Bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe scheer jij je bikinilijn?

Een streepje
162 (16%)
Ik scheer alles
712 (70%)
Ik laat het gewoon groeien
60 (5%)
Anders
69 (6%)

Totaal aantal stemmen: 1003

singa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:06

Bikinilijn is inderdaad te doen, maar hier ...

Stephanie_86 schreef:
maare ff een intieme vraag zijn er dames die hun hele fruts ermee doen dus ook echt down under? ik haal met scheren namelijk echt alles weg is dat te doen met de [pijniger?

...ben ik ook nog altijd heel benieuwd naar! Iemand die hierover wat ervaringen wil delen? Details mogen :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:14

Winged schreef:
lovelys schreef:
Mijn vriend keek zeer angstig toen ik hem aan deed.

_O- Weet je direct hoe je hem onder controle kan krijgen, gewoon met dat ding achter hem aan rennen ~~}>

Kon nog weleens effectiever zijn dan een taser. :=

Ik heb mijn hele "fruts" weleens geëpileerd. Het kostte me een inwendige tirade aan gevloek en gescheld maar toen had ik ook wat. O:)
Hoewel de "onderkant" minder pijnlijk was dan de "voorkant", ik denk zelf omdat het vel aan de voorkant natuurlijk wat minder strak zit en dat is dat toch aanzienlijk minder prettig zeg maar.

Winged

Re: Bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:23

Dus de boel goed strak trekken? :))

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:26

Aan de voorkant staat het toch juist strak? :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:34

Heb jij strakke schaamlippen?!

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:34

Wilke93 schreef:
Ja het doet pijn, maar het is zo fijn :D
Lekker lang haar-loos haha en 't voelt zo glad!
Heb normaal gesproken altijd zo'n grijs waasje over m'n oksel en die is nu ook mooi weg :j

Misschien even sparen en dan aanschaffen? Denk dat 't een goede koop is :)

Ahh dat wil ik ook :wow:
Nu wil ik hem echt haha _O-
Zal ik anders eerste eens dat oude ding van me moeder gebruiken _O- .. zullen die nieuwe dingen veel beter zijn tegenwoordig? :o

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:41

Dat grijze waasje komt door de haren die onder je huid zitten. Het werd eerder ook al genoemd: trek voor de gein eens 1 haar uit en zie dan eens hoe lang het stuk eigenlijk is wat onder je huid zit. Als je gewoon scheert met een mesje dan blijven de haren onder de huid gewoon zitten. Met epileren (of andere vergelijkbare methoden) worden de complete haren eruit getrokken en heb je dus ook geen last meer van een grijze waas. Tot ze natuurlijk weer terug groeien, maar dit duurt eventjes. ;)

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:42

Jolien87 schreef:
Dat grijze waasje komt door de haren die onder je huid zitten. Het werd eerder ook al genoemd: trek voor de gein eens 1 haar uit en zie dan eens hoe lang het stuk eigenlijk is wat onder je huid zit. Als je gewoon scheert met een mesje dan blijven de haren onder de huid gewoon zitten. Met epileren (of andere vergelijkbare methoden) worden de complete haren eruit getrokken en heb je dus ook geen last meer van een grijze waas. Tot ze natuurlijk weer terug groeien, maar dit duurt eventjes. ;)

Ja weet ik :D maar evengoed veel mooier als al die haartjes onder de huid weg zijn toch? :D

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:43

Britt_Sisi schreef:
Ik von oksels pijnlijker als bikinilijn!

Ik vind zelfs mijn benen pijnlijker dan mijn bikinilijn :')
Oksels heb ik nog niet geprobeerd, heb nog steeds een beetje uitslag van de laatste keer scheren.
Laatst bijgewerkt door Konstantine op 27-06-14 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:43

iloonaa__ schreef:
Jolien87 schreef:

Ja weet ik :D maar evengoed veel mooier als al die haartjes onder de huid weg zijn toch? :D

:j :j :j

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:45

Wat is eigenlijk het verschil tussen deze
Epilator 1
en deze (behalve dat de ene dan dat mini epilatordingetje heeft )
Epilator 2
:=

nova_zodiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:48

Ik lees, tot groot vermaak soms(zoals die behaarde foto link), al even mee en dacht zal ook even wat schrijven.

