[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 10:51

Aprils_joke schreef:
ja moeten helaas had het liever niet moeten doen.
mijn broer heeft besloten niet meer verder te willen.
hierbij een foto

[ Afbeelding ]

Jeetje... Verschrikkelijk Sjar... :(:) :*

tesseke

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 11:46

Mijn tattoo is gisteren gezet :-)

De schaduw's deden best veel pijn eigenlijk. De meesten zeggen dat dit juist goed meevalt maar dat was bij mij niet echt het geval.

Straks is kijken of ik een foto kan plaatsen.

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 11:56

ik wil een nieuwe!! ja, na mijn eerste was ik zeker niet verslaafd.
maar nu mijn eerste deels is gecovered, en ik een tweede heb.

wil ik die cover af (over mijn voet helaas, auw auw :P )

en mijn 2e uitbreiden,. ^^ en ik wil het graag ^^

ff geduld. geld. enzo..

en mijn vriend, die er zelf heel wat heeft ook rustig aan het idee laten wennen, dat hij waarschijnlijk eindigd met een volgetattooeerd vriendinnetje :)

maar ik vind dat er verschil is tussen vol en vol.

zo vind ik persoonijk, écht een kwestie van smaak.
http://2.bp.blogspot.com/_h937HNtz6ek/S ... too-05.jpg zoiets niet mooi, te druk, en te veel losse delen.

of dit, vind ik ook niet mooi, te lomp ofzo http://1.bp.blogspot.com/_eSwtQHLFQAk/T ... /bghrg.jpg

maar iets in deze stijl vind ik geweldig
http://28.media.tumblr.com/tumblr_l6y5g ... o1_400.jpg

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 12:51

Ik mag zo weer voor twee en een half uur in de stoel....word de vierde x nog (hoop) 1 keer en dan is mijn arm af...zal vanavond wel een foto plaatsten. :o

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 13:03

Wauw! spannend hoor! Veel plezier :D

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 13:04

Spannend! Succes!

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 13:10

Ben benieuwd Amazone77! Succes ermee.

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:02

ShauniBef schreef:
Aprils_joke schreef:
ja moeten helaas had het liever niet moeten doen.
mijn broer heeft besloten niet meer verder te willen.
hierbij een foto

[ Afbeelding ]

Jeetje... Verschrikkelijk Sjar... :(:) :*

dankje shauni :*

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:54

Ik heb er 2 op mijn voet, vond het niet prettig maar ook niet heel erg ofzo :n :)

Mijn vader en een vriendin van hem hebben dezelfde tattoo laten zetten, een hele bekende onder de meeste bokkers hier (de veer waarvan het uiteinde overloopt in zwaluwen/vogels). Ik had 'm ooit eens laten zien en mijn vader vond 'm geweldig mooi.. kreeg ik van de week opeens een whatsappjes met een foto's erin. Eerst alleen die veer getekend op zijn arm, toen dacht ik dat hij het even voor de fun had laten tekenen.. maar de foto's erna was ie toch echt gezet. En toen kreeg ik de whatsappjes van die vriendin, met precies hetzelfde.. en daarna met z'n tweeën op de foto ermee. Stelletje gekken :)) Midlifecrisis? :')

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:56

4 weken geleden mijn eerste tattoo laten zetten & nog geen een moment spijt van gehad! :D

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 15:01

De ouders van mijn vriend gaan binnenkort ook beide een tattoo laten zetten, zijn beide 50 +'ers.

Vind het wel grappig aangezien de moeder eerst tegen de tattoo's van mijn vriend was, maar ik denk dat het ergens een impulsieve beslissing is.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 16:31

Mijn tattoo vervelt al een beetje. Het is moeilijk om hem vet te houden want de zalf gaat er redelijk snel af als ik er kleding overheen draag. Het schuurt ook een beetje omdat hij nog gevoelig is. Ben bang dat door de kleding stukjes tattoo af gaan. Kan dit geen kwaad? Is het verstandig om over dag een stukje folie er over te doen? Of is dat niet goed voor de tattoo?

