monica08 schreef:Mijn vriend en ik gaan zo les 12 doen in de sneeuw...
In het o zo koude friesland, ik loop toch liever overdag, vind het nu te koud buiten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xStephanie schreef:Ik heb er echt zin in
xStephanie schreef:_MG schreef:Mag ik me hier ook weer melden? Ik heb in het vorige deel ook een hele tijd mee gekletst. Vorig jaar in de zomer vakantie ben ik begonnen met hardlopen. Ik gebruikte het als een manier om met mijn (extreem negatieve) stress en emoties om te gaan (hoop ellende ivm school waardoor ik door de bomen het bos niet meer zag). Ik heb in het hardlopen een hele fijne manier gevonden om op een gezonde manier met mijn negatieve energie om te gaan. Eind juli/begin august ben ik op eigen houtje begonnen, maar al gauw was ik overgestapt naar Start To Run. Ik heb dit tot les 10 zoiets gerend, maar een aantal lessen dubbel gepakt omdat ik tussendoor wel eens een weekje uitviel. Sinds afgelopen zomer werk ik in het weekend in de bediening van een restaurant waar ik elke zaterdag en zondag heel veel moet lopen, daarom ga ik eigenlijk alleen door de week hardlopen. Vorige week heb ik weer de eerste drie lessen van start to run gedaan, maar helaas ligt sinds gister weer een dik pak sneeuw hier (20-30cm). Ik hoop dat die tegen het begin van volgende week weer verdwenen is zodat ik weer lekker aan de slag kan! Mijn doel is het om in de zomer toch echt de vijf kilometer te kunnen doen
Mag ik vragen waar je woont als er dik 20cm sneeuw ligt
We hebben ongeveer hetzelfde doel, ik wil van de zomer ook zeker 5km kunnen lopenSucces iig!
WillemYntJee schreef:xStephanie schreef:Ik heb er echt zin in
Nu nog wel ja![]()
Soms heb ik echt zoiets van waarom doe ik dit ook alweer...
Gister hebben we een wedstrijdplan gemaakt voor de rest van t jaar.
Op de planning staan: nacht van Groningen, dam tot dam en berenloop of adventurerun.
Wordt er nu al moe van als ik er aan denk!
liespower94 schreef:Haha ik loop na het eten omdat ik anders na het lopen veel te veel ga eten
Als ik op die site kijk van startto run kan ik het niet downloaden, hoe doen jullie dat?
Issy schreef:Ik moet mijn mobiel wel meenemen want daar staat Evy op en ik heb geen mp3 speler. in je BH poehee, dat lijkt me helemaal niet lekker zitten. een vest of trui met ritsen heb ik niet, joggingbriek heeft geen zakken, kan hem moeilijk in mijn hand houden. misschien toch maar eerst een band halen waar die in kan. Bedankt voor het meedenken!