Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:HC: Ik neem aan dat je je wel realiseert dat er heel wat mensen zijn die ander werk hebben dan jij?
dressagelady schreef:Ik eet twee keer op een dag warm. Gevarieerd en gezond, en niet tot ik barst, maar wel genoeg. Ik ontbijt goed. Ik eet tussendoortjes. Het is in verhouding met het werk dat ik verricht.Heb je wel eens bijgehouden wat je per dag allemaal binnenkrijgt? Misschien eet je wel te weinig, gaat je lichaam op spaarstand = aankomen
Arc_En_Ciel schreef:Wilskracht heb je sws wel nodig, mijn moeder heeft een schildklieraandoening waarvoor ze altijd medicijnen zal moeten blijven slikken, op een gegeven moment is ze behoorlijk zwaar geworden, en moet je haar nu zien! Zonder enige hulp van anderen 50 kilo afgevallen. (En nu op een slank, gezond gewicht)....
Huertecilla schreef:Ik heb vanavond eenromantische avond/nacht met diner bij een japans restaurant, hetgeen je ook met heftige sex niet geheel verstookt, dus heb voor dit weekeinde nog wat extra werk/rennen in de planning.
delvira schreef:Huertecilla schreef:Ik heb vanavond eenromantische avond/nacht met diner bij een japans restaurant, hetgeen je ook met heftige sex niet geheel verstookt, dus heb voor dit weekeinde nog wat extra werk/rennen in de planning.
geweldig..... zal dit ook even aan mijn partner laten zien, misschien brengt hem dit ook op een idee...
ik bedoel het romantische gedeelte dan he???