Slechte dag , ach was al zo lang geleden
. Huishoudbeurs bezocht , wat vaker zitten en gesloopt nu , vanacht paar keet gespuugd en diaree. Leef op een halve appel vandaag... , en weer buik en rugpijn. Nog 3 dagen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Heb wel zin dat het dan hopelijk over is , vandaag de afleiding van de eerste verjaardag van mijn neefje
. Moet me om 12 uur melden , een takk(i)e tijd kan ik niet ontbijten (ja 7 uur beschuitje met water) x.x 

)
, mijn konijnen hier gaan ook mee naar [plaats] en mijn kleren etc geef ik allemaal mee. Maak voor de zekerheid wel een tas met spul want stel dat ik blijven moet in het ziekenhuis , mijn ouders zijn not amused
Ze vinden het belachelijk dat ik niet thuis blijven kan , maargoed er is tussen 9 en 4 niemand daar... *zucht* Krijg ik weer stress en die wil ik vermijden
Betaal 4 weken huur daar en hij vindt het belachelijk dat ik dan 1 week hier ben en er wel voor betaal , zal een lijst maken met wat ik moet meegeven (ben nu bij ouders mijn vrije dag , straks weg en wordt vanaaf thuis afgezet en dan kan ik alles aan hun meegeven