Bij ons was het erna = JONGEN
Enfin, hoe men aan alles een uitleg kan geven he
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
? 

mijn liefje zijn minutes of fame 
Mer1980 schreef:Zo, ik zou mij ook graag hier willen melden....
Ik ben M erilyn (de meesten zeggen Mer), 31 jaar, woon samen met Alex, 37 jaar. Het is ons eerste kindje... Niet gepland, maar wel gewenst. Ik ben nu 10 weken + 1 dag zwanger.
Zelf moet ik nog erg wennen aan het idee. Ik en mijn partner zijn nog maar 6 maanden samen. Nu is het zo dat we wel al samenwonen en dat als het allemaal goed gaat we aan kinderen wilden beginnen over 1 1/2 a 2 jaar, echter is het allemaal wat versneld, doordat ik 1 x de pil een dagje te laat heb genomen. (ik slik de pil al vanaf mijn 16e!)
Ik heb er erg veel last van, ben zeker 5 kilo afgevallen (kon ik best missen, maar de timing is wat ehhh beroerd), nu door de Emesafene tabletten hou ik nu alles redelijk binnen. Alleen de ochtend doorkomen is nog lastig en door een warme douche blijf ik ook snel braken. Nu roept iedereen dat het na week 12 wel over is, echter zie en hoor ik heel vaak engere verhalen dat het dus nog veeeeel langer kan duren.
Ook mijn toch al riante voorgevel is exponentiëel gegroeid. Zit nu op cup F....
Ik lees al een tijdje mee, maar mijn moeder en zusje zitten ook op bokt en ik wilde het nieuws pas delen met de rest van de wereld als ik mijn eerste echo had gehad en het mijn naaste familie had medegedeeld. Dat is afgelopen week gebeurd en iedereen reageert erg positief.
Ik heb het hele topic gelezen en als ik welkom ben zal ik ook zoveel mogelijk proberen te reageren.
Groetjes Mer
Daisyree schreef:Het is dat ik al een babykamer heb, maar de mensen waar ik de box ga halen hebben dit kamertje.
Ik vind hem zo lief!
http://kind-baby.marktplaats.nl/kinderk ... ind=2&fs=1
Lindy1982 schreef:Lijkt me zo verschrikkelijk een miskraam ..
Het is natuurlijk al snel dat er toch een mini kindje uit komt en niet alleen bloed.
Het liefst zou ik nu een echo krijgen zodat je bevestiging hebt dat alles er zit en het doet ..
Moet nog even wachten rond de 2 weken
Tover al wat leuk ik denk dat ik ook een jongen krijg voor gevoel .. Bij neva had ik het goed
Samantha welkom
Lekker dat je haar nu gevoeld hebt
Dat ik zwanger was van neva voelde ik haar met 14 weken al.. Ben wel vrij dun weet niet of dat scheelt als ik op mijn rug lag kon je haar gewoon zien liggen best bizar
Mijn kleine meid is al 3 dagen ziek alleen maar spuugen en diaree ze houdt niets binnen
dikke knuffel voor je kleine.. StormTitan schreef:Ik ben al 25 weken zwanger en weet dat als ik wat voel dat dat de baby is, maar het is soms zo lang zoo vreselijk rustig in mijn buik...komt denk ik gewoon omdat een vriendin van mij haar kindje met 25 weken is overleden, dat ik hier zo mee bezig ben
als je er echt mee zit is een pretecho geen idee? op dit moment kreeg ik weer een kietel van mijn wurmpie..
dus hoop dat ik goed kan slapen, eerst even mijn lektiet afplakken
Kel_91 schreef:Mag ik me hier ook melden =D ?
11 november uitgerekent van ook jawel een MEISJE, heb 15 weken lang ziek op bed gelegen en ook opgenomen geweest dus als iemand tips nodig heeft met de misselijkheid pb maar !!
Nu druk met de babykamer en alles eromheen. Volgende week maandag een 4d pretecho dus ben benieuwd hihi.
Liefs
Ik zit samen met haagsemeid in spanning, samen de geslachtsecho op 10 augustus
duurt laaaaang
suze_ schreef:toverbal een jongen wat gaaf
welkom jett!
wat een zwangeren allemaal hier opeens.. hopelijk sta ik ook snel aan die andere kant.
eerst eens een mooie bruiloft!!
kijk eensmijn liefje zijn minutes of fame
http://www.elle.nl/mode/streetstyle/Str ... Amsterdam6
(foto 13 hihi)

?