Schijnt dat veel mannelijke gyns juist voorzichtiger zijn. En zo'n spiraal zetten is een klusje dat hij waarschijnlijk behoorlijk veel gedaan heeft. Heb vertrouwen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

yaylavb schreef:Fiebie schreef:Zo.... Na lang wikken en wegen toch besloten om niet voor de implanon te gaan maar voor de nuvaring....
Ben erg benieuwd, mag hem vanmiddag ophalen
Fiebie , zou je mij willen uitleggen wat nuvaring is ?
En wat is het verschil dan met een implanon? Want dat niet .
(http://www.nuvaring.nl)Ayasha schreef:Ik had ook een mannelijke, valt goed mee.
En ik was in m'n up.
Alsjeblieft 
Op aanraden van Fiebie heb ik het hele topic doorgelezen.
). Ik ben nu bijna 32 en slik sinds mijn 16e de pil, waarvan de laatste 8 jaar ofzo zonder stopweek op aanraden. Het niet ongesteld zijn en het niet zwanger worden is het enige positieve eraan 
Verder heb ik het libido van een ijskast 
Dan zou ik ook willen doorringen en dan kom ik uit op +/- € 100,- p/jr. Ik zou hem na het 'sporten' even schoon willen maken. Maar ook hierover lees ik best wat dingen over verlaagd libido en dat moeten we niet hebben.
Die krijg ik helemaal vergoed. De nodige horrorverhalen allemaal gelezen en ik heb er best vrees voor, maar ik zie ook een hele hoop voordelen. Nu hopen dat het omhoog schietende libido een van mijn voordelen word
Er werd mij verteld dat het wenselijk is om dan ongesteld te zijn. Hopelijk kan ik nog binnen enkele dagen ongesteld worden na het stoppen van de pil
Echter wil ik hem 2 november laten plaatsen, dat weekend heb ik niks en mocht ik dan niet lekker zijn, dan kan dat ook gewoon. Maar natuurlijk is mijn pilstrip te vroeg leeg
Ik zou donderdag 25 oktober de laatste slikken, dan zou ik denk ik ergens rond zondag de 28e ongesteld worden? Dat is te vroeg. Dus ik mag van mijn zus wat pillen overnemen (dezelfde) en dan zal ik t/m zondag de 28e denk ik moeten slikken? En dan hopelijk een paar dagen later ongesteld worden? Ik moet de vrijdag iig ongesteld zijn. Hoop ik iig 
Kreeg het eerste half jaar last van een beetje bacné, dat is normaal volgens de gyn. Hormoonhuishouding moet normaliseren. Is vanzelf weer weggetrokken.

) borsten, aangekomen weet ik niet, heb geen weegschaal in huis, maar kleding zit nog hetzelfde. Ook geen heftige misselijkheid of andere eetgewoontes of iets dergelijks. Zou best een testje kunnen doen, daar niet van, maar vond dat nog niet heel erg nodig. Ik heb nooit een hele regelmatige cyclus gehad, alleen de combinatie kort achter elkaar-twee maanden niet-veel pijn heb ik nooit eerder gehad.