Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiVetime schreef:Ja precies.. Maar hier thuis BEN ik ook ziek. Ben bij mijn ouders die me behandelen als een ziek persoon. Logisch hoor, maar hele dag in zo'n sfeer zitten is niet erg fijn voor mij. Voor niemand niet, denk ik.
Het beurt mij iig niet op om hele dag op de bank te zitten wachten op bezoek die zegt hoe erg ze het vinden voor mij. Heb echt de wereld hier buiten nodig waar ik even niet ziek ben.
NWDynamite schreef:LiVetime schreef:Ja precies.. Maar hier thuis BEN ik ook ziek. Ben bij mijn ouders die me behandelen als een ziek persoon. Logisch hoor, maar hele dag in zo'n sfeer zitten is niet erg fijn voor mij. Voor niemand niet, denk ik.
Het beurt mij iig niet op om hele dag op de bank te zitten wachten op bezoek die zegt hoe erg ze het vinden voor mij. Heb echt de wereld hier buiten nodig waar ik even niet ziek ben.
Dat is ook precies hoe ik me voelde door wat ik mee heb gemaakt. (waar we het in de PB's over hebben gehad). Je moet gewoon echt doen waar JIJ zin in hebt en niet bij voorbaat bang zijn dat je je niet goed genoeg voelt. Als je graag wil moet je gewoon gaan! En dat doe je ook en je merkt zelf op zulke momenten dat je het aan kan! En dat geeft alleen maar meer zelfvertrouwen volgens mij!
Je doet het super!