Ik wax mijn bikinilijn en oksel, mijn benen en armen doe ik zelf met een epilady.
De eerste keer waxen was best pijnlijk, maar het gaat steeds sneller! en heerlijk als het zo lang weg blijft!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:49

Heb je al naar de specificaties gekeken? Kan best zijn dat hier het verschil in zit.

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 13:02

Jolien87 schreef:
Heb je al naar de specificaties gekeken? Kan best zijn dat hier het verschil in zit.

Zat al te kijken, maar kan niet echt goed vergelijken := Bij de een staat veel meer informatie dan bij de ander

MarianneW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 13:56

Bij die ene staat dat het kan vanaf 0,5 cm. Bij de set kan het vanaf 0,3 dacht ik?

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 14:19

Heb trouwens ooit de tip gehad om na het epileren ontharingscrème te gebruiken.
De crème dringt dan in de haarzakjes omdat die open staan door het epileren dus nog langer glad resultaat. Er is niets bij gezegd over eventuele pijn!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 14:21

En wat doet die crème dan in de haarzakjes?
Andersom lijkt me logischer: eerst de ontharingscrème zodat de haarzakjes open gaan staan en de achtergebleven haren met de epilator doen.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 14:22

Zo net alles laten harssen voor vakantie! Te lange haren is niet prettig! 2 weken is goed te doen!!! Onderbenen hele doos en oksels :)

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 14:58

Naar aanleiding van dit topic ook de set besteld, samen met mn moeder. Ben heel benieuwd :')

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:37

Ik heb mijn oksels ook gedaan en dat viel dus reuze mee. :+

Als je je oksels en/of bikinilijn wil doen heb je wel echt zo'n kleintje nodig om alle hoeken te kunnen maken..dat gaat niet echt werker met zo'n normale.

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:49

Alles aangepakt! Op de eoa manier kan ik deze 'pijnsensatie'wel waarderen, zal wel door het resultaat komen :+ Alleen linkeronderbeen was gevoeliger. Oksels nu hooguit beetje rood. Gemiddeld genomen 3 bloedstippels. Bikinilijn deels gelukt, heb geen geduld om epi-proof bush te laten groeien :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:50

Heb net onder- en bovenbenen volledig gedaan, bikinilijn (dus wat buiten het broekje komt), deel van m'n foef en streepje onder navel. Toen was ik het beu. Als ik lef heb, doe ik ooit ook de rest van foef. Oksels durf ik nog niet en lukt ook nog niet.

Heb ook een stukje arm gewaxt en die pijn viel me 100% mee. Als de haren eruit getrokken worden is het even auw, maar geen napijn. Had alleen geen geduld om de rest te epileren (zelf waxen is niet mijn ding... :+ ) dus dat komt later nog wel eens.

Moet ook ongesteld worden dus dan heb ik geen zin om mezelf nog meer te martelen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:51

Zijn er ook mensen die oksels minder erg vinden dan andere lichaamsdelen? Mijn tante vond oksels laten harsen minder pijnlijk dan bikinilijn namelijk... Kan het me niet voorstellen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:00

Oksels waren bij mij veel minder pijnlijk dan bikinilijn. Oksels waren nog wel te doen, bikinilijn zoveel pijn dat het me niet lukt toch door te zetten. En dat geeft wel wat aan hoor! :+

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:03

Ik heb net benen gedaan, dat wil zeggen, de helft ofzo, want de rest van de haren was nog te kort :')
Viel me reuze mee!

Bikinilijn was wel pijnlijker, maar ook te doen.

Oksels heb ik geprobeerd, maar dat was vreselijk := Dus daar wacht ik nog even mee :')