Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nu woon ik op een dikke 5 min van het Retailpark in Roermond waar een F4F zit met een leuk programma maar helaas geen Combat. Ik heb een gratis dagpas aangevraagd en ga een keertje proeftrainen
ze hebben oa Kickboksen
, FunXtion/Move it, Grit, Pump en Step op het programma. Althans dat spreekt mij in meerdere of mindere mate in. Ik twijfel nog heel erg omdat ik in Heerlen altijd de combat, pump en Attack met heel veel plezier deed! Op stressvolle dagen ook nog wel een de Balance.
Ik ben bang dat ik er spijt van ga krijgen.............Wat denken jullie? 

was echt tof!
heb je t filmpje op fb gezien Annemarie
hahahahaha
eerst was het gewone jam, dat vind ik echt wel jammer, vooral nu ik weet hoe tof die is!
en ik stond weer mooi vooraan het podium te schreeuwen
en super grappig dat rach een aantal nederlandse woorden en zinnetjes zei
stroepwafel, how do you guys are so skinny 

of durfde niet of kende hem niet... I dunno.....
maar zulke toffe muziek dat ik af en toe van vriendin naar vriendin stuiterde en we hebben nog gehakt
bij nr. 8 ging het niet meer zo lekker ivm mn rib, dus toen ben ik eruit gegaan, omkleden voor g's mix!
toen is ze eruit gestapt want het was veel te moeilijk! 
en cec.ile dacht dat ik naar naam riep, dus zei schreeuwde heel hard mijn naam 
dus wij bezweet in de auto weer terug, de mc donalds in harderwijk zuid nog op stelten gezet en toen om half 12
thuis nog gedoucht, was toen 12 uur geleden van huis weg gegaan! 

Wij hebben zo'n 'dansmarieke' in onze les, en zelfs met genoeg ruimte is dat al irritant hahahaha!
en dat we love you is voor mij meer een grapje dan dat ik echt verliefd ben 
leuk he altijd zulke types 

In tegenstelling tot jullie vind ik die mensen heeelemaal geweldig, tuurlijk zijn het ook maar mensen, maar het is wel vet speciaal. Ik vond hem super aardig, even een praatje gemaakt in mijn gebrekkige engels en een foto.
) Super lieve vrouw is 't!
Maar super tof! Zijn idee was eerst even foto's maken, en dan gewoon bij elkaar zitten en wat kletsen. Hartstikke leuk natuurlijk, hebben vanalles kunnen vragen!
Wel 1 keer gebaarde ik naar 'g' zo van, wat is dit nou weer? Deed ie hetzelfde terug en stak ie een duim naar me op, zo van, komt goed
Maar later bleef ie wel hangen gelukkig.
, maar ik zit met een vraag. Volgende maand stap ik over naar een andere sportschool waar voornamelijk Les Mills lessen worden gegeven. De eerste maand wordt voor mij voornamelijk aftasten welke lessen ik het leukste ga vinden. Ik heb al gezocht op internet; daar is immers al genoeg te vinden. Body attack en body combat lijken mij echt heel gaaf om te doen. Doel is om twee keer per week een les te gaan volgen. Nu is mijn vraag hoe gemakkelijk (of moeilijk
) is het om als beginneling in deze lessen te stappen. Welke combinaties van Les Mills raden jullie aan? Ik heb niet echt een doel met sporten. Ik vind het gewoon heerlijk om los te gaan op muziek (iets wat op mijn huidige sportschool niet wordt aangeboden). 
. Ik heb bootcamp gedaan maar die groep is weggevallen. Nu doe ik TRX maar dat is het ook niet meer helemaal voor me, merk ik. Vandaar de overstap naar een sportschool (met een breed aanbod). Ja dat werd me op de sportschool ook al verteld
. Gewoon beginnen en in het begin vooral niet opgeven. Ooit komt het allemaal goed
. Bedankt voor de aanmoediging
!
, gelukkig zijn er altijd minder zware opties als het te heftig wordt. *ipv springen-stappen of stapkick ipv jump kick*
Ik had altijd een les of 4-6 nodig om 'm helemaal onder de knie te krijgen.