CCCCC schreef:Ik ben al 2,5 maand gestopt met roken na 4 jaar gerookt te hebben. Tegelijkertijd op dieet gegaan om te zorgen dat ik niets aan zou komen. Ben zooo blij dat ik er vanaf ben!
Oh wat goed!
Ik ben ook een tijdje gestopt, al 1.5 jaar ofzo. Alleen ik rook nog wel met uitgaan enzo of soms met een drankje. Maar ben niet meer verslaafd oid, rook max 2 keer per week (en dan ook lang niet zoveel als wat je normaal op een dag zou roken). Ik had een keer 4 dagen niet gerookt en toen besloten helemaal proberen te stoppen. Was wel moeilijk want ik werkte toen nog een maand bij een discotheek waar echt iedereen rookte en je enige pauzes waren af en toe 5 minuutjes roken was. Dus geen pauzes meer en 1 drankje na het werken en dan snel naar huis omdat iedereen zat te roken. Niet zo gezellig
, maar ben wel blij dat ik gestopt ben. Meer conditie en als ik nu 's ochtends (en dan vooral als het regent) rook ruik dan ben ik zooooooooo blij dat ik dat niet meer hoef. 
Aranel: Van steken heb ik geen last, maar ik had vandaag water gedronken van te voren en toen klotste mijn buik de hele tijd tijdens die plank posities.
Polsen geen last van
, heb je je handen misschien te ver uit elkaar of te ver naar achteren?