Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pimaude schreef:: insmeren: eerste 2 weken zo om het uur, daarna ochtend, na het douchen 's avonds en voor het slapen gaan. na ong 4/5 weken niet meer.
ik zou toch wel 1.5/2 maandjes wachten met echt zonnen en anders afplakken zoals het voorbeeld van de andere bokkers.
Vesceron schreef:pimaude schreef:: insmeren: eerste 2 weken zo om het uur, daarna ochtend, na het douchen 's avonds en voor het slapen gaan. na ong 4/5 weken niet meer.
ik zou toch wel 1.5/2 maandjes wachten met echt zonnen en anders afplakken zoals het voorbeeld van de andere bokkers.
Woow, serieus?? Om het uur??
Ik heb al mijn tattoo's juist niet te vaak ingesmeerd, gewoon 's ochtends en 's avonds, de huid moet zelf ook wat doen.
Meestal zo'n 2 weken, waarbij ik het de laatste dagen al af en toe vergeet![]()
Daarna smeer ik het af en toe eens in als het wat droog eruit ziet of gewoon omdat ik er aan denk.
Deel 2 van m'n zijstuk is 3 weken geleden gezet, maar heb dit weekend al in de zon gelegen hoor![]()
Wel de tattoo met factor 30 ingesmeerd, maar niks aan het handje.
De eerste zat na een paar dagen al af en toe in de zon (onderarm en in de zomer gezet), is inmiddels 2 jaar geleden en hij ziet er nog net zo mooi uit
Lon83 schreef:Nou, bij een gewone schaafwond maakt het me niet zoveel uit of hij wel mooi herstelt (wat is er nou fijner dan aan de korstjes krabben), bij een tattoo zou ik daar toch maar een stuk voorzichtiger mee zijn!