Les Mills Lessen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_KiMbErLeY_

Re: Les Mills Lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 21:43

Ja ik vind t echt verreweg de beste van afgelopen tijd!!! Eindelijk qeer wat moeilijker!! EINDELIJK

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 09:22

*zwaait*

Ik meld me weer hier, ik was erg druk met verhuizen, klussen, L2 debuut etc.

Ik wilde Les Mills weer gaan oppakken na mijn verhuizing en ik was in de orienterende fase en nog niet helemaal bekend met mijn nieuwe woonplaats ;-)

We wonen er nu een week of 3 en bevalt geweldig en ik zoek nu naar een sportschool met Les Mills om even minimaal 1x de week om stoom af te blazen O:) Nu woon ik op een dikke 5 min van het Retailpark in Roermond waar een F4F zit met een leuk programma maar helaas geen Combat. Ik heb een gratis dagpas aangevraagd en ga een keertje proeftrainen :) ze hebben oa Kickboksen *\o/* <3, FunXtion/Move it, Grit, Pump en Step op het programma. Althans dat spreekt mij in meerdere of mindere mate in. Ik twijfel nog heel erg omdat ik in Heerlen altijd de combat, pump en Attack met heel veel plezier deed! Op stressvolle dagen ook nog wel een de Balance.

Pffff ik weet het niet :+ Ik ben bang dat ik er spijt van ga krijgen.............Wat denken jullie?

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 11:06

Dan zou ik toch naar een andere gaan kijken! :j

Annemarie kan je vast wel helpen!

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 11:29

De F4F in Roermond is super tof! Een relatief nieuw filiaal, diegene die pump, step en grit geeft is een hartstikke toffe meid! Met je pasje kun je ook in andere filialen sporten.. dus mocht je combat teveel missen kun je altijd hier in Venlo terecht, maar snap dat dat te ver is :+

Mocht je andere sportscholen willen proberen, il fiore zit ook in Roermond, daar hebben ze ook veel les mills. Of Dennenmarken?

Ja Kimmie!! Meeten!! Haha :')
Ik doe alleen de combat en de jam mix..

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 11:37

Il fiore en Dennenmarken komen me heel bekend voor, zitten Remi en Claudia daar niet bij??

Omg ik heb echt spierpijn :+
3.5 week weinig gesport door mn rib...

Dinsdag de nieuwe combat en een half uur jam en gister een team teach jam en sh bam gedaan met een leuke jongen!! :)) was echt tof! :) heb je t filmpje op fb gezien Annemarie :+ hahahahaha

We gaan zeker ff een selfieieieieie maken!!
Ik doe de sh bam, combat en jam mix -O- eerst was het gewone jam, dat vind ik echt wel jammer, vooral nu ik weet hoe tof die is!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 12:09

iemand bood me nog gratis toegang aan, bring a friend ticket oid. Had ik nou 1x jam en 1x die jam mix kunnen doen dan was ik denk ik wel gegaan.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 12:19

Maar dat kan niet?!

Ik ken iemand die ook nog wel een pasje over heeft voor sh bam... En jam mix...

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 12:26

Ik heb in ieder geval een gratis dagpas aangevraagd voor de F4F Roermond en ga daar heel vrijblijvend eens kijken....

Ik had de website bekeken van Dennenmarken maar die hebben helaas ook geen combat, alleen il fiore in Herten heeft de bodycombat. Daar ga ik zeker contact mee opnemen of ik een keer mag gaan proefsporten (Y)

{EDIT} ik heb zojuist een dagpas aangevraagd bij Il Fiore in Herten en ik ga volgende week de Combat testen ;-) *\o/* *\o/* <3

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 12:54

Jam is vol toch?

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 12:56

Weet niet, zou je ff moeten bellen! ;)

Maar hij heeft zich ingeschreven, maar weet niet zeker of hij gaat ivm blessure.... Ik zou t voor je kunnen vragen als je wil...

