Hardlopen deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 20:59

monica08 schreef:
Mijn vriend en ik gaan zo les 12 doen in de sneeuw... :O

In het o zo koude friesland, ik loop toch liever overdag, vind het nu te koud buiten :')

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:00

xStephanie schreef:
Ik heb er echt zin in :))

Nu nog wel ja :P
Soms heb ik echt zoiets van waarom doe ik dit ook alweer...
Gister hebben we een wedstrijdplan gemaakt voor de rest van t jaar.
Op de planning staan: nacht van Groningen, dam tot dam en berenloop of adventurerun.
Wordt er nu al moe van als ik er aan denk!

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:02

Haha ik loop na het eten omdat ik anders na het lopen veel te veel ga eten O:)

Als ik op die site kijk van startto run kan ik het niet downloaden, hoe doen jullie dat?

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:03

xStephanie schreef:
_MG schreef:
Mag ik me hier ook weer melden? Ik heb in het vorige deel ook een hele tijd mee gekletst. Vorig jaar in de zomer vakantie ben ik begonnen met hardlopen. Ik gebruikte het als een manier om met mijn (extreem negatieve) stress en emoties om te gaan (hoop ellende ivm school waardoor ik door de bomen het bos niet meer zag). Ik heb in het hardlopen een hele fijne manier gevonden om op een gezonde manier met mijn negatieve energie om te gaan. Eind juli/begin august ben ik op eigen houtje begonnen, maar al gauw was ik overgestapt naar Start To Run. Ik heb dit tot les 10 zoiets gerend, maar een aantal lessen dubbel gepakt omdat ik tussendoor wel eens een weekje uitviel. Sinds afgelopen zomer werk ik in het weekend in de bediening van een restaurant waar ik elke zaterdag en zondag heel veel moet lopen, daarom ga ik eigenlijk alleen door de week hardlopen. Vorige week heb ik weer de eerste drie lessen van start to run gedaan, maar helaas ligt sinds gister weer een dik pak sneeuw hier (20-30cm). Ik hoop dat die tegen het begin van volgende week weer verdwenen is zodat ik weer lekker aan de slag kan! Mijn doel is het om in de zomer toch echt de vijf kilometer te kunnen doen :)

Mag ik vragen waar je woont als er dik 20cm sneeuw ligt :o
We hebben ongeveer hetzelfde doel, ik wil van de zomer ook zeker 5km kunnen lopen :D Succes iig!

Het zonnige zuiden van Nederland, Kerkrade :D Gister was en totale chaos hier, tussenwegen zijn sowieso niet vrij tot nauwelijks vrij, maar gister waren ook de grote wegen amper geruimd of gestrooid :=

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:09

liespower94 schreef:
Als ik op die site kijk van startto run kan ik het niet downloaden, hoe doen jullie dat?

Op de 1e pagina staan ook linkjes naar STR, wel een oude versie, 2006,

lies_sparkle

Re: Hardlopen deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:16

Oh super thanks! :)

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:18

WillemYntJee schreef:
xStephanie schreef:
Ik heb er echt zin in :))

Nu nog wel ja :P
Soms heb ik echt zoiets van waarom doe ik dit ook alweer...
Gister hebben we een wedstrijdplan gemaakt voor de rest van t jaar.
Op de planning staan: nacht van Groningen, dam tot dam en berenloop of adventurerun.
Wordt er nu al moe van als ik er aan denk!

Ik heb een goeie reden, vooral voor mn conditie.. En mijn motivatie komt van die o zo lieve bokkers, en het is niet ik MOET, maar ik WIL.
Dat houd me vooral op de been :')

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:19

liespower94 schreef:
Haha ik loop na het eten omdat ik anders na het lopen veel te veel ga eten O:)

Je krijgt dan een link op de start to run site te zien, dan kom je op een forum. Daar moet je je eerst registreren en een reactie plaatsen wil je de link kunnen openen. Als je wil kan ik de 5km ook wel naar je mailen? Stuur maar een pb :j

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:19

KarinvdM schreef:
liespower94 schreef:

Op de 1e pagina staan ook linkjes naar STR, wel een oude versie, 2006,

er is ook een link naar de 2011 versie :j

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:21

Ik ga morgen mijn hardlopen schoenen halen, en dan hoop ik vrijdag mijn eerste hardloop/wandelrondje te maken. Waar laat je je mobiel en je sleutels? hebben jullie zo'n band om je arm? ik als dummie kan nog veel tips gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:26

Ik heb mijn sleutels aan een key-cord en mijn mobiel gaat tegenwoordig mee in de zak van mijn vest, daar zit een rits in.

