Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:03

CCCCC schreef:
Ik ben al 2,5 maand gestopt met roken na 4 jaar gerookt te hebben. Tegelijkertijd op dieet gegaan om te zorgen dat ik niets aan zou komen. Ben zooo blij dat ik er vanaf ben!

Oh wat goed! :) Ik ben ook een tijdje gestopt, al 1.5 jaar ofzo. Alleen ik rook nog wel met uitgaan enzo of soms met een drankje. Maar ben niet meer verslaafd oid, rook max 2 keer per week (en dan ook lang niet zoveel als wat je normaal op een dag zou roken). Ik had een keer 4 dagen niet gerookt en toen besloten helemaal proberen te stoppen. Was wel moeilijk want ik werkte toen nog een maand bij een discotheek waar echt iedereen rookte en je enige pauzes waren af en toe 5 minuutjes roken was. Dus geen pauzes meer en 1 drankje na het werken en dan snel naar huis omdat iedereen zat te roken. Niet zo gezellig :+ , maar ben wel blij dat ik gestopt ben. Meer conditie en als ik nu 's ochtends (en dan vooral als het regent) rook ruik dan ben ik zooooooooo blij dat ik dat niet meer hoef. :))

Aranel: Van steken heb ik geen last, maar ik had vandaag water gedronken van te voren en toen klotste mijn buik de hele tijd tijdens die plank posities. :') Polsen geen last van :D , heb je je handen misschien te ver uit elkaar of te ver naar achteren?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:05

Het is de crunch met zowel schouders als benen (gestrekt) van de grond af en een soort van crunch met één been (gestrekt) de lucht in.

Benen gestrekt op de grond is overigens geen probleem.
Neem aan dat het wel een doel heeft om je benen bij die oefeningen in de lucht te doen (onderste buikspieren?), dus ik zoek iets vervangends.

Mijn bovenste buikspieren zijn vrij goed ontwikkeld, het zijn alleen die onderste buikspieren die veel meer ontwikkeld mogen worden :))

Talisa

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:07

Bleeeeeeeeeeh ik baal van mezelf. Heb chocola zitten snacken vanmiddag tijdens het studeren. En ik had niet eens chocola in huis dus heb uit pure wanhoop het pak choco vlokken geplunderd. Erg he! Nu spijt! Straks extra hard Shredden!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:11

Met level 2 vind ik de Nathalie oefeningen makkelijker dan de Anita oefeningen. Weet niet wat dat is :=

Straks die van gister nog even inhalen. Maag en ik zijn weer vriendjes in plaats van dat ik de wc heb geknuffeld vandaag :)

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:11

Ik maak al een tijdje mijn eigen gezonde snack koekjes :D
Heel simpel met alleen een banaan, musli( zoner toegevoegde zooi natuurlijk) en rozijnen. Soms wat cacoa poeder erbij. Erg lekker en super simpel!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-13 18:13

Fijn dat je je beter voelt, Winged!

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:14

_Priscilla schreef:
Ik maak al een tijdje mijn eigen gezonde snack koekjes :D
Heel simpel met alleen een banaan, musli( zoner toegevoegde zooi natuurlijk) en rozijnen. Soms wat cacoa poeder erbij. Erg lekker en super simpel!

Al de recepten omtrent muesli is altijd met een hele hoop boter, kan je het recept voor me even opschrijven? Ben namelijk wel benieuwd naar een gezondere variant! :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:17

Ik ben ook benieuwd naar dat recept! Kan ik vanavond wel als snackje maken :9

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-13 18:19

Ik denk dat ze gewoon no bake balletjes maakt van grprakte bannan en muesli :-)

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:20

Raponsje schreef:
Een kracht trainingsforum is vaak voor mensen die vooral droog en gespierd willen worden.
Terwijl de shred bedoeld is om fit en strak te worden (ook meer spiermassa maar geen vrouwelijke bodybuilder).

Beterschap!!

Maar ik bedoelde het krachttrainingsforum hier op bokt ;)

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:21

Zoals ik al zei heel erg simpel :D
Men pakt een banaan en prakt deze tot een ''papje'' dan voeg je musli toe( ik doe dit op gevoel.. zal de volgende keer even wegen hoeveel ik erbij doe) en dan meng je dit door elkaar. Dat is de basis en dan kan je vanallerlij dingen toevoegen, aanteraden is dan natuurlijk om gezonde dingen toe te voegen. Zoals ik al zei voeg ik dan rozijntjes toe en soms wat cacoa poeder.
Dit bak je 10-15 min op 180 graden ( ook dit doe ik beetje op gevoel ligt eraan hoe groot en dik ik ze maak)
Het zal echt geen mooi deeg worden en best lastig om nette rondjes te maken, maar als ze eenmaal gebakken zijn zijn t gewoon koekjes :)

Het kan natuurlijk nooit tippen aan de echte chocolade chip cookies, maar ik vind het zeker niet verkeerd vooral niet met die rozijntjes erdoor!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:24

Dag 9 gedaan! :):) Ik heb alleen tijdens het touwtjespringen heel snel last van verzuurde kuiten. Verder extra hard meegedaan, zweet me rot! :)) Morgen de laatste keer level 1. Ben zo benieuwd of ik level 2 aan kan! :=

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:35

Ik ga 'even' vanaf pagina 35 bijlezen :+

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:37

_Priscilla schreef:
Zoals ik al zei heel erg simpel :D
Men pakt een banaan en prakt deze tot een ''papje'' dan voeg je musli toe( ik doe dit op gevoel.. zal de volgende keer even wegen hoeveel ik erbij doe) en dan meng je dit door elkaar. Dat is de basis en dan kan je vanallerlij dingen toevoegen, aanteraden is dan natuurlijk om gezonde dingen toe te voegen. Zoals ik al zei voeg ik dan rozijntjes toe en soms wat cacoa poeder.
Dit bak je 10-15 min op 180 graden ( ook dit doe ik beetje op gevoel ligt eraan hoe groot en dik ik ze maak)
Het zal echt geen mooi deeg worden en best lastig om nette rondjes te maken, maar als ze eenmaal gebakken zijn zijn t gewoon koekjes :)

Het kan natuurlijk nooit tippen aan de echte chocolade chip cookies, maar ik vind het zeker niet verkeerd vooral niet met die rozijntjes erdoor!