Tylermen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 20:20

Meelezer meld zich. :o
ik krijg binnenkort (waarschijnlijk) in de vakantie de tattoo waar ik al 3 jaar mee in mijn hoofd zit..

ik wou hem aan de binnenkant van mijn pols maar m'n stiefmoeder kwam ermee dat ik ook ooit nog een zal moeten gaan werken, dus dat gaat hem niet worden...

ook het lettertype zit ik nog mee..

dus: welke plek, welke foto? ik weet dat het iets voor mijn eigen is, maar ik wil graag meningen :)

https://lh5.googleusercontent.com/-1YCn ... /tatt1.png
https://lh4.googleusercontent.com/-19m0 ... /tatt2.png
https://lh5.googleusercontent.com/-2xA4 ... /tatt3.png
https://lh6.googleusercontent.com/-ML7V ... /tatt4.png

mijn vader, stiefmoeder en ikzelf vinden de 3e het mooist, mijn vriend de 1e, mijn zusje de 2e.

eerst wou ik de tattoo aan de binnenkant van mijn linkerpols, in de lengte, met de tekst richting mijn hand.. door wat mijn stiefmoeder zei wist ik het niet zeker meer.
nu zit ik te denken, op mijn rechter onderarm, voor de elleboog aan de binnenkant, of aan de linkerkant in mijn bovenarm, maar dat gaat niet want dan zit mijn implanon in de weg en die moet ik er nog uit laten halen dus wordt de tattoo verpest.. die valt dus al af.

wat vinden jullie ? de datums zijn voor het geboren en overlijden van de belangrijkste persoon in mijn leven, oma. de tekst eronder is Latijns voor: zij vliegt op eigen vleugels.

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 20:28

ik vind 1 het mooist voor de tekst, maar 3 het mooist voor de datums.
voor de tekst is 3 denk ik veel te krullerig. zeker als het niet te groot mag zijn. dan kom je in de knoei met zo'n moeilijk lettertype.
alle "e's en a's "moeten duidelijk openingetjes houden namelijk. anders vloeien ze dicht door de werking van de huid met de jaren. erg zonde.

Tylermen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 20:33

jolienrotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 20:39

@Tylermen, Houd er rekening mee dat het jouw tatoeage word, en niet die van een ander, hij komt voorgoed op jouw lichaam, dus je moet kiezen wat JIJ het mooiste vind. hoe kom je aan de lettertypes? al eens gekeken op DAFONT? staan er ontzettend veel!
Over de plek valt te twisten, wil je dat het echt helemaal niet zichtbaar is, of gewoon makkelijk te bedekken ivm werk enzo?

Tylermen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 20:52

de lettertypes komen van dafont :)
gewoon makkelijk te bedekken, voor werk enzo.
het wordt ook mijn tatoeage, maar ik wil meningen van anderen horen, mocht ik toch nog een ander idee krijgen wat ook leuk is. krijg er daarna nog een , zouden eigenlijk tegelijk gezet worden, op dezelfde dag, maar toch de een en dan de ander. gewoon inspiratie. :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 21:08

jolienrotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 21:10

Ik vind voor een tekst vaak je ribben wel erg mooi.. maar dan moet je wel een beetje strak in je vel zitten haha, anders is het vaak niet zo mooi (maar dat is mijn mening)

Tylermen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 21:14

strak in mijn vel zit ik wel :+
alleeen, vind ik dat niet zon fijne plek, veel meegemaakt vroeger dus heb liever dat iedereen daar wegblijft, mijn onderbenen is geen probleem, bovenbenen wel, maar ik wil dit dichtbij mijn hart zegmaar, dus op mijn armen.. denk aan op mn rechteronderarm aan de binnekant voor mijn elleboog. :)

verder hoor ik van de tattooist wel hoe groot het moet zijn voor de tekst.. ken hem al heel mijn leven en mijn vader al langer, dus hij is eerlijk tegen me en zegt eerlijk wat wel en wat niet kan :)

jolienrotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 21:23

Ik snap het helemaal :(:) , Je moet hem gewoon laten zetten waar jou het mooi lijkt, en waar jij je goed bij voelt :)

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 21:54

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 22:13

Zeker niet te klein laten zetten! Ik opperde toen hij gezet werd ook nog of het niet groter moest, nee dat hoefde niet... Maar nu na een aantal maanden is de "v" meer een "o" en daar is ik absoluut niet happy mee. :\ Deels omdat ik vind dat tattoomeneer dit in had moeten/kunnen schatten... :=

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 22:15

De versie van Wiek3 vind ik nog wel zo mooi, maar het is natuurlijk je eigen mening Tylermen. Misschien dat je het lettertype van mijn tattoo ook eens wilt bekijken? Komt ook wel wat in de buurt van die jij hebt uitgezocht.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 22:32

Mlies schreef:
Zeker niet te klein laten zetten! Ik opperde toen hij gezet werd ook nog of het niet groter moest, nee dat hoefde niet... Maar nu na een aantal maanden is de "v" meer een "o" en daar is ik absoluut niet happy mee. :\ Deels omdat ik vind dat tattoomeneer dit in had moeten/kunnen schatten... :=

Wat zonde zeg :\ Hoe klein heb jij de tekst laten zetten? Heb je een foto?