Leuk Allienda!!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 13:24

hmmm..zou zweren dat er laatst bij stond dat het vol is, nu staat het er niet meer bij.
Maar goed…direct 's ochtends al de jam en dan pas aan het eind die jam mix…toch maar niet :D

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 18:35

Ok……kom maar op met de verhalen!!!!! :D

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 18:48

Hahahahaahhaahah...

Was wel tof, aangekomen ff geshopt, petje, shirtje en zo'n gaas shirt geshopt, toen de sh bam in, was wel leuk, maar ben nog niet kapot van deze release... Maar alsnog super vet om te dansen met rachael!! :)) en ik stond weer mooi vooraan het podium te schreeuwen :+ en super grappig dat rach een aantal nederlandse woorden en zinnetjes zei :P stroepwafel, how do you guys are so skinny :+

Daarna een aantal uur mieten wachten, vertoeven oo de fat boys, fotos maken in de photo booth en toen we in de rij gingen staan voor een GRATIS massage en ik bijna aan de beurt was, raad je het al... Tijd voor de combat -O-

Combat is altijd ontzettend druk, en weinig ruimte terwijl je dat wel nodig hebt, dus zijn we halverwege gaan staan.... Wie kom ik daar tegen.... GANDALF! Hij liep door de mensen heen, maar niemand sprak hem aan :+ of durfde niet of kende hem niet... I dunno.....

Dus ik zo hey G en toen zei hij, heb je me horen schreeuwen? "we love you Dan?" Dus ik zo, nee niet gehoord, maar ik zal straks wel schreeuwen "WE LOVE YOU G!" dus dat was wel ff een tof momentje!

In de combat dus vet druk, stonden ook mensen om me heen die er niks van bakte, en dat is echt gevaarlijk :+ maar zulke toffe muziek dat ik af en toe van vriendin naar vriendin stuiterde en we hebben nog gehakt :+ bij nr. 8 ging het niet meer zo lekker ivm mn rib, dus toen ben ik eruit gegaan, omkleden voor g's mix!

Hij ging een dance mix samen met dj sandro silva geven, was best tof!! Maar wederom stond er een vrouw voor me die er niks van bakte, botst er een vrouw achter mij tegen mij op, zo'n arrogante negerin zo van kijk uit. Dus ik ja hallo, ik heb ook iemand voor me staan waar ik rekening mee moet houden, nog een paar keer geirriteerde blikken en aanrakingen van haar gehad, toen die vrouw voor mij verzocht of ze iig mee wilde lopen als we naar voren gingen :+ toen is ze eruit gestapt want het was veel te moeilijk! :+

Muziek stond LOEIHARD en de pasjes waren voor aan het eind van zo'n dag nog best wel lastig dus op een gegeven moment vond ik het echt te lang duren en met mij meer mensen!

Tijdens een stil momentje schreeuwde ik nog keihard, WE LOVE YOU G, waarop de hele zaal mee ging :') en cec.ile dacht dat ik naar naam riep, dus zei schreeuwde heel hard mijn naam :+

Dus over het algemeen wel een toffe dag, maar ik vind het niks om te sporten in zo'n grote zaal, waar je je bijna niet kan bewegen! Vorig jaar vond ik het ook al mwa... Als het dit jaar geen kwartaal was geweest was ik ook niet gegaan... Maarja ik deed mee aan die wedstrijd, dus moest me wel inschrijven, en op het podium is het natuurlijk WEL SUPER GAAF!!

En toen gingen we naar een hotel, daar mochten we douchen... Komen we daar... Ja het mag maar tot 8 uur |o _-:( dus wij bezweet in de auto weer terug, de mc donalds in harderwijk zuid nog op stelten gezet en toen om half 12 :') thuis nog gedoucht, was toen 12 uur geleden van huis weg gegaan! :+