Ik wil erg graag een band :)

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:26

Ik neem zelden een mobiel mee als ik ga rennen. Ik maak sowieso gebruik van dual simkaart, rn heb een iphone en een hele oude mobiel. Iphone neem ik nooit mee, als dan alleen mijn oude mobiel. Ik draag twee bh's (normale en sport) en stop mijn sleutel en telefoon ertussen zeg maar. Is even wennen maar zo doe ik het met uitgaan en met uitrijden ook meestal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:27

Mijn mobiel gaat wel mee vanwege runkeeper.

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:28

Ik heb meestal mijn telefoon in mn joggingsbroek, maar wel met de zenuwen dat ie valt, zijn immers dure dingen tegenwoordig :P Ik heb dan een lang hemd over mijn broek die net onder mn broekzakken komt, zo voorkom ik toch een beetje dat hij eruit kan vallen. Sleutels heb ik niet nodig :D

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:36

Ik moet mijn mobiel wel meenemen want daar staat Evy op en ik heb geen mp3 speler. in je BH poehee, dat lijkt me helemaal niet lekker zitten. een vest of trui met ritsen heb ik niet, joggingbriek heeft geen zakken, kan hem moeilijk in mijn hand houden. misschien toch maar eerst een band halen waar die in kan. Bedankt voor het meedenken!

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:36

Pb gestuurd :)

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:37

Issy schreef:
Ik moet mijn mobiel wel meenemen want daar staat Evy op en ik heb geen mp3 speler. in je BH poehee, dat lijkt me helemaal niet lekker zitten. een vest of trui met ritsen heb ik niet, joggingbriek heeft geen zakken, kan hem moeilijk in mijn hand houden. misschien toch maar eerst een band halen waar die in kan. Bedankt voor het meedenken!

Of een buideltasje? :P Jippie :')

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:40

ik heb (speciaal voor het hardlopen! :D) een goedkoop mobieltje van 15 euro gekocht. Neem m'n iphone liever niet mee! Ipod gaat in de jaszak van m'n vestje.

Loop bijna altijd langs de rivier dus vind dat soms toch wel een beetje spannend.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:52

Ik heb m'n telefoon in m'n jaszak, daar staat m'n muziek ook op.
Als de jas straks uit kan als het warmer wordt neem ik water mee aan een riem om m'n heupen en daar zit ook een zakje in waar de telefoon net in past.

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:53

KarinvdM schreef:
Ik heb m'n telefoon in m'n jaszak, daar staat m'n muziek ook op.
Als de jas straks uit kan als het warmer wordt neem ik water mee aan een riem om m'n heupen en daar zit ook een zakje in waar de telefoon net in past.

Dat is ook handig!

renateeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:54

Ik heb ook altijd m'n telefoon bij, gewoon in m'n hand. Ga binnenkort zo'n armband kopen, dat lijkt me handiger haha.

Net les 3 gelopen, kan wel merken dat m'n conditie vooruit gaat!

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:54

renateeee_ schreef:
Ik heb ook altijd m'n telefoon bij, gewoon in m'n hand. Ga binnenkort zo'n armband kopen, dat lijkt me handiger haha.

Bij les 3 al? :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:55

Een riem met water is ook wel handig ja :D

renateeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:56

xStephanie schreef:
renateeee_ schreef:

Bij les 3 al? :oo

Bedoelde meer eigenlijk dat het lopen me makkelijker af gaat haha :+

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:56

Ik heb net voor de derde keer gelopen! Schema was 1-2-1-2-1-2 en we hebben 3,4 kilometer gelopen (met in- en uitlopen). Ben best trots op mezelf, ga met kleine stapjes haha.

Verder had ik nog een vraagje. Weten jullie een app waarin je je eigen renschema kunt invullen? Zoals met zo'n horloge zegmaar. Normaal lopen we met de buurman en die heeft zo'n horloge, maar moet nu n x samen met mn zusje en is wel fijn als we het bij kunnen houden!