Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Banjer schreef:Misschien een stomme vraag... maar voelen jullie de leg raise en de plank ook meer in je rug dan in je buik?
( kin op je borst is ook niet goed hoor,.... beetje neutrale houding )
om mezelf afentoe te corrigeren trek ik me schouders als het ware op , maar dan naar voor, dan wordt je automatisch bol
Bij de plank ben ik wel helemaal recht, maar op de een of andere manier voel ik het meer in de spieren van mijn onderrug dan mijn buikspieren... mijn hoofd houd ik iets naar beneden (naar de grond kijken), maar niet helemaal mijn kin op mijn borst...
Banjer schreef:Unihorses: mijn rug trekt misschien inderdaad wel hol, maar ik kan dat niet tegengaan... ik mis denk ik nog de kracht in mijn buikspieren? schouders optrekken is een goede tip, dank je!Bij de plank ben ik wel helemaal recht, maar op de een of andere manier voel ik het meer in de spieren van mijn onderrug dan mijn buikspieren... mijn hoofd houd ik iets naar beneden (naar de grond kijken), maar niet helemaal mijn kin op mijn borst...
zonder dat maak ik anders m'n rug kapot.
Doe je oefeningen maar gewoon een ander keertje, anders word je er niet meer beter van denk ik.
Ik vond wel dat het makkelijker word hoor. Op dag een kon ik de sit-ups nog niet achter mekaar en nu kan ik er 70 achter mekaar zonder moeite.