Fantabulouss schreef:Dat is niet echt goed voor je hé onder je BMR gaan zitten....
Onder welk BMR, onder je puur BMR?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KarinvdM schreef:Wat eet je dan zoal Precious20?
Door gezonder te eten ben ik 10 kilo kwijtgeraakt, na eerst met hardlopen zo'n 2 kilo wat daarna ook niet verder wilde zakken.
Ik eet veel groente en fruit, zo puur mogelijk.
Pakjes en zakjes vermijd ik zoveel mogelijk, kant en klaar maaltijden eet ik niet meer.
Ik eet geen mueslirepen, liga koeken, continue, fruitkick, ontbijtkoekrepen etc meer. Koekjes, cake, taart en gebak ook weinig tot niet. (De laatste dagen had ik wat koekjes, gekregen als bedankje op een concours en met weekendbezoek hebben we de doos leeggemaakt). Snoepen doe ik ook heel weinig, soms een keer een dropje of een stukje extra pure chocolade.
Pasta, rijst en aardappelen eet ik ook weinig tot niet. Qua brood eet ik, als ik brood eet, meestal speltbrood, roggebrood of spelt/roggecrackers. Tarweproducten eet ik dus weinig.
Op brood doe ik mager beleg, meestal rookvlees, rosbief en kip/kalkoenfilet. Ik mocht altijd graag beleg tussendoor snaaien, plakjes worst, grillworst saté of kaas, of een plakje salami of gebraden gehakt... Daar ben ik mee gestopt.
Vooral toen ik op http://www.valtaf.nl ben gaan bijhouden wát ik nu eigenlijk at en wat ik binnen kreeg aan calorieën ben ik met dat snoepen gestopt, ik schrok hoeveel er in werkelijkheid in al dat gesnaai zat, want een koekje, dropje of plakje worst telt toch behoorlijk hard aan!