Slechte dag , ach was al zo lang geleden . Huishoudbeurs bezocht , wat vaker zitten en gesloopt nu , vanacht paar keet gespuugd en diaree. Leef op een halve appel vandaag... , en weer buik en rugpijn. Nog 3 dagen
Allereerst:dikke knuffel voor degene die het nodig hebben!!
Ik kan zelf ook wel wat opbeuring gebruiken, heb 1 vak niet gehaald em moet dus herkansen en daardoor is mijn studiemotivatie gedaald tot onder het nulpunt! Baal ontzettend van mezelf, maar kan me er echt niet meer toe zetten om de opdrachten te maken!
Ja en nee , wel slecht geslapen opzich.. Maar kwam ook deels door mijn huisgenoot die een woedeaanval had om kwart voor 8 , de begeleiding was een bitch en een gehaktbal en satan zou haar wel uitroeien . Heb wel zin dat het dan hopelijk over is , vandaag de afleiding van de eerste verjaardag van mijn neefje . Moet me om 12 uur melden , een takk(i)e tijd kan ik niet ontbijten (ja 7 uur beschuitje met water) x.x
Da's een rottijd ... dan liever gelijk om negen uur ofzo, dan ben je niet zo lang leeg
Ik ga wel heeeeeeeel erg aan je denken, hopelijk helpt het
En LiCaJa: dat komt wel goed ... is de smid er al bij geweest ?
Anoniem
Geplaatst: 25-02-13 13:09
Idd , ik weet ook niet hoe laat ik dan aan de beurt ben. Moet bij mijn ouders slapen op luchtbed , hopelijk kan ik een matras regelen . Zo kort dag , en ik wil die stress even niet...
LiCaJa Komt wel goed hoor , de smid zal het vast wel oplossen!
Snap echt niet dat die mensen niet even een behoorlijk bed voor je hebben ... je bent toch geen logeetje
En wat doe je de dagen na de operatie ? Ook bij je ouders of gewoon lekker naar huis ( en je wel een beetje laten vertroetelen natuurlijk )
Anoniem
Geplaatst: 25-02-13 13:18
Nee mijn vader en moeder slapen sinds november apart , vaders heeft mijn bed en is gepensioneerd er komt veel minder geld binnen....
Bij mijn ouders de hele week , even kijken wanneer ik me fit voel en wat de dokter zegt. Mijn tv gaat wel mee vanuit mijn stekkie , mijn konijnen hier gaan ook mee naar [plaats] en mijn kleren etc geef ik allemaal mee. Maak voor de zekerheid wel een tas met spul want stel dat ik blijven moet in het ziekenhuis , mijn ouders zijn not amused Ze vinden het belachelijk dat ik niet thuis blijven kan , maargoed er is tussen 9 en 4 niemand daar... *zucht* Krijg ik weer stress en die wil ik vermijden
Beetje de tiran , maar nu weet ik wat hij bedoelt Betaal 4 weken huur daar en hij vindt het belachelijk dat ik dan 1 week hier ben en er wel voor betaal , zal een lijst maken met wat ik moet meegeven (ben nu bij ouders mijn vrije dag , straks weg en wordt vanaaf thuis afgezet en dan kan ik alles aan hun meegeven
Moet jij een week betalen om bij je ouders te mogen "uitzieken" ? Daar snap ik nu echt niets van
Anoniem
Geplaatst: 25-02-13 13:47
Nou betaal dus elke maand huur voor 4 weken , zal belachelijk zijn om de volle mep gewoon te betalen voor 3 weken.... Tsja wil discount hoor , heeft mijn broer een sterk punt
Nou begrijp ik het .... maar denk niet dat dat zo werkt ... als je op vakantie bent, betaal je toch ook gewoon de huur van je huis door, of niet ? Of zit dat anders in elkaar ?