Leuke dag, maar des te meer baal ik nu dat er geen megakwartaal is -O-

En hoe was jouw dag Annemarie??? :))
Heb je niet eens gezien -O-

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 19:19

Zag net wat foto's voorbij komen waar jij en je partners in crime op staan, echt met de neuzen vooraan dus :D
Vind dat wel grappig, die 'verering' van bijvoorbeeld G…'t is maar gewoon een sportinstructeur, nothing more, nothing less. Zou mij persoonlijk niet veel doen als ik hem tegen zou komen, leuk om eens te zien in het echie, de bedenker van al onze lessen maar zou er verder niet warm of koud van worden :D
Ook kort filmpje gezien, die choreo zag er inderdaad best pittig uit. En iemand voor en achter je die er niks van bakken is niet leuk :( Wij hebben zo'n 'dansmarieke' in onze les, en zelfs met genoeg ruimte is dat al irritant hahahaha!
Megakwartaal vind je leuker?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 19:26

Wat leuk om te lezen dat er bokkers bij het evenement waren. Volgens de organisatoren was het veslaagd, maar als ik het zo lees was het iets te vol gepakt?

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 19:30

Hahahaha ik zeg wel steeds ik ben ook niet zo.... ik heb geen posters van ze hangen ofwat dan ook, maar vind het wel super tof om ze in het echt te zien! :j en dat we love you is voor mij meer een grapje dan dat ik echt verliefd ben :P

ja choreo was idd best pittig! :+ leuk he altijd zulke types :P

ik kreeg trouwens een herinnering op facebook vandaag.... 2 jaar geleden naar de sh bam opleiding geweest!

Megakwartaal vind ik idd toffer, kleinere setting enzo, wat intiemer en chill met boven een hotel enzo... maar dat is ook echt iets waar ik vanaf 2009 nog elk haar naartoe ben geweest! :j

Het was zeker wel geslaagd, maar ik vond t idd te druk, maar dat hou je toch bij zulk soort evenementen vrees ik...

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 19:33

Ik ken de namen van al die andere Les Mills pipo's niet eens :D
Vorig jaar voor het eerst meegedaan in Veldhoven, maar daar waren sommige lessen ook wel giga druk vond ik, ik stond toen een keer bij de Combat te kijken…dat was daar ook hutjemutje. Hou zelf ook niet van het massale, de jam in Veldhoven is druk genoeg :D

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 20:35

Het was GAAAAF!!!

Niets anders dan lof aan mijn kant hoor.

Wij waren er rond 11 uur, vip bandjes opgehaald, toen 'G' gemeet :D In tegenstelling tot jullie vind ik die mensen heeelemaal geweldig, tuurlijk zijn het ook maar mensen, maar het is wel vet speciaal. Ik vond hem super aardig, even een praatje gemaakt in mijn gebrekkige engels en een foto.
Daarna lunch gaan halen die bij de vip add zat, luxe! Couscous salade, jus d'orange en een broodje. Even gewinkeld, daarna terug gerend naar de vip voor Rachel! Daar waren meer mensen voor dus alleen even een foto, en heel kort praatje (i can't believe it's really you! well it's really me, i swear :') ) Super lieve vrouw is 't!
Na nog meer shoppen, weer naar de vip, want Dan was daar. Hij is echt klein :') Maar super tof! Zijn idee was eerst even foto's maken, en dan gewoon bij elkaar zitten en wat kletsen. Hartstikke leuk natuurlijk, hebben vanalles kunnen vragen!

Toen combat, lekkere release! Had het wel bloedheet, in mijn dansbroek :')
Maar de JAM mix... WAUW!! Ik stond vooraan midden, en ik had helemaal geen last van mensen die dicht op me stonden. Met jam had ik juist ruimte :') Wel 1 keer gebaarde ik naar 'g' zo van, wat is dit nou weer? Deed ie hetzelfde terug en stak ie een duim naar me op, zo van, komt goed :') Maar later bleef ie wel hangen gelukkig.
Heb hem net niet helemaal mee gedaan, snel omgekleed en de trein terug gepakt, frietjes op station en toen naar huis :D

Caballo77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 14:08

Sorry dat ik zo bruut kom binnenvallen hier :D , maar ik zit met een vraag. Volgende maand stap ik over naar een andere sportschool waar voornamelijk Les Mills lessen worden gegeven. De eerste maand wordt voor mij voornamelijk aftasten welke lessen ik het leukste ga vinden. Ik heb al gezocht op internet; daar is immers al genoeg te vinden. Body attack en body combat lijken mij echt heel gaaf om te doen. Doel is om twee keer per week een les te gaan volgen. Nu is mijn vraag hoe gemakkelijk (of moeilijk :o ) is het om als beginneling in deze lessen te stappen. Welke combinaties van Les Mills raden jullie aan? Ik heb niet echt een doel met sporten. Ik vind het gewoon heerlijk om los te gaan op muziek (iets wat op mijn huidige sportschool niet wordt aangeboden).

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 14:24

Je hebt geen enkel doel met sporten?? Misschien kun je ook naar minder voor de hand liggende doelen kijken... wil je hard werken of vooral plezier maken?!

Eigenlijk zijn alle lessen in het begin wel vrij moeilijk, vooral als je er helemaal niet bekend mee bent... ik zeg altijd tegen nieuwe mensen dat ze minstens 3 x een programma moeten proberen, dan pas kun je zeggen of het leuk is of niet, een eerste les komen er veel benamingen en technieken op je af, vooral bij een combat. De 2e les ga je al dingen herkennen en een 3e les nog meer!!

Zo'n les heb je elke 3 maanden... dat betekent zelfde choreo en muziek... maar elke release blijft een jab een jab, een front kick een front kick, dus op een gegeven moment kun je blindelings de instructeur volgen, mits je een goede hebt natuurlijk haha :+

Ik zeg gewoon doen en niet na 1 x afhalen!! Het is echt super leuk om te doen echt!! :))

Caballo77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 15:26

Nou ik heb geen bepaald doel als in de zin van: mijn buik moet strakker of ik wil gespierde armen. Ik wil vooral hard werken, echt moe zijn na een les. Echt het gevoel hebben dat ik heb gesport en mijn hoofd leeg is. Dat mis ik bij mijn huidige sportschool :( . Ik heb bootcamp gedaan maar die groep is weggevallen. Nu doe ik TRX maar dat is het ook niet meer helemaal voor me, merk ik. Vandaar de overstap naar een sportschool (met een breed aanbod). Ja dat werd me op de sportschool ook al verteld :D . Gewoon beginnen en in het begin vooral niet opgeven. Ooit komt het allemaal goed :D . Bedankt voor de aanmoediging _/-\o_ !

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 09:43

Toen ik een jaren geleden begon met combat (ben inmiddels even aan het kijken wanneer in mijn Combat rentree maak na een stop van 2.5 jaar) vond ik het niet super moeilijk oid. Ik had helemaal geen achtergrond in gevechtsporten en toen ik begon had ik al een poos niet gesport. Dus conditioneel zat ik er behoorlijk snel doorheen := ~~}> , gelukkig zijn er altijd minder zware opties als het te heftig wordt. *ipv springen-stappen of stapkick ipv jump kick*

Het is even lastig om de choreo te volgen maar net als Kimberley zegt, het wordt iedere les leuker totdat je de release onder de knie hebt. Ik vond ook altijd de release dag zelf de meest vreselijke les -O- Ik had altijd een les of 4-6 nodig om 'm helemaal onder de knie te krijgen.

Een leuke plus voor mij was dat ik altijd onwijs veel energie van de Combat kreeg. Ik stond thuis altijd nog een uur of langer na te stuiteren :+

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 10:13

Het voordeel van de Les Mills lessen is dat je 3 maanden dezelfde les doet en dat de lessen altijd een zelfde opbouw hebben.
Je gaat dus heel snel dingen herkennen :j

En wat Kimberly ook al zegt.
Doe de lessen een aantal keer :)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 10:21

ieder kwartaal staan we weer zo van ehhh??? :? :?
Les 2 gaat vervolgens al beter en meestal bij les 3 denk je:" dat ik dit moeilijk vond" :D

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 10:33

Ben ik blij dat ik altijd eerst de dvd zie :')