Klinkt lekker! Ga ik vanavond even maken, heb alles wel in huis daar voor

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:40

Ik had helemaaaaaal geen zin om te shredden en had echt zoiets van 'fiets it, vandaag niet. Chaos op werk, drama thuis, zes boxen al gedaan en het is wel GOED.'
Maar nu zit ik op de bank.... te wiebelen... en nou ga ik toch maar even shredden :)) Hoezo verslavend :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:42

Loose schreef:
Oh wat goed! :) Ik ben ook een tijdje gestopt, al 1.5 jaar ofzo. Alleen ik rook nog wel met uitgaan enzo of soms met een drankje. Maar ben niet meer verslaafd oid, rook max 2 keer per week (en dan ook lang niet zoveel als wat je normaal op een dag zou roken). Ik had een keer 4 dagen niet gerookt en toen besloten helemaal proberen te stoppen. Was wel moeilijk want ik werkte toen nog een maand bij een discotheek waar echt iedereen rookte en je enige pauzes waren af en toe 5 minuutjes roken was. Dus geen pauzes meer en 1 drankje na het werken en dan snel naar huis omdat iedereen zat te roken. Niet zo gezellig :+ , maar ben wel blij dat ik gestopt ben. Meer conditie en als ik nu 's ochtends (en dan vooral als het regent) rook ruik dan ben ik zooooooooo blij dat ik dat niet meer hoef. :))

Aranel: Van steken heb ik geen last, maar ik had vandaag water gedronken van te voren en toen klotste mijn buik de hele tijd tijdens die plank posities. :') Polsen geen last van :D , heb je je handen misschien te ver uit elkaar of te ver naar achteren?

Ik heb ook in de horeca gewerkt, was een eetcafe/kroeg/dancing en op drukke dagen enkel 5 min pauze voor een sigaretje. Ik werk daar niet meer, maar vond dat wel heel moeilijk. Ik rook er heel soms 1 tijdens het stappen, maar na een halve vind ik het gewoon vies.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:42

En nu ga ik The Biggest Loser aflevering drie kijken, jeej :)

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:47

Zo, goodbye level 1! Zojuist dag 10 gedaan. Ik ga t nog missen denk ik :') Pushups kan ik nog steeds niet goed, maar wat een verschil tussen dag 1 en dag 10 zeg, echt leuk om te merken!

Morgen dus eerste keer level 2, ben erg benieuwd! Moet morgen eerst werken en daarna nieuwjaarsborrel, maar ik denk dat ik t dan maar bij een colatje houd, anders word t niks meer met t shredden natuurlijk!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:53

Wowww wat posten jullie snel! Bedankt voor de waterflesjes tip! Straks eerst even eten bij mijn moeder en dan naar huis voor de eerste workout!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:56

Berdien schreef:
Ik had helemaaaaaal geen zin om te shredden en had echt zoiets van 'fiets it, vandaag niet. Chaos op werk, drama thuis, zes boxen al gedaan en het is wel GOED.'
Maar nu zit ik op de bank.... te wiebelen... en nou ga ik toch maar even shredden :)) Hoezo verslavend :')

Goed bezig +:)+

Veel succes straks met je eerste workout Joyce! :D

Ben benieuwd hoe level 2 je gaat bevallen Laura1589!
Vanaf de video ziet het er wel leuk uit :j

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 19:07

Het gaat als een trein in dit topic ;-)
Succes Joyce!

Ik ben een gelegenheids roker, maar in de stress van vorig jaar rookte ik een stuk meer en was mijn eetlust verdwenen en viel ik als een trein af..

Niet echt gezond dus

Nu merk ik dat de trek in een sigaret bijna zo goed als weg is, sinds ik ah shredden ben

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 19:08

Heb net allerlei gezonde snacks en eten gehaald.
Vooral ontbijt, tussendoortjes en lunch schieten er bij mij nog wel eens in
Dat doet mijn verbrandingsmotortje geen goed

Jaaaaaaa Obama/rapunsel Yesssssss i can! ;)

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 19:10

Sall , wat heb je allemaal voor gezonde snacks gehaald :D ?

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 19:13

Ik ga nu lekker kippensoep, vis uit de oven en salade eten :D jum!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 19:17

Pet je af voor alle ex-rokers! +:)+ Ik heb zelf nooit gerookt, maar wel van dichtbij meegemaakt hoe verslavend het is.

Eergisteren vergeten te shredden. :oo Gisteren wel goed bezig geweest (mede dankzij mijn vriendin die op een knopje drukte waardoor ik ineens 4 circuits moest doen haha), maar helaas heel ongezond gegeten (1500cal avondeten }:0). Ik vond het achteraf zo zonde dat ik hoop nu meer motivatie te hebben om betere keuzes te maken.

Vandaag eerst naar mijn personal trainer geweest en echt hard gewerkt, snel even paardje gelongeerd en daarna voor het eerst level 2! Pittig en ik zweette inderdaad flink, maar ik had veel erger verwacht door wat ik hier allemaal las.

Lekker dat recept voor bananenkoekjes! Ga ik binnenkort ook een keer proberen :Y)