken ze ook echt naar die roze lijn?
Maar gosh, drie weken. Wow serieuze verslaafd!
Sakura789 schreef:Ruikt die sakura echt naar die lijn?
Is die Dao de meest rechtse?
Ben nog aan het twijfelen! Ik zoek een snel intrekkende die goed voor de handen is. Met name in het koude weer hebben mn handen veel te verduren. Alleen ik heb snel klamme handjes en dan is het meestal glibberen.
Stamper schreef:De scrub van de small cadeauset Ayurveda, is die ook in een pot te verkrijgen?
Vind hem namelijk erg fijn, en de geur bracht zelfs mijn verkouden neus open!
Maar ik kom dus dan alleen de Himalaya scrub tegen, als ik op die lijn zoek;
https://www.douglas.nl/douglas/search.h ... search.y=0
Edit; alleen maar los in tubetje zelf zie ik op de Rituals site, €10,- voor 150 ML...