Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BiBiQ schreef:Dat had ik inderdaad ook na een dag of 5 tot en week.
Moest wel heel erg erop letten dat ik m'n armen niet te hoog deed toen ik geen pijn meer had. Dat mocht ik natuurlijk 6 weken niet. Soms wel lastig!
Annet_Dottie schreef:Hoi allemaal,
Ik lees al een tijdje een beetje mee wist niet zo goed of ik wat moest plaatsen of niet.
Ik heb ook al aardig wat jaren de wens voor een borstvergroting, ook al op consult geweest maar gewoon nog geen geld, gaat ook nog wel even duren.
Ik vind alleen dingen als operaties etc doodeng dus dat word nog wat.
Nu even een vraagje ik lees hierboven dat je een paar dagen echt weinig kan en pijn hebt. Het is toch ook zo dat je iemand moet regelen die je helpt met alles of die je echt verzorgd? Ik heb dat eens gehoord of gelezen maar weet niet meer waar of van wie dus beter gezegd weet niet of het klopt
Rebel_Jits schreef:Niet tillen is afhankelijk van het type operatie! Onder of over de spier is een groot verschil namelijk. Maar je kan sowieso 2 weken amper iets heffen, dat klopt.
[b]De eerste 5 dagen kon ik niet zelf overeind komen uit bed of van de bank. Ook niet door me eraf te laten glijden, dat ging pas op dag 5Dus ja, die eerste dagen heb je continue hulp nodig. Een boterham kon ik zelf wel maken en naar het toilet gaan ook wel. Maar jezelf wassen is weer een uitdaging, daar heb ik ook hulp bij gehad de eerste dagen. Aan- en uitkleden idem dito[\b].
Dreamy schreef:Even een schopje. Ik blijf steeds twijfelen, al jaren eigenlijk..
Wil het erg graag, maar ben gewoon bang dat het mislukt en ik het echt niet mooi ga vindenIk heb zondag consult bij Diana Gabriels, al hoor ik er hier heel wisselende verhalen over. Voelt het niet goed, doe ik het sowieso niet.. maar hoop iig dat het mijn eeuwige getwijfel een beetje weg ga nemen. Mijn vader + vrouw kwamen aan met Faceland, maar da's zo goedkoop dat ik niet weet of dat wel echt